Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy ucando.pl

[Audi Avant 2.2T Q]rodzinne kombi, MTM

Prezentacja w/w od 1991 do 1996.
Awatar użytkownika
Maszu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1672
Rejestracja: 03 paź 2010, 23:40
Lokalizacja: WWE/WPI

Post autor: Maszu » 04 sty 2013, 18:53

manfred19 pisze:a blok malował farbą wysokotemperaturową z tego co pamiętam
zgadza sie... sam mu pomagalem wybrac kolor :lol: :lol: :lol: :lol:

Awatar użytkownika
manfred19
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1263
Rejestracja: 26 gru 2009, 15:57

Post autor: manfred19 » 04 sty 2013, 18:55

Srebrny......bardzo ładny :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Awatar użytkownika
elektronic
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 531
Rejestracja: 22 mar 2009, 21:03
Imię: Wiesław
Lokalizacja: Turek

Post autor: elektronic » 04 sty 2013, 19:02

manfred19 pisze:Głowica jest wymyta i po regeneracji a blok malował farbą wysokotemperaturową z tego co pamiętam ;-)
Wiem że na temperature. Ale mi chodzi o nazwe firmy bo sa farby i farbki :-D A nie chce eksperymentować :-P

Awatar użytkownika
karolas123
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1616
Rejestracja: 26 mar 2007, 14:25
Lokalizacja: Białystok

Post autor: karolas123 » 04 sty 2013, 21:48

Myśle, ze nie ma zbyt wielkiego wyboru farb wysokotemperaturowych srebrnych w sklepie wiec raczej nie bedziesz musiał eksperymentować, tylko kupisz co bedzie.

Awatar użytkownika
sagem
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3373
Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
Imię: Sebek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: sagem » 04 sty 2013, 21:57

Dominik, dzięki, na pewno będę korzystał.

Co do silnika i głowicy, to głowica jest po generalnym remoncie, tak więc jest też wyczyszczona.

Silnik malowałem specjalna farba do malowania silników, ale powiem Ci, że jak już wszystko przygotujesz, a u mnie to było 5 litrów benzyny, 5 rozpuszczalniku i 2 butelki preparatów do mycia silnika ( ktoś go strasznie zaniedbał ), szczoteczka do zębów, szczotki druciane, młotek i przecinak i jazda, po 2 dniach czyszczenia go pomalowałem.

Najlepiej jest jechać do dobrej lakierni i niech Ci na miejscu Panowie doradzą, dobiorą lakier i nabija go w puszkę, przy okazji jakiś dobry podkład i będzie siedzieć lata.
Pamiętaj tylko, żeby idealnie odtłuścić.

Awatar użytkownika
bzibzi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 685
Rejestracja: 05 mar 2012, 09:16
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: bzibzi » 05 sty 2013, 11:07

mruczy maszyna juz czy nie :?:

Awatar użytkownika
sagem
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3373
Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
Imię: Sebek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: sagem » 06 sty 2013, 16:48

bzibzi pisze:mruczy maszyna już czy nie :?:
No ba, przez piątek podłączyłem elektrykę, złożyłem przód, całe wnętrze, dopasowałem i pospawałem wydech, dolot, złożyłem do końca silnik. ;-)

W piątek i trochę w sobotę dalej skręcałem silnik, w sobotę zacząłem zabawę z przodem, 3 różne belki, 3 różne chłodnicę, udało się wszystko spasować. Chłodnica z przodu z R4, intercooler pod nią, chłodniczka oleju z boku. Jest jeszcze trochę luzu, ok 1.5 cm i wszystko ładnie się mieści i zamyka.

Belka zrobiona z trzech innych, łapa mocująca do odboju przedniego, ominięte koło pasowe, wczoraj walka do 1 w nocy, ale jose spisał się na medal i ładnie wszystko pospawał. <piwo>
Obrazek, Obrazek
Ostatnio zmieniony 04 paź 2013, 20:21 przez sagem, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
eSPe
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3693
Rejestracja: 10 gru 2007, 21:13
Imię: Sławek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.6 ABC
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: eSPe » 06 sty 2013, 17:09

sagem pisze:Jest jeszcze troche luzu, ok 1.5cm i wszystko ladnie się mieści i zamyka.
W jaki zderzak to pakujesz? Dorwałeś esowy?

Awatar użytkownika
sagem
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3373
Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
Imię: Sebek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: sagem » 06 sty 2013, 17:15

eSPe pisze:
sagem pisze:Jest jeszcze troche luzu, ok 1.5cm i wszystko ladnie się mieści i zamyka.
W jaki zderzak to pakujesz? Dorwałeś esowy?
W CFL, a jak nie wejdzie to mam S2, choć już mi się ten kanciak odwidział :-D

Awatar użytkownika
bzibzi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 685
Rejestracja: 05 mar 2012, 09:16
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: bzibzi » 06 sty 2013, 17:17

sagem pisze:No ba
to ja czekam panie na jakis filmik jak to swiszczy ;-)

Awatar użytkownika
sagem
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3373
Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
Imię: Sebek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: sagem » 06 sty 2013, 17:21

bzibzi pisze:
sagem pisze:No ba
to ja czekam panie na jakis filmik jak to swiszczy ;-)
Nie no, to była ironia. Do odpalenia silnika potrzebuje jeszcze z 5 dni pracy, wszystko robię sam i tylko w piątki i soboty, a nie jest to tylko wyjąć i włożyć silnik ;-)

Awatar użytkownika
bzibzi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 685
Rejestracja: 05 mar 2012, 09:16
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: bzibzi » 06 sty 2013, 17:25

ehhh zarcikow Ci sie zachciewa :evil: , to ja poczekam :-P . Ja przy takich rzeczach wszystkich odganiam zeby mi tlenu nie zabierali i wtedy szybciej idzie <piwo>

Awatar użytkownika
eSPe
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3693
Rejestracja: 10 gru 2007, 21:13
Imię: Sławek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.6 ABC
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: eSPe » 06 sty 2013, 17:25

sagem pisze:W CFL, a jak nie wejdzie to mam S2, choć już mi się ten kanciak odwidział :-D
Załóż i zobacz jak będzie Avant wyglądał. Od razu zmienisz zdanie jak go zobaczysz na aucie.

Awatar użytkownika
sagem
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3373
Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
Imię: Sebek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: sagem » 06 sty 2013, 17:26

eSPe pisze:
sagem pisze:W CFL, a jak nie wejdzie to mam S2, choć już mi się ten kanciak odwidział :-D
Załóż i zobacz jak będzie Avant wyglądał. Od razu zmienisz zdanie jak go zobaczysz na aucie.
Mam na garażu i S2 i CFL, wiem jak moje auto na nim wygląda - jak pudełko zapałęk :-D
A "odboje" sobie dorezam do CFL'a.

I tak nie wiem, czy nie będę musiał kombinować z jakimś laminatem, bo przód będzie mega wypchany, każdy centymetr zajęty ;-)

Awatar użytkownika
eSPe
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3693
Rejestracja: 10 gru 2007, 21:13
Imię: Sławek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.6 ABC
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: eSPe » 06 sty 2013, 17:36

sagem pisze:A "odboje" sobie dorezam do CFL'a.
Do CFLa chyba bardziej podejdą w takim układzie spryski ze zderzaka tradycyjnego (z czarnymi listwami) bo on bardziej spada w dół a S2 jest z poziomą "półką".
sagem pisze:Mam na garażu i S2 i CFL, wiem jak moje auto na nim wygląda - jak pudełko zapałęk :-D
Marudzisz. Wg mnie było by kozak. Mi te CFLe jakoś się nie widzą.
Tymbardziej że esowy motor będzie siedział więc fur będzie ciut jak nie eska.

Zablokowany

Wróć do „Audi 80/90 - B4.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl