Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

AUDI80 B4 1.9TD SPRZEDANE, można zamknąć temat

Prezentacja w/w od 1991 do 1996.
arwam
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1437
Rejestracja: 31 mar 2009, 21:22

Post autor: arwam » 02 sty 2013, 19:58

elektronic, ale prawda taka jest że jak chłodnica nie będzie "sztywno" siedzieć w mocowaniach szybko zacznie lać...

Awatar użytkownika
pawelrybak15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4321
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
Lokalizacja: Miasto
Kontakt:

Post autor: pawelrybak15 » 02 sty 2013, 20:02

elektronic pisze:
pawelrybak15 pisze:No jasnę, nie ma to jak odwalić partacką prowizorkę :evil:
Jak to będzie wyglądać ?
Jeśli już naprawa to może jakiś plastikarz fachowiec by to ogarnął żeby to jakoś wyglądało :roll:
Oczywiście że tak. Przecież chłodnica jest wywalona na wierzch i wszyscy ją widzą. Nie można dopuścić do tego żeby to źle wygladało skoto to będzie na wystawie... :mrgreen:
A myślisz że "zespawanie" tego lutownicą będzie stanowić pewne połączenie i będzie chłodnica sztywno siedzieć w swoich mocowaniach ? Wszelkie druciarstwo zemści się tutaj okrutnie więc jedyna opcja to dać to do ogarnięcia fachowcowi od spawania plastików, może uda się odratować chłodnicę...

Awatar użytkownika
alicjaaa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 402
Rejestracja: 08 lip 2009, 10:28
Lokalizacja: DLB

Post autor: alicjaaa » 02 sty 2013, 20:02

no trzeba bedzie zrobić, prędzej czy póżniej lepsze mocowania, narazie prowizorka bo nie wiadomo czy jest cała, może teraz nic nie ciec, a przejade 20km i wyjdzie wszystko, kilka dni testowych i się da komuś kto ogarnia temat niech zaczepi jakoś porzadnie, żeby nie skakała na dziurach

Awatar użytkownika
elektronic
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 530
Rejestracja: 22 mar 2009, 21:03
Imię: Wiesław
Lokalizacja: Turek

Post autor: elektronic » 02 sty 2013, 20:07

arwam pisze:elektronic, ale prawda taka jest że jak chłodnica nie będzie "sztywno" siedzieć w mocowaniach szybko zacznie lać...
No to się robie tak żeby się trzymało a nie odpadywało pod naciskiem paznokcia. Tak gadacie jak byście się bali cokolwiek przy aucie naprawić... Zeby olej sprawdzić to też dajecie mechanikowi??

arwam
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1437
Rejestracja: 31 mar 2009, 21:22

Post autor: arwam » 02 sty 2013, 23:52

elektronic pisze:Tak gadacie jak byście się bali cokolwiek przy aucie naprawić...
elektronic, chodzi o to że niektóre oszczędości mszczą się okrótnie.
szczególnie jeśli dotycza układu chłodzenia, to tak jak być na zimę zalewał roztworem 50/50 wody i płynu chłodniczego, zamiast użyć do tego albo czystego płynu albo koncentratu.

Awatar użytkownika
1.8s
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 349
Rejestracja: 08 sty 2011, 10:19
Lokalizacja: Kamienna Góra dolśl

Post autor: 1.8s » 03 sty 2013, 11:34

Panowie spokojnie bo zaraz zrobi się tutaj 8 stron OT, o tym jak zamontować "druciarsko" chłodnicę. Właścicielka wyraźnie napisała:
alicjaaa pisze:no trzeba bedzie zrobić, prędzej czy póżniej lepsze mocowania, narazie prowizorka bo nie wiadomo czy jest cała, może teraz nic nie ciec, a przejade 20km i wyjdzie wszystko, kilka dni testowych i się da komuś kto ogarnia temat niech zaczepi jakoś porzadnie, żeby nie skakała na dziurach
Nie rozumiem po co się dalej spinać ?

arwam
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1437
Rejestracja: 31 mar 2009, 21:22

Post autor: arwam » 03 sty 2013, 14:23

1.8s, nie wiem jak Ty ale ja sie nie spinam. padło pytanie, padła odpowiedź <ok>


alicjaaa, sorry za malutki spamik ;-)

Awatar użytkownika
elektronic
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 530
Rejestracja: 22 mar 2009, 21:03
Imię: Wiesław
Lokalizacja: Turek

Post autor: elektronic » 03 sty 2013, 16:26

arwam pisze:
elektronic pisze:Tak gadacie jak byście się bali cokolwiek przy aucie naprawić...
elektronic, chodzi o to że niektóre oszczędości mszczą się okrótnie.
szczególnie jeśli dotycza układu chłodzenia, to tak jak być na zimę zalewał roztworem 50/50 wody i płynu chłodniczego, zamiast użyć do tego albo czystego płynu albo koncentratu.
Ja tu nie widze zwązku pomiędzy naprawą mocowań a zalewaniem chłodnicy. Może zaraz ktoś wyskoczy że zamiast oleju sinikowego lać jadalny? Bo przecież to olej i to olej, a różnica w cenie spora.

arwam
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1437
Rejestracja: 31 mar 2009, 21:22

Post autor: arwam » 03 sty 2013, 16:53

widzę że nie zrozumiałeś dygresji.
to był tylko przekład a nie nawiązanie, miało na celu pokazanie że oszczędność z pozoru nie wielka może spowodować duże straty, nie ma związku z problemem opisanym przez koleżankę.

Awatar użytkownika
alicjaaa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 402
Rejestracja: 08 lip 2009, 10:28
Lokalizacja: DLB

Post autor: alicjaaa » 04 sty 2013, 17:19

Obrazek
Obrazek
no nowy kierunek i halogenik haha troche widać, troche nie [pasuje kierunek ale musi tak być hehe, ramka tez zmieniona na tablice, prawie śladu nie widać po zdarzeniu haha, poza tym, że halogeny działaja po włączeniu przeciwmgielnego tylnego, który zanikł hahah

stars1992
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 69
Rejestracja: 02 gru 2012, 12:59
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: stars1992 » 05 sty 2013, 00:43

no ladnie ladnie dobra robota :p

Awatar użytkownika
pawelrybak15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4321
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
Lokalizacja: Miasto
Kontakt:

Post autor: pawelrybak15 » 05 sty 2013, 01:35

To, że przeciwmgłowe przód działają po włączeniu przeciwmgłowych tył to normalne, tak powinno być. Przednie przeciwmgłowe można włączyć niezależnie od tylnych, ale tylnych oddzielnie bez przednich nie da się (chyba że przednich w ogóle nie ma).

Awatar użytkownika
alicjaaa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 402
Rejestracja: 08 lip 2009, 10:28
Lokalizacja: DLB

Post autor: alicjaaa » 05 sty 2013, 09:46

no i własnie tu jest problem, było inaczej, mam 2 przyciski, jednym włączałam same halogeny drugim dodawałam tył, inaczej nie dało się ich włączyć, chyba, że ten jeden przycisk był sobie od tak do niczego, ale patrzyliśmy nie było widać tylnego światła przeciwmgłowego, jeszcze w nocy to przetestuje na dworze, ale na bank włączałam halogeny nie tym przyciskiem co teraz :mrgreen: , mniejsza z nimi ważne , że działaja

Awatar użytkownika
pawelrybak15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4321
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
Lokalizacja: Miasto
Kontakt:

Post autor: pawelrybak15 » 05 sty 2013, 10:55

Prawidłowo jest tak, że są 2 przyciski i jednym (świeci się w nim zielona strzałka po włączeniu) można włączyć przód i tylko przód, z kolei drugi (w nim świeci pomarańczowa strzałka po włączeniu) uruchamia tył i przód jednocześnie (jeśli wcześniej przód nie był uruchomiony) lub dołącza tył (gdy przód jest już odpalony). Nie da się włączyć samego tyłu bez przodu.

Awatar użytkownika
alicjaaa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 402
Rejestracja: 08 lip 2009, 10:28
Lokalizacja: DLB

Post autor: alicjaaa » 05 sty 2013, 12:35

no to jest tak jak napisałeś, tylko, ze teraz drugim przyciskiem włączam halogeny niż wcześńiej , niech już będzie jak jest wszystko działa, byłam na przejażdzce, dojechałam wróciłam, teraz tylko liczyć, ze saren już nei będe napotykać

ODPOWIEDZ

Wróć do „Audi 80/90 - B4.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl