i tutaj właśnie tkwił problem. stan przejścia pomiędzy mostkiem prostowniczym a zaciskiem prądowym alternatora. odpowiednio spreparowany regulator napięcia, który posłużył jako narzędzie do sprawdzenia alternatora, udowodnił że ptoblem jest właśnie tutaj.czarekj pisze:W przypadku struszek audi 80 problemem może byc nie tylko regulator napięcia czy też szczotki ale rownież stan mostka prostowniczego, czy też stan uzwojeń.
pobranie napięcia z mostka spowodowało spadek napięcia na aku, pobranie napięcia z aku spowodowało wzorcowe trzymanie napięcia ładowania do momentu przekroczenia mocy alternatora.
teraz będzie po raz kolejny demontaż alternatora i rozbranie na czynniki pierwsze ze szczególną starannością przywrócenie jakości połączeń elektrycznych zwłaszcza na punkcie mostek- zacisk prądowy...
spadek napięcia pomiędzy alternatorem a aku to max 0,15V
przy pobraniu napięcia z aku ładowanie trzyma się w granicach 14,3-14,4V
także jest idealnie.