Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 2.6] Gadżety do modyfikacji dolotu

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego.
Awatar użytkownika
lobos
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 155
Rejestracja: 27 lis 2012, 23:24
Lokalizacja: PL

[B4 2.6] Gadżety do modyfikacji dolotu

Post autor: lobos » 31 gru 2012, 21:42

Znalazłem na ajegio parę zestawów do modyfikacji dolotu, co o tym myślicie? zbędne buble?

http://allegro.pl/uniwersalny-dolot-dra ... 96706.html

http://allegro.pl/turbo-turbinka-strumi ... 61103.html
Ostatnio zmieniony 29 mar 2013, 14:52 przez lobos, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
ziemor
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1456
Rejestracja: 12 paź 2007, 00:19
Lokalizacja: Bielsko

Post autor: ziemor » 31 gru 2012, 22:27

Ten pierwszy wygląda jak rÓła z ŁodkÓŻacza - ciekawe czy w środku ma garby ? jeśli tak to bardzo dobrze ograniczy przepływ powietrza
Ta druga aukcja to dławik który ma za zadanie ograniczyć moc auta ?

Awatar użytkownika
PuSzEk
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 503
Rejestracja: 22 sty 2011, 21:46
Imię: Bartek
Model: Inny
Nadwozie: Coupe
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: PuSzEk » 31 gru 2012, 22:32

lobos, ale ty widze na siłe szukasz czegoś, by podnieść moc... może trzeba było kupić jakiegoś 1.9TDI albo 1.8T
Coś ci doradze, pierwsze co to wizyta na hamownii i zobacz ile ci zostało kucy z tych 150KM, żeby nie było zdzwika jak będzie 130KM i trzeba będzie zrobić remont albo Swap :mrgreen: jak będzie ok z mocą to wtedy coś kombinuj, chociaż dużo nie zwojujesz, ale ja bym zaczął od wydechu, jakiś przelot 2,25-2,5 cala z kwasówki, później założyć kolektor ssący od 2.8, świece z górnej półki, kable, osprzęt silnika doprowadzić do stanu idealnego ;-)

Awatar użytkownika
lobos
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 155
Rejestracja: 27 lis 2012, 23:24
Lokalizacja: PL

Post autor: lobos » 31 gru 2012, 22:53

PuSzEk nie na silę :mrgreen: tylko znalazłem "coś" takiego i jestem ciekaw rzeczywistej skuteczności takich urządzeń, nawiasem mówiąc zabawne że wspominasz o kolektorze z 2.8 już kilkukrotnie słyszałem sugestię za i przeciw tej przeróbki oraz tyle samo stwierdzeń że to nie przynosi żadnego skutku jak i że pomaga w zwiększeniu mocy i nie wiem kto ma rację. Kolego ziemor sprzedawca jak w aukcji sugeruje że wlatujące powietrze ma większy pęd ale czy to coś takiego niby ma działać na korzyść to jakoś wątpię.

Awatar użytkownika
PuSzEk
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 503
Rejestracja: 22 sty 2011, 21:46
Imię: Bartek
Model: Inny
Nadwozie: Coupe
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: PuSzEk » 31 gru 2012, 23:21

lobos, no właśnie wynalazki, pseudo... także odpuść sobie :-D a co do kolektora to akurat upieram się przy tym, gdyż znam osobiście ludzi którzy tak przerobili nie jeden silnik 2.6 i zmiany były na plus, także decyzja należy już tylko do ciebie, jakieś duże koszty to nie są, a gorzej na pewno nie będzie, dlatego prędzej warto pobawić się z tym kolektorem, niż kupować jakieś drogie doloty z allegro ;-)

Awatar użytkownika
Rychu82
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 969
Rejestracja: 25 sty 2011, 09:18
Lokalizacja: J.G.

Post autor: Rychu82 » 01 sty 2013, 00:21

dobra ta turbinka na dolot , najwieksza sprawnośc ma pewnie podczas zmiany biegów i moze chwile po zmianie biegu a tak to jak dławik bedzie dzialac :mrgreen:

Awatar użytkownika
luk448
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1493
Rejestracja: 21 lip 2007, 21:06
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: luk448 » 01 sty 2013, 17:55

Te rzeczy z aukcji to nic innego jak kupa badziewia mająca na celu okraść Cie z pieniędzy.lobos,Genaralnie to na początek jak juz Ci koledzy pisali-jedz na hamownie i zobacz ile masz koni,podepnij Vaga i sprawdz jakie masz błędy,napraw to wszystko a dopiero potem zacznij cos tam dłubac bawiąc się wydechem(wyspawianie innego na przelotowych tłumikach) i powietrzem(wkładka lub filtr np marki K&N i doprowadzenie zimnego powietrza do filtra).Może ugrasz z 10 koni ale ciekawe ile siana wydasz.Jak chcesz więcej mocy to kup 1.8 te albo dwadwa te lub diesla.Wtedy mozesz dłubac i bawic się mocą.Pozdro

Awatar użytkownika
sagem
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3373
Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
Imię: Sebek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: sagem » 01 sty 2013, 18:29

lobos pisze:co o tym myślicie? zbędne buble?
To samo co rezystory i pompeczki na zapalniczkę.

Więcej Ci da dobre doporowadzenie zimnego powietrza do dolotu jakąś rurą <ok>
A ogólnie zabawa z 2.6 moim zdaniem nie ma żadnego sensu, wydasz kasę która i tak Ci dużo nie da, a na pewno 2.8 nie przegonisz tanim kosztem. Bez sensu.

Awatar użytkownika
bzibzi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 685
Rejestracja: 05 mar 2012, 09:16
Lokalizacja: Koszalin

Re: [80 B4 2.6] Gadżety do modyfikacji dolotu

Post autor: bzibzi » 01 sty 2013, 18:46

lobos pisze:Znalazłem na ajegio parę zestawów do modyfikacji dolotu, co o tym myślicie? zbędne buble?

http://allegro.pl/uniwersalny-dolot-dra ... 96706.html

http://allegro.pl/turbo-turbinka-strumi ... 61103.html
takie pseudo cuda odstaw na wies tuning raczej :-P . ja planuje jak bedzie kasa zmiane kolektora od 2.8 plus jakies sterowanie skracaniem dolotu , rozwiercenie przepustnicy co nie jest niestety sprawa latwa bo trzeba ja napawac pierw zewnetrznie . A potem cala zmiane kompa i wiazki z 2.8 . Valki sa bardzo wrazliwe na dlugosc dolotu i jakies bezsensowne zakladanie stozkow nic nie daje a wrecz pogarsza . tak samo na wolnych obrotach Vka powinna miec dolot dluzszy , na wyzszych obrotach krotszy zeby wyciagnac z niej moc <piwo>

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5478
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 01 sty 2013, 19:11

A jak były w 2.8 30V głowice , to czy by podpasowały i czy to są takie same jak były w 2.8 robione przez ABT tylko nie pamietam czy to miało 4 czy 5 zaworów na cylinder .

Awatar użytkownika
bzibzi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 685
Rejestracja: 05 mar 2012, 09:16
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: bzibzi » 01 sty 2013, 19:25

tez myslalem nad czapkami z 30v ale nie mam jak prownac glowic i czy pasek rozrzadu by byl ok w tym wszystkim i kolektory inne tez odrazu zwykle 2.8 zrobione prze ABT mialo po 2 zawory na cylinder ale pewno kanaly dlubniate i walki pewno ostrzejsze

Awatar użytkownika
sagem
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3373
Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
Imię: Sebek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: sagem » 01 sty 2013, 19:29

Źle kombinujecie, z ACK głowicą nic nie wymyślicie. Jest całkiem inna.

Awatar użytkownika
bzibzi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 685
Rejestracja: 05 mar 2012, 09:16
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: bzibzi » 01 sty 2013, 19:39

sagem pisze:Źle kombinujecie, z ACK głowicą nic nie wymyślicie. Jest całkiem inna.
nom juz po uszczelce wlasnie widze ze lipa

Awatar użytkownika
luk448
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1493
Rejestracja: 21 lip 2007, 21:06
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: luk448 » 01 sty 2013, 20:57

Jakis znaczący przyrost mocy w ABC to mega koszta.Ten silnik nie jest tak rozwojowy wiec pozostaje raczej kosmetyka,doprowadzenie go do zdrowej serii i cieszenie się jazdą

Awatar użytkownika
bzibzi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 685
Rejestracja: 05 mar 2012, 09:16
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: bzibzi » 25 sty 2013, 15:57

tu macie rezanie V-ki tylko ze po niemiecku :-P
http://www.motor-talk.de/forum/aktion/A ... tId=705809

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl