to Ty patrzyłeś na temp, hmm ja tam wolałem na obrotek i prędkościomierz a było na co popatrzeć :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:Marker pisze:Jak tak patrze na filmik z 0-100 to temperature pokazuje ok. 100 stopni.
[B4 quattro 4.2 V8 ABZ BITURBO] Zdjęcia str.29
- Kelis.Zx145
- Forum Audi 80
- Posty: 625
- Rejestracja: 19 lis 2009, 19:19
- Lokalizacja: Szamotuły / Poznań
- Kontakt:
Na temat filmików i zdjęc nie bede sie rozpisywał bo chyba wszystko było napisane , jest elegancko i lepiej nie moze byc ale zauważyłem cos interesującego , wskazówka poziomu paliwa opierająca sie o prawą ścianke , myślałem ze wszystkie b4 w benzynie mialy fabrycznie montowane wskazówki od poziomu paliwa po lewej stronie :mrgreen: Ale domyslam sie ze V8 przy tym baku starczy na mała przejazdzke
IC69 - nie strasz mnie więcej po przeczytaniu pierwszych wyrazów, wystraszyłem się, że coś przeskrobałem....
Kelis - w Białej rozpórki nie ma chwilowo, ale będzie na pewno, kwestia czasu.
Fanthom - spalanie nie przeraża szczerze mówiąc. Średnio w granicach 13-14 litrów w trybie mieszanym. Udało mi się raz zejść do 10, górną granicę ciężko określić, zdarzyło się i 27 ale jak wspomniałem wcześniej 13 to takie realne średnie spalanie.
Dorianek - nie pamiętam dokładnie, ale ogólne ogarnięcie od dnia wyjmowania starego motoru, do odpalenia V8 z różnymi większymi i mniejszymi przygodami (niesłowni ludzie) trwało około miesiąca.
Przypomniałem sobie o problemie, który nie do końca rozumiem. Za każdym razem jak odetnę 4 bieg, to silnik łapie jakiś błąd i nie chodzi na wszystkie cylindry. Po zgaszeniu i zapaleniu wszystko wraca do normy. Gdy zmienię z 4 na 5 przed odcinką, to wszystko jest ok i auto rwie do przodu dalej. Problem występuje tylko przy odcięciu 4 biegu, na wszystkich innych jest ok. Czy może mieć na to jakiś wpływ ECU pod automatyczną skrzynię biegów?
Kelis - w Białej rozpórki nie ma chwilowo, ale będzie na pewno, kwestia czasu.
Fanthom - spalanie nie przeraża szczerze mówiąc. Średnio w granicach 13-14 litrów w trybie mieszanym. Udało mi się raz zejść do 10, górną granicę ciężko określić, zdarzyło się i 27 ale jak wspomniałem wcześniej 13 to takie realne średnie spalanie.
Dorianek - nie pamiętam dokładnie, ale ogólne ogarnięcie od dnia wyjmowania starego motoru, do odpalenia V8 z różnymi większymi i mniejszymi przygodami (niesłowni ludzie) trwało około miesiąca.
Przypomniałem sobie o problemie, który nie do końca rozumiem. Za każdym razem jak odetnę 4 bieg, to silnik łapie jakiś błąd i nie chodzi na wszystkie cylindry. Po zgaszeniu i zapaleniu wszystko wraca do normy. Gdy zmienię z 4 na 5 przed odcinką, to wszystko jest ok i auto rwie do przodu dalej. Problem występuje tylko przy odcięciu 4 biegu, na wszystkich innych jest ok. Czy może mieć na to jakiś wpływ ECU pod automatyczną skrzynię biegów?
U mnie też się to zdarza, ale w zasadzie nie zauważyłem zależności kiedy to się dzieje, myślałem że może cewki się wieszają albo coś :evil: , ale jak Tobie też się to dzieje może mieć to związek z ECU, trzeba by go zrobić na manuala, kolega vigo1984sz mówi że będzie miał po nowym roku namiary na kolesia co jest w stanie to zrobićkuba411vm pisze:Przypomniałem sobie o problemie, który nie do końca rozumiem. Za każdym razem jak odetnę 4 bieg, to silnik łapie jakiś błąd i nie chodzi na wszystkie cylindry. Po zgaszeniu i zapaleniu wszystko wraca do normy. Gdy zmienię z 4 na 5 przed odcinką, to wszystko jest ok i auto rwie do przodu dalej. Problem występuje tylko przy odcięciu 4 biegu, na wszystkich innych jest ok. Czy może mieć na to jakiś wpływ ECU pod automatyczną skrzynię biegów?
- eSPe
- Forum Audi 80
- Posty: 3694
- Rejestracja: 10 gru 2007, 21:13
- Imię: Sławek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.6 ABC
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontakt:
Auto miazga. Jak zobaczyłem foto z zewnątrz to aż ukląkłem a na foto spod maski to się położyłem i piszę posta spod biurka. Już nic nie będzie takie samo.
Tak zrobionego swapa i ładnie gładko ogarniętego auta dawno nie widziałem.
Wygląda jak z fabryki. Bolero i zderzaki esowe dają taki wygląd ładnego grzecznego autka a spod maski spozierają rogi. 8 rogów.
Szacun za SWAP i za ogarnięcie auta do takiego stanu. <ok>
Jak napisał IC69 - Porno i to w wydaniu Hardcore. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Aha. Skrzynkę masz manuala od AAH?
Tak zrobionego swapa i ładnie gładko ogarniętego auta dawno nie widziałem.
Wygląda jak z fabryki. Bolero i zderzaki esowe dają taki wygląd ładnego grzecznego autka a spod maski spozierają rogi. 8 rogów.
Szacun za SWAP i za ogarnięcie auta do takiego stanu. <ok>
Jak napisał IC69 - Porno i to w wydaniu Hardcore. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Aha. Skrzynkę masz manuala od AAH?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 2842
- Rejestracja: 22 lip 2009, 03:00
- Imię: Karol
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Radom
dokładnie, przydało by się :!: (słyszałem plote, że to ostatnia edycja )GSF pisze:Kuba rozumiem że w kwietniu wybieracie się do Rothenburga ? <ok>
Ostatnio zmieniony 02 sty 2013, 12:17 przez Tigeros, łącznie zmieniany 1 raz.
Jak na razie sprawuje się bardzo dobrze, choć nie ukrywam, że jest jakaś wizja przyszłościowa na szóstkę. Gdyby to wszystko tyle nie kosztowało, to byłoby łatwiej trochę. Ale z drugiej strony jak by było za łatwo, to nie byłoby takiej przyjemnościeSPe pisze:I jak to się sprawuje?kuba411vm pisze:Odnośnie skrzyni, została oryginalna z AAH.
Nie za krótka? Może jakaś szóstka by się przydała.
Oczywiście, że się wybieramy! Mam nadzieję, że w tym roku dojadę, bo ostatnio urwał mi się przegub 15 km przed RothenburgiemGSF pisze:Kuba rozumiem że w kwietniu wybieracie się do Rothenburga ? <ok>
SPÓŹNIONY NOWOROCZNY EDIT:
Nowy rok zaczął się już 22 dni temu, więc trzeba sobie określić plany na ten sezon. Żebym miał większą motywację do ich zrealizowania, wypiszę je tutaj. Może mnie ktoś pogoni jak będę się ociągał
Lista:
1. Hamulce
czekają na założenie:
- przednie zaciski BREMBO 4 tłoczkowe od BMW E38
- tylne zaciski od Audi S8 polift (tłok 43mm)
- tylne tarcze 266mm wentyl
trzeba dokupić/dorobić
- przednie tarcze najprawdopodobniej Focus RS MK1 325mm (trzeba zrobić przymiarkę)
- nowe przewody hamulcowe
- adapter pod przedni zacisk
2. Pomalować drzwi od listew w dół (włącznie z listwami) i spolerować zderzaki
3. Kupić i zamontować w końcu soczewki i nowe halogeny hella (stare już wyglądają na....stare)
4. Torsen z V8
5. Reanimacja przedniego fotela kierowcy + pranie całego wnętrza
6. Jak będę miał za dużo wolnego czasu, to wyjąć sobie na spokojnie jeszcze raz silnik, wyczyścić od nowa komorę i poskładać sobie wszystko tak jak bym tego chciał na spokojnie. Już wiem jak to jeździ, więc nie muszę się spieszyć, żeby w końcu odpalić, tak jak to miało miejsce przy swapie
Pewnie o czymś zapomniałem, więc jeśli sobie przypomnę, będę sukcesywnie sobie dopisywał plany do tego posta...
Przepraszam, jeśli kogoś zanudziłem
Pozdrawiam!