[80 b3 1.8S JN Pb+LPG] Pogorszyło się odpalanie auta
Jak już pisałem wcześniej robiłem próby przy odpiętym elektrozaworze przed(!) reduktorem i wypalonym gazie i było ok.
zborek_k-kozle a powiedz mi jeszcze jak to dokładnie jest. Po wyłączeniu silnika (praca na lpg) zamykają się wszystkie elektrozawory nie? A co dzieje się z gazem który pozostał w przewodzie doprowadzającym i tym w reduktorze? Elektrozawór na reduktorze jest fazy ciekłej czy lotnej?
zborek_k-kozle a powiedz mi jeszcze jak to dokładnie jest. Po wyłączeniu silnika (praca na lpg) zamykają się wszystkie elektrozawory nie? A co dzieje się z gazem który pozostał w przewodzie doprowadzającym i tym w reduktorze? Elektrozawór na reduktorze jest fazy ciekłej czy lotnej?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 472
- Rejestracja: 01 lut 2012, 17:53
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Kożle
No więc elektrozawór w reduktorze jest oczywiście w fazie ciekłej, tak po zgaszeniu się zamykają. Kiedyś miałem taką sytuację, że puszczał zawór na reduktorze ale w sekwencji, i wtedy był problem z odpalaniem auta po jeździe, np. po godzinie jazdy, zgaszeniu auta i paru kilkunastu minutach bardzo ciężko było je odpalić . W twojej instalacji musiałbyś mieć strzeloną membranę na reduktorze i/lub elektrozawór . Ile ma lat ?
Ja mam zrobione tak zapalam na zimnym na benzynie jadę po 2000 obrotów przełącza na gaz.Gasze i jeśli np po wyjściu ze sklepu zapalam to jest na benzynie ale nie zapali od razu.Pozbywa się resztek LPG.Po ponownym rozruchu zapala od sztycha jadę i po 2000 znowu przełącza na LPG.Po godzinie np pali od razu bo pewnikiem ulatnia się.
Mam tak w V6 druga generacja z blosem.Zobacz na opis postu ze zdjęciem
Mam tak w V6 druga generacja z blosem.Zobacz na opis postu ze zdjęciem
To ja mam odwrotnie. Jak jest ciepły to pali bez problemu. Tylko jak dłużej postoi to są problemy.Slawo777 pisze:Ja mam zrobione tak zapalam na zimnym na benzynie jadę po 2000 obrotów przełącza na gaz.Gasze i jeśli np po wyjściu ze sklepu zapalam to jest na benzynie ale nie zapali od razu.Pozbywa się resztek LPG.Po ponownym rozruchu zapala od sztycha jadę i po 2000 znowu przełącza na LPG.Po godzinie np pali od razu bo pewnikiem ulatnia się.
Mam tak w V6 druga generacja z blosem
-
- Forum Audi 80
- Posty: 472
- Rejestracja: 01 lut 2012, 17:53
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Kożle
On ma mechaniczny wtrysk i nie można za bardzo ingerować w podciśnienia .Slawo777 pisze:Zobacz na opis zdjęcia z mojego poprzedniego postu.
Teoretycznie, jeżeli pracuje na lpg i zwiększysz obroty na np. 2000 i ściągniesz przewód z cewki na reduktorze to musi momentalnie zgasnąć sprawdź .
[ Dodano: 2013-01-05, 13:28 ]
I jeżeli tak jest jak Ci napisałem i zgaśnie to wina jest po stronie układu benzynowego .
Patrzę, tyle że mój ma mechaniczny wtrysk i wygląda to wszystko trochę inaczej, zrobię fotę mojego silnika i wrzucę.Slawo777 pisze:Zobacz na opis zdjęcia z mojego poprzedniego postu.
Sprawdzę. Rozumiem, że po odłączeniu cewki powinien się przełączyć na benzynę.zborek_k-kozle pisze:Teoretycznie, jeżeli pracuje na lpg i zwiększysz obroty na np. 2000 i ściągniesz przewód z cewki na reduktorze to musi momentalnie zgasnąć sprawdź .
[ Dodano: 2013-01-05, 21:14 ]
Zrobiłem fotki
Gdzie jest ta odma?
Podłączyłem, też sterownik pod komputer i mam takie ustawienia... możecie na nie popatrzeć.
Co to jest ten czas nakładania faz benzyna/gaz?
I widzę, że przełączanie zależne od temperatury też mam wyłączone, a myślałem że czujnik mam walnięty.
[ Dodano: 2013-01-05, 22:47 ]
Zastanawiam się czasem czy nie zresetowały mi się ustawienia sterownika. Jak kiedyś podłączałem auto pod kompa to wydaje mi się, że obroty przełączenia były wyższe niż to 1500 i nie miałem ustawionego typu jazdy normalny tylko ekonomiczny (na obrazku jest już po zmianie, po podłączeniu był normalny).
Ma ktoś może fajny opis poszczególnych parametrów?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 472
- Rejestracja: 01 lut 2012, 17:53
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Kożle
zborek_k-kozle pisze:
Szczerze mówiąc... nie wiem Mogę też to sprawdzić w tej zakładce odczyty?zborek_k-kozle pisze: Zazwyczaj jest tam około 1V masz tps w aucie ?
Jestem prawie pewien, że mi się zresetowały ustawienia. Jak dałem ten tryb ekonomiczny (co miałem wcześniej ustawiony) to chodzi lepiej.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 472
- Rejestracja: 01 lut 2012, 17:53
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Kożle