[b4 cabrio] Zawias do cabrio
[b4 cabrio] Zawias do cabrio
Witam , czy wie ktoś czy zawias od b4 limo podpasuje do b4 cabrio ?? springi + amory, albo chociaz same springi ??
Cześć,
Felga 18'' będzie miała minimum 8''szerokości i to jest ważne tylko przy doborze do niej opon i tego czego oczekujesz. Jedni chcą "spokojnie" leżącej opony i tutaj można od 215 do 225 ,-inni jej naciągu-czyli opony węższe w przypadku 8'' (uważam że do naciągu to minimum 9''). Istotny jest też offset tak zwany ET felgi bo ma wpływ jak koło będzie wyglądało względem błotnika-..,czy się schowa w głębi nadkola czy będzie na równo lub lekko wystawało,-to też zależy jak kto lubi i chce, ale to można korygować dystansami. Jeśli lubisz aby koło było co najmniej na równi z błotnikiem to konieczne będzie kompletne twarde zawieszenie,-inaczej będzie obcierało. Zawieszenie -40/40 to jakby minimum-aby auto na 18'' nie wyglądało śmiesznie,ale i tak jest chyba za wysoko...Wydaje mi się, że jednak lepsze będzie -60/60 ale to oczywiście kosztem komfortu,-bo na -40/40 jest jeszcze nieźle. Sam się obecnie mocno zastanawiam nad zejściem z szerokości i profilu opony na 215/35/18 oraz obniżeniu na -60/60 bo mam obecnie 225/40/18 i komplet -40/40. Jest komfortowo w tej chwili ,ale na -60/60 i dodatkowym obniżeniu auta przez niższy profil opon auto by zyskało na "rasowym" wyglądzie. Pewnie jak zmienię to z czasem zatęsknię za większym komfortem, ale to już z tuningiem tak jest, że coś kosztem czegoś...
Pozdrawiam
Felga 18'' będzie miała minimum 8''szerokości i to jest ważne tylko przy doborze do niej opon i tego czego oczekujesz. Jedni chcą "spokojnie" leżącej opony i tutaj można od 215 do 225 ,-inni jej naciągu-czyli opony węższe w przypadku 8'' (uważam że do naciągu to minimum 9''). Istotny jest też offset tak zwany ET felgi bo ma wpływ jak koło będzie wyglądało względem błotnika-..,czy się schowa w głębi nadkola czy będzie na równo lub lekko wystawało,-to też zależy jak kto lubi i chce, ale to można korygować dystansami. Jeśli lubisz aby koło było co najmniej na równi z błotnikiem to konieczne będzie kompletne twarde zawieszenie,-inaczej będzie obcierało. Zawieszenie -40/40 to jakby minimum-aby auto na 18'' nie wyglądało śmiesznie,ale i tak jest chyba za wysoko...Wydaje mi się, że jednak lepsze będzie -60/60 ale to oczywiście kosztem komfortu,-bo na -40/40 jest jeszcze nieźle. Sam się obecnie mocno zastanawiam nad zejściem z szerokości i profilu opony na 215/35/18 oraz obniżeniu na -60/60 bo mam obecnie 225/40/18 i komplet -40/40. Jest komfortowo w tej chwili ,ale na -60/60 i dodatkowym obniżeniu auta przez niższy profil opon auto by zyskało na "rasowym" wyglądzie. Pewnie jak zmienię to z czasem zatęsknię za większym komfortem, ale to już z tuningiem tak jest, że coś kosztem czegoś...
Pozdrawiam