[AAZ] problemów masa pomocy :(
[AAZ] problemów masa pomocy :(
Witam prosze was o pomoc bo juz nie wiem co robic 3000 tys temu km robiłem kapitalke silnika szliff tłoków, wymiana uszczelek poduszek itd ideall... zaczeło sie po czasie wymiana rozrusznika po padł stary ok, temperatura silnika jak jest w plusie na dworze przekracza 100 stopni... ucieka płyn chłodniczy, z pokrywy zaworów i tych 3 śrub zalewa olejem, postoi 5h i jest problem z odpaleniem nie wiem czy sie zapowietrza czy co... musze go krecić 5min, na ciepłym odpala normalnie... świeece są nowe, wymieniłem dodatkowo zawór zwrotny i kupiłem filtr paliwa ale watpie ze to przez to... co najlepsze z tym odpaleniem jak zaciagam ssanie to nie chce wgl odpalić, a jak jest bez ssania to normalnie odpala po dłuzszym kręceniu... no i na dodatek wybija mi płyn ze zbiorniczka układu wspomagania gdzie dolewam zeby bylo w normie i boje sie ze pompa wpomagania tez umiera...
Jedź do nich z powrotem, nie ma co sie unosić honorem bo im za dokonany remont pewnie zapłaciłes, wiec nie robią łaski żeby poprawić, jak nieumiejętnie poskładali.
ale jak chcesz sam usunąć usterki :
co do płynu chłodniczego temp 100 stopni zdecydowanie za duża przy normalnej jeździe, musisz zlokalizować wyciek/wycieki to podstawa i je usunąć.
co do odpalania podłacz najlepiej vaga i bedzie wszystko wiadomo, zobacz czy paliwo sie nie cofa i czy nie ma w przewodach pęcherzyków powietrza.
ale jak chcesz sam usunąć usterki :
co do płynu chłodniczego temp 100 stopni zdecydowanie za duża przy normalnej jeździe, musisz zlokalizować wyciek/wycieki to podstawa i je usunąć.
co do odpalania podłacz najlepiej vaga i bedzie wszystko wiadomo, zobacz czy paliwo sie nie cofa i czy nie ma w przewodach pęcherzyków powietrza.
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
decoo89, a skąd jesteś?
na dzień dobry to ja tu widzę do poprawy kąt wtrysku, termostat,do wymiany, jeśli węże nie robiąsię z rana po odpaleniu błyskawicznie twarde albo zasyfioną chłodnicę, innych opcji nie ma, w sumie jeszcze można sprawdzić pompę wodną...
AAZ'y to wdzięczne jednostki, prynajmniej moje obydwie się odwdzięczały zadbałość o nie,alesą to jednoski dla jednostek myślących, jeśli ktoś myśli że można nimi bezkarnie latać o autostradach z gazemw podłodze to się myli. sprawdź o co napisałem czy węże nie robię się błyskawicznie twarde po odpaleniu i po pierwszym ruszeniu z miejsca, w ten sposób raczej wykluczysz pęniętę głowicę lub wadliwą lub/i źle dokręconą uszczelką pod głowicą
na dzień dobry to ja tu widzę do poprawy kąt wtrysku, termostat,do wymiany, jeśli węże nie robiąsię z rana po odpaleniu błyskawicznie twarde albo zasyfioną chłodnicę, innych opcji nie ma, w sumie jeszcze można sprawdzić pompę wodną...
AAZ'y to wdzięczne jednostki, prynajmniej moje obydwie się odwdzięczały zadbałość o nie,alesą to jednoski dla jednostek myślących, jeśli ktoś myśli że można nimi bezkarnie latać o autostradach z gazemw podłodze to się myli. sprawdź o co napisałem czy węże nie robię się błyskawicznie twarde po odpaleniu i po pierwszym ruszeniu z miejsca, w ten sposób raczej wykluczysz pęniętę głowicę lub wadliwą lub/i źle dokręconą uszczelką pod głowicą