Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[AAZ] problemów masa pomocy :(

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
decoo89
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 23
Rejestracja: 02 lis 2012, 21:30
Lokalizacja: Knurów

[AAZ] problemów masa pomocy :(

Post autor: decoo89 » 04 sty 2013, 22:11

Witam prosze was o pomoc bo juz nie wiem co robic 3000 tys temu km robiłem kapitalke silnika szliff tłoków, wymiana uszczelek poduszek itd ideall... zaczeło sie po czasie wymiana rozrusznika po padł stary ok, temperatura silnika jak jest w plusie na dworze przekracza 100 stopni... ucieka płyn chłodniczy, z pokrywy zaworów i tych 3 śrub zalewa olejem, postoi 5h i jest problem z odpaleniem nie wiem czy sie zapowietrza czy co... musze go krecić 5min, na ciepłym odpala normalnie... świeece są nowe, wymieniłem dodatkowo zawór zwrotny i kupiłem filtr paliwa ale watpie ze to przez to... co najlepsze z tym odpaleniem jak zaciagam ssanie to nie chce wgl odpalić, a jak jest bez ssania to normalnie odpala po dłuzszym kręceniu... no i na dodatek wybija mi płyn ze zbiorniczka układu wspomagania gdzie dolewam zeby bylo w normie i boje sie ze pompa wpomagania tez umiera...

gibaj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4080
Rejestracja: 18 lis 2009, 10:27
Imię: Krzysztof
Model: Audi A6
Nadwozie: Sedan
Lokalizacja: LBL
Kontakt:

Post autor: gibaj » 04 sty 2013, 23:24

jedź do tych co ci robili i niech poprawiają ;-)
co do płynu może uszczelki pod głowicą nie dokręcili dobrze :roll:
z tym odpalaniem to zapewne źle ustawili kąt wtrysku ;-)
sprawdź czy nie masz powietrza w przewodach
i wogóle to ktoś ci robił co się zna na tym?

Awatar użytkownika
decoo89
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 23
Rejestracja: 02 lis 2012, 21:30
Lokalizacja: Knurów

Post autor: decoo89 » 05 sty 2013, 14:33

no robili to goscie co sie znaja, ale pocisnełem im ostatnio i juz nie mam zamiaru tam zostawiac auta ;/ i probuje dochodze co i jak ....

Awatar użytkownika
zygzak60
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 37
Rejestracja: 19 lip 2010, 20:29
Lokalizacja: Zamość / Bielsko

Post autor: zygzak60 » 05 sty 2013, 17:45

Jedź do nich z powrotem, nie ma co sie unosić honorem bo im za dokonany remont pewnie zapłaciłes, wiec nie robią łaski żeby poprawić, jak nieumiejętnie poskładali.

ale jak chcesz sam usunąć usterki :

co do płynu chłodniczego temp 100 stopni zdecydowanie za duża przy normalnej jeździe, musisz zlokalizować wyciek/wycieki to podstawa i je usunąć.

co do odpalania podłacz najlepiej vaga i bedzie wszystko wiadomo, zobacz czy paliwo sie nie cofa i czy nie ma w przewodach pęcherzyków powietrza.

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5478
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 05 sty 2013, 17:57

zygzak60 pisze: co do odpalania podłacz najlepiej vaga i bedzie wszystko wiadomo
AAZ :arrow: No Vag :mrgreen:

Awatar użytkownika
decoo89
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 23
Rejestracja: 02 lis 2012, 21:30
Lokalizacja: Knurów

Post autor: decoo89 » 05 sty 2013, 20:25

jedynie chyba z nim na VAGE i w krzaki... własnie ze sa pecherzyki i paliwko sie cofa... i co najlepsze kopci jak smok, podejrzewam ze ktorys z wtrysków leje ?

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5478
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 05 sty 2013, 21:01

Jesli cofa sie paliwo to bedziesz dłuzej krecil rozrusznikiem zeby zapalil, sprawdz opaski i ewentualnie deko dociągnij je.

gibaj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4080
Rejestracja: 18 lis 2009, 10:27
Imię: Krzysztof
Model: Audi A6
Nadwozie: Sedan
Lokalizacja: LBL
Kontakt:

Post autor: gibaj » 05 sty 2013, 21:36

załóż zawór zwrotny ;-)

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 05 sty 2013, 22:22

decoo89 pisze:własnie ze sa pecherzyki i paliwko sie cofa... i co najlepsze kopci jak smok, podejrzewam ze ktorys z wtrysków leje
Nie koniecznie powietrze powoduje przesterowanie dawki.

Awatar użytkownika
decoo89
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 23
Rejestracja: 02 lis 2012, 21:30
Lokalizacja: Knurów

Post autor: decoo89 » 06 sty 2013, 12:55

no własnie... juz wymieniłem zawór zwrotny opaski opaski, wezyki, i nadal...

[ Dodano: 2013-01-06, 12:56 ]
a co myslicie o lejacym wtrysku? bo jak go ostatnio pociagnełem na obrotach, to masakra normalnie dym jak na kopalni czarno siwo i za mna nic nie było widac...

arwam
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1437
Rejestracja: 31 mar 2009, 21:22

Post autor: arwam » 21 sty 2013, 23:38

decoo89, a skąd jesteś?

na dzień dobry to ja tu widzę do poprawy kąt wtrysku, termostat,do wymiany, jeśli węże nie robiąsię z rana po odpaleniu błyskawicznie twarde albo zasyfioną chłodnicę, innych opcji nie ma, w sumie jeszcze można sprawdzić pompę wodną...

AAZ'y to wdzięczne jednostki, prynajmniej moje obydwie się odwdzięczały zadbałość o nie,alesą to jednoski dla jednostek myślących, jeśli ktoś myśli że można nimi bezkarnie latać o autostradach z gazemw podłodze to się myli. sprawdź o co napisałem czy węże nie robię się błyskawicznie twarde po odpaleniu i po pierwszym ruszeniu z miejsca, w ten sposób raczej wykluczysz pęniętę głowicę lub wadliwą lub/i źle dokręconą uszczelką pod głowicą

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TD”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl