[B4 2.6] Gadżety do modyfikacji dolotu
[B4 2.6] Gadżety do modyfikacji dolotu
Znalazłem na ajegio parę zestawów do modyfikacji dolotu, co o tym myślicie? zbędne buble?
http://allegro.pl/uniwersalny-dolot-dra ... 96706.html
http://allegro.pl/turbo-turbinka-strumi ... 61103.html
http://allegro.pl/uniwersalny-dolot-dra ... 96706.html
http://allegro.pl/turbo-turbinka-strumi ... 61103.html
Ostatnio zmieniony 29 mar 2013, 14:52 przez lobos, łącznie zmieniany 1 raz.
- PuSzEk
- Forum Audi 80
- Posty: 503
- Rejestracja: 22 sty 2011, 21:46
- Imię: Bartek
- Model: Inny
- Nadwozie: Coupe
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Rzeszów
lobos, ale ty widze na siłe szukasz czegoś, by podnieść moc... może trzeba było kupić jakiegoś 1.9TDI albo 1.8T
Coś ci doradze, pierwsze co to wizyta na hamownii i zobacz ile ci zostało kucy z tych 150KM, żeby nie było zdzwika jak będzie 130KM i trzeba będzie zrobić remont albo Swap :mrgreen: jak będzie ok z mocą to wtedy coś kombinuj, chociaż dużo nie zwojujesz, ale ja bym zaczął od wydechu, jakiś przelot 2,25-2,5 cala z kwasówki, później założyć kolektor ssący od 2.8, świece z górnej półki, kable, osprzęt silnika doprowadzić do stanu idealnego
Coś ci doradze, pierwsze co to wizyta na hamownii i zobacz ile ci zostało kucy z tych 150KM, żeby nie było zdzwika jak będzie 130KM i trzeba będzie zrobić remont albo Swap :mrgreen: jak będzie ok z mocą to wtedy coś kombinuj, chociaż dużo nie zwojujesz, ale ja bym zaczął od wydechu, jakiś przelot 2,25-2,5 cala z kwasówki, później założyć kolektor ssący od 2.8, świece z górnej półki, kable, osprzęt silnika doprowadzić do stanu idealnego
PuSzEk nie na silę :mrgreen: tylko znalazłem "coś" takiego i jestem ciekaw rzeczywistej skuteczności takich urządzeń, nawiasem mówiąc zabawne że wspominasz o kolektorze z 2.8 już kilkukrotnie słyszałem sugestię za i przeciw tej przeróbki oraz tyle samo stwierdzeń że to nie przynosi żadnego skutku jak i że pomaga w zwiększeniu mocy i nie wiem kto ma rację. Kolego ziemor sprzedawca jak w aukcji sugeruje że wlatujące powietrze ma większy pęd ale czy to coś takiego niby ma działać na korzyść to jakoś wątpię.
- PuSzEk
- Forum Audi 80
- Posty: 503
- Rejestracja: 22 sty 2011, 21:46
- Imię: Bartek
- Model: Inny
- Nadwozie: Coupe
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Rzeszów
lobos, no właśnie wynalazki, pseudo... także odpuść sobie a co do kolektora to akurat upieram się przy tym, gdyż znam osobiście ludzi którzy tak przerobili nie jeden silnik 2.6 i zmiany były na plus, także decyzja należy już tylko do ciebie, jakieś duże koszty to nie są, a gorzej na pewno nie będzie, dlatego prędzej warto pobawić się z tym kolektorem, niż kupować jakieś drogie doloty z allegro
Te rzeczy z aukcji to nic innego jak kupa badziewia mająca na celu okraść Cie z pieniędzy.lobos,Genaralnie to na początek jak juz Ci koledzy pisali-jedz na hamownie i zobacz ile masz koni,podepnij Vaga i sprawdz jakie masz błędy,napraw to wszystko a dopiero potem zacznij cos tam dłubac bawiąc się wydechem(wyspawianie innego na przelotowych tłumikach) i powietrzem(wkładka lub filtr np marki K&N i doprowadzenie zimnego powietrza do filtra).Może ugrasz z 10 koni ale ciekawe ile siana wydasz.Jak chcesz więcej mocy to kup 1.8 te albo dwadwa te lub diesla.Wtedy mozesz dłubac i bawic się mocą.Pozdro
- sagem
- Forum Audi 80
- Posty: 3373
- Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
- Imię: Sebek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontakt:
To samo co rezystory i pompeczki na zapalniczkę.lobos pisze:co o tym myślicie? zbędne buble?
Więcej Ci da dobre doporowadzenie zimnego powietrza do dolotu jakąś rurą <ok>
A ogólnie zabawa z 2.6 moim zdaniem nie ma żadnego sensu, wydasz kasę która i tak Ci dużo nie da, a na pewno 2.8 nie przegonisz tanim kosztem. Bez sensu.
Re: [80 B4 2.6] Gadżety do modyfikacji dolotu
takie pseudo cuda odstaw na wies tuning raczej . ja planuje jak bedzie kasa zmiane kolektora od 2.8 plus jakies sterowanie skracaniem dolotu , rozwiercenie przepustnicy co nie jest niestety sprawa latwa bo trzeba ja napawac pierw zewnetrznie . A potem cala zmiane kompa i wiazki z 2.8 . Valki sa bardzo wrazliwe na dlugosc dolotu i jakies bezsensowne zakladanie stozkow nic nie daje a wrecz pogarsza . tak samo na wolnych obrotach Vka powinna miec dolot dluzszy , na wyzszych obrotach krotszy zeby wyciagnac z niej moclobos pisze:Znalazłem na ajegio parę zestawów do modyfikacji dolotu, co o tym myślicie? zbędne buble?
http://allegro.pl/uniwersalny-dolot-dra ... 96706.html
http://allegro.pl/turbo-turbinka-strumi ... 61103.html
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
tu macie rezanie V-ki tylko ze po niemiecku
http://www.motor-talk.de/forum/aktion/A ... tId=705809
http://www.motor-talk.de/forum/aktion/A ... tId=705809