Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[b4 cabrio] Zawias do cabrio

ODPOWIEDZ
mlody_mk2
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 49
Rejestracja: 17 lut 2012, 15:12
Lokalizacja: 3city

[b4 cabrio] Zawias do cabrio

Post autor: mlody_mk2 » 04 sty 2013, 21:18

Witam , czy wie ktoś czy zawias od b4 limo podpasuje do b4 cabrio ?? springi + amory, albo chociaz same springi ??

Awatar użytkownika
Lucazzz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2239
Rejestracja: 11 maja 2009, 17:35
Lokalizacja: Kraków/ WSW

Post autor: Lucazzz » 04 sty 2013, 21:48

tylko przód. tył jest inny.

mlody_mk2
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 49
Rejestracja: 17 lut 2012, 15:12
Lokalizacja: 3city

Post autor: mlody_mk2 » 05 sty 2013, 11:03

ok a jeszcze jeżeli chciałbym założyć 18" do cabrio to jaka szerokosć felgi wybrać ?? i jakie do tego obniżenie zapodać ?? Chciałbym zeby nie było za nisko, gdyż miałem już 3 auta na gwincie a chciałbym zeby audik był w miare komfortowy... przy 18" 40/40 byłoby ok ??

Awatar użytkownika
hubertm
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 335
Rejestracja: 06 mar 2011, 00:25
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: hubertm » 05 sty 2013, 12:31

Cześć,
Felga 18'' będzie miała minimum 8''szerokości i to jest ważne tylko przy doborze do niej opon i tego czego oczekujesz. Jedni chcą "spokojnie" leżącej opony i tutaj można od 215 do 225 ,-inni jej naciągu-czyli opony węższe w przypadku 8'' (uważam że do naciągu to minimum 9''). Istotny jest też offset tak zwany ET felgi bo ma wpływ jak koło będzie wyglądało względem błotnika-..,czy się schowa w głębi nadkola czy będzie na równo lub lekko wystawało,-to też zależy jak kto lubi i chce, ale to można korygować dystansami. Jeśli lubisz aby koło było co najmniej na równi z błotnikiem to konieczne będzie kompletne twarde zawieszenie,-inaczej będzie obcierało. Zawieszenie -40/40 to jakby minimum-aby auto na 18'' nie wyglądało śmiesznie,ale i tak jest chyba za wysoko...Wydaje mi się, że jednak lepsze będzie -60/60 ale to oczywiście kosztem komfortu,-bo na -40/40 jest jeszcze nieźle. Sam się obecnie mocno zastanawiam nad zejściem z szerokości i profilu opony na 215/35/18 oraz obniżeniu na -60/60 bo mam obecnie 225/40/18 i komplet -40/40. Jest komfortowo w tej chwili ,ale na -60/60 i dodatkowym obniżeniu auta przez niższy profil opon auto by zyskało na "rasowym" wyglądzie. Pewnie jak zmienię to z czasem zatęsknię za większym komfortem, ale to już z tuningiem tak jest, że coś kosztem czegoś...

Pozdrawiam

mlody_mk2
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 49
Rejestracja: 17 lut 2012, 15:12
Lokalizacja: 3city

Post autor: mlody_mk2 » 05 sty 2013, 12:47

Nie naciągi nie wchodzą w gre, 225/40 przy 8J jest ok. A mógłbyś pokazać tu albo na pw jak wygląda twoje auta na takim obniżeniu przy 18" ?? ;)

medi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2
Rejestracja: 29 sie 2012, 16:28

Post autor: medi » 07 sty 2013, 17:31

mlody_mk2 pisze:Nie naciągi nie wchodzą w gre ;)
nie marudź koleżko :-P

mlody_mk2
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 49
Rejestracja: 17 lut 2012, 15:12
Lokalizacja: 3city

Post autor: mlody_mk2 » 08 sty 2013, 13:48

a widziałeś naciąg w którymś z moich aut ? :D

ODPOWIEDZ

Wróć do „Amortyzatory i sprężyny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl