Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy ucando.pl

[Audi Avant 2.2T Q]rodzinne kombi, MTM

Prezentacja w/w od 1991 do 1996.
Awatar użytkownika
IC69
Przyjaciele
Przyjaciele
Posty: 4800
Rejestracja: 05 sty 2007, 22:48
Imię: Irek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: IC69 » 01 sty 2013, 18:20

eSPe pisze:Ale w końcu jest jeden rodzaj tych blend czy jak.
Przecież muszą być dwa rodzaje, bo jeszcze zostaje kwestia ich długości i pewnie wysokości też.

Awatar użytkownika
eSPe
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3693
Rejestracja: 10 gru 2007, 21:13
Imię: Sławek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.6 ABC
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: eSPe » 01 sty 2013, 18:21

duo pisze:nie mają tez takiego załamania mocnego jak avant
Obrazek

:?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?:
IC69 pisze:Przecież muszą być dwa rodzaje, bo jeszcze zostaje kwestia ich długości i pewnie wysokości też.
Długość (wnęka) na tablicę sedan-avant z tego co mi wiadomo jest ta sama.

Awatar użytkownika
sagem
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3373
Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
Imię: Sebek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: sagem » 01 sty 2013, 18:24

Ło kuźwa, Panowie, napisałem posta, wrzuciłem pendrive na tv z nowym horrorem, wracam za dwie godziny i nie wiem czy moje oczy się przestawiły czy ktoś mi stronę dodał.

Dobrze, więc na pewno odpada zderzak tył RS2, bo raz że tego nie znajdę, dwa że mnie nie stać.

IRKU, nie wiem co zrobię z blendą z 90tki, ale Słonik dał niezłą myśl z blendą RS2 na zloty i może na codzień będzie 90, choć takie przekładanie to bez sens z jednej strony.

Maszu, właśnie o to foto mi chodziło, jednak powiem szczerze, że za ciekawie to nie wygląda..
W morde dostaniesz jak takiego druta zrobisz :mrgreen:
Spokojnie Adam <ok>

Co do zderzaka z przodu, to nie ma chętnych na zamianę, ja nie mam zamiaru dopłacać do interesu, a oferty jakie dostałem z połamanymi zderzakami mnie nie interesują, więc jako że mam dwa rodzaje sprysków, wyrzeźbie je do zderzaka CFL i będzie git. Zderzak i tak pewnie będzie miał cały przód "otwarty" bo muszę upchać chłodnicę i duży intercooler z przodu w 5 garkach.

Moja blenda ma takie załamanie jak na tym pierwszym zdjęciu od Maszu, a co do blendy RS2 sedan, wydaje mi się że to nie jest wyrób fabryczny, tylko jakiejś innej pobocznej firmy.

Zresztą na mojej blendzie jest Made in Italy.

Dobra Panowie, dzięki za podpowiedzi ale dalej jestem w szarej d...e, szkoda mi ruszać zderzak S2 :-/


A podpowie ktoś coś, na temat pompy dwusekcyjnej z AAN'A :?:

Awatar użytkownika
eSPe
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3693
Rejestracja: 10 gru 2007, 21:13
Imię: Sławek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.6 ABC
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: eSPe » 01 sty 2013, 18:34

sagem pisze:IRKU, nie wiem co zrobię z blendą z 90tki, ale Słonik dał niezłą myśl z blendą RS2 na zloty i może na codzień będzie 90, choć takie przekładanie to bez sens z jednej strony.
Przy takim zakładaniu i przekłądaniu co chwila to i blende 90 i blende RS2 będziesz miał w strzępach - te 90tko bardzo kruche i delikatne.
Wg mnie opcja na RS2 i zrobienie kopii zderzaka tylnego z 2 coupetowych i tablica a'la bloku - a eskowy zderzak do komórki na czasy jak ci się tył a'la RS2 odwidzi.
sagem pisze:A podpowie ktoś coś, na temat pompy dwusekcyjnej z AAN'A :?:
Może na Forum C4 szybciej.
Jest tam kilku ogarniętych łepków z tym motorem w S4/S6.

Awatar użytkownika
k3llys
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 903
Rejestracja: 08 sty 2011, 16:19
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice

Post autor: k3llys » 01 sty 2013, 18:42

wcale ta blenda z 90-tki nie jest taka krucha ;-)

Awatar użytkownika
eSPe
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3693
Rejestracja: 10 gru 2007, 21:13
Imię: Sławek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.6 ABC
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: eSPe » 01 sty 2013, 18:43

k3llys pisze:wcale ta blenda z 90-tki nie jest taka krucha ;-)
To znajdź na Allegro całą i nie popękaną i nie połamaną jak nie jest. ;-)

Awatar użytkownika
sagem
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3373
Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
Imię: Sebek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: sagem » 01 sty 2013, 18:44

eSPe, no chyba będę musiał gdzieś indziej się zarejestrować.

A sama blenda jest ok, tylko ludzie zamiast ciągnać za to co potrzeba to ciągną klapę za nią i dlatego pęka.

Awatar użytkownika
k3llys
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 903
Rejestracja: 08 sty 2011, 16:19
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice

Post autor: k3llys » 01 sty 2013, 18:45

jak znajdę to podeśle linka ;-).. i pamiętam jak z kumplem pojechałem po B3 i na miejscu okazało się że ma blendę i w stanie igła.. szczena mi opadła.. ale nie udało mi się jej utargować.. :-(

Awatar użytkownika
k3llys
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 903
Rejestracja: 08 sty 2011, 16:19
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice

Post autor: k3llys » 01 sty 2013, 18:46

sagem pisze:A sama blenda jest ok, tylko ludzie zamiast ciągnać za to co potrzeba to ciągną klapę za nią i dlatego pęka.
i tajemnica popękanych blend rozwiązana <ok>

Awatar użytkownika
Słonik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6359
Rejestracja: 02 sie 2007, 12:58
Lokalizacja: Łowicz

Post autor: Słonik » 01 sty 2013, 19:03

Z ta pompa to na APmotorsport spytaj.
sagem pisze:A sama blenda jest ok, tylko ludzie zamiast ciągnać za to co potrzeba to ciągną klapę za nią i dlatego pęka.
Dokladnie.

UFOtm
Moderator
Moderator
Posty: 1240
Rejestracja: 23 lis 2006, 00:23
Imię: Michał
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: UFOtm » 01 sty 2013, 19:06

:arrow: miałem też dwie sztuki i obie były z załamaniem...z tego co mi wiadomo to tylko jeden model blendy był czerwonej przeźroczystej. Do sedana trzeba wyciągnąć gumki z tyłu ewentualnie trochę przyszlifować wypustki żeby blenda rs2 się wkomponowała w klapę.

Co do mojego pomysłu z rejestracją - nie polecam, dlatego też z blendy zrezygnowałem.

Wypełnienia takie jak foto czarnej coupe stosowała firma ABT a coupe miała oznaczenie C5 i szło to w parze z przerobioną klapą błotnikami i zderzakami.

Co do zderzaka z tej czarnej to w 100% rzeźba, do której ktoś się przyłożył.

Awatar użytkownika
duo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4070
Rejestracja: 08 maja 2007, 19:29
Lokalizacja: LUBLIN
Kontakt:

Post autor: duo » 01 sty 2013, 19:21

UFOtm pisze::arrow: miałem też dwie sztuki i obie były z załamaniem
ale identycznym jak w avantcie/b3 ? do kantu ? przykładałeś blednę do lamp typowo z avanta ?

Awatar użytkownika
eSPe
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3693
Rejestracja: 10 gru 2007, 21:13
Imię: Sławek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.6 ABC
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: eSPe » 01 sty 2013, 19:31

duo pisze:przykładałeś blednę do lamp typowo z avanta ?
Że narożniki RS2 są inne niż zwykłego Avanta?

Awatar użytkownika
sagem
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3373
Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
Imię: Sebek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: sagem » 01 sty 2013, 19:49

eSPe pisze:
duo pisze:przykładałeś blednę do lamp typowo z avanta ?
Że narożniki RS2 są inne niż zwykłego Avanta?
Co się mają narożniki ?

Awatar użytkownika
eSPe
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3693
Rejestracja: 10 gru 2007, 21:13
Imię: Sławek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.6 ABC
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: eSPe » 01 sty 2013, 20:01

Co się mają narożniki ?
No narożniki muszą pasować profilem do wewnętrznych a wewnętrzne do blendy RS2.

Jednym słowem jak duo pisze że blenda ma inny profil niż lampy typowo avantowe (wewnętrzne jak się domyślam) to i tym samym lampy narożne RS2 są inne niż zwykłego Avanta.
Ostatnio zmieniony 01 sty 2013, 20:02 przez eSPe, łącznie zmieniany 1 raz.

Zablokowany

Wróć do „Audi 80/90 - B4.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl