sojer2b różnicy nie ma żadnej no może jedynie akustyczna chociaż i tak turbo ładnie śwista. Poprostu przy swapie silnika kumpel włożył stożek gdyż przy turbo k24 nie pasował oryginalny dolot (no ale po przeróbkach już jest na swoim miejscu) keczy, lampy są już prosto do grilla, jeszcze tylko wypoziomować. Dzięki za rade
mrc92ns pisze:Mam problem z zawore bezpieczeństwa ponieważ na 1 lub 2 biegu gdy jadę powoli i depnę do spodu to jest taki chwilowy zanik mocy. Na wskaźniku ładowania widac jak osiąga 0.7-0.8 bara to wywala powietrze i dalej ładuje już normalnie 1-1.2
Narazie spadł śnieg i z trakcją jest problem ale postaram się coś nagrać. TO jakoś go całkiem zaślepić czy co?
Wcześniej jak droga nie była ślska ciągnął od samego dołu.
a i jeszcze jedno pytanie dało by się zrobić żeby zawór upustowy po zdjęciu nogi z gazu robił "psssst" ?? Taki blow off?
Pssykacz w Dieslu nic nie daje, czytałem gdzieś tu na forum że wręcz szkodzi.
A co do zaworu upustowego na kolektorze ssącym to sprawa jest prosta: wykręcasz taką mosiężną śrubę która jest na środku, pod tym jest sprężynka którą zostawiasz w środku jednak przy wykręcaniu śruby uważaj aby Ci nie odstrzeliła gdzieś i się nie zagubiła. W tą sprężynkę włóż jakiś bolec, taki aby schował się wewnątrz tego zaworu i żeby dało się bez problemu wkręcić mosiężną śrubę z powrotem na tyle aby była na równi z górną powierzchnią obudowy zaworu. Dokręć do wyczuwalnego oporu, nie na chama. Po tym zabiegu zawór już się nie otworzy <zly>
wiem ze blow off w dieslu to zły pomysł. A którędy upuszcza w takim razie turbina powietrze po zdjęciu nogi z gazu?
a z zaworem bezpieczeństwa jest tak że wybija mi za wcześnie tylko jak np nie ma trakcji
Zawór bezpieczeństwa zablokuj wg mojego opisu. Naprawdę zrób tak jak opisałem i będziesz zadowolony.
A w Dieslu ciśnienie wytworzone przez turbosprężarkę nigdzie nie jest upuszczane <ok>
Zostaje momentalnie zużyte przez silnik który przecież nie ma przepustnicy tak jak benzyna
a no w sumie racja a BOV montuje się w benzynie bo ma przepustnice. Ja jeszcze coś wymyśle, pojeżdżę trochę i zobaczę bo jak mi będzie zawor wywalał ciśnienie przy ok 4,5tys obrotów to prawie bd jak BOV ;P
Brudasek :lol:
Akurat kolor jest fajny bo tak brudu nie widać a teraz go nie mam jak umyć bo na zewnątrz niestety stoi bo jeszcze się garażu nie dorobiłem. Na wiosne przymusowo polerka
Dzisiaj rozkodowywałem nr vin audika. Wyszło na to że został wyprodukowany w kwietniu 1988roku czyli w pierwszym miesiącu montażu jednostki 1.6td RA. myślę że w ingolstadt powstało x sztuk gotowych z tym silnikiem i trafiły do salonów. Dla tego pewno nie mam wspomagania bo nikt sobie nie domówił.. a szkoda....
Na stronie audi centrum gdzie można zobaczyć ile jaka wersja kosztowała nie ma ujętej właśnie b3 1.6td. Wie ktoś w jakiej cenie można było dostać nówkę w salonie?
I pytanie czym wygłuszać plastiki we wnętrzu tzn boczki i deskę bo denerwująco skrzypią :roll:
gabka dwustronnie klejaca, podklejasz ja pod plastiki i po sprawie. deske poluzuj na bocznych srubach i niech ktos dociska ja mocno w strone szyby, a Ty skrecaj. ja sam dalem rade wiec mozesz tez sprobowac
Dziś dorwałem drugi biały kierunek. i zrobiłem taki mod , , ,
Na wiosnę trzeba bd znów zdjąć zderzak i ustawić wszystko ładnie równo
Wymieniony przewód paliwowy gumowy dochodzący do pompy wtryskowej.
Wczoraj miałem okazje jeździć golfem 2 gtd (ten sam silnik co mój) brata kolegi Davvvid i wydawało mi się że mój silnik w porównaniu do niego głośniej pracuje. Może to przez brak wygłuszenia maski?
Na razie jeździmy bezawaryjnie ciągle
Ostatnio zmieniony 16 mar 2013, 18:34 przez mrc92ns, łącznie zmieniany 1 raz.
Kierunki zostawię takie "dymione" bo mi się ładnie komponują z kolorystyką auta.
Do spasowania są kierunki, listwa i przede wszystkim zderzak bo z lampami i grilem się już kiedyś uporałem
Przypomniałem sobie że mam cały kolektor ssący zapasowy z zaworem bezpieczeństwa. Muszę w końcu go zaślepić :evil:
kurde nie wiem co jest ale ciągle mam jeden stan oleju tak pośrodku. dziwne heheh :roll:
Chyba bd zmieniał wskaźnik doładowania na taki z czarną tarczą i wrzucę w dodatkowe zegary żeby nie oślepiał w nocy.
Takie coś
Wiosno przybywaj!!
Ostatnio zmieniony 16 mar 2013, 18:29 przez mrc92ns, łącznie zmieniany 2 razy.
Kup wskaźnik doładowania Auto Gauge VDO Look, najlepiej komponuje się z wnętrzem B3. Ja swój mam zamontowany na desce rozdzielczej obok wnęki zegarów po lewej stronie w obudowie Auto Gauge i tak przymocowany że mogę go zdjąć bez śladu <ok>