[b4 All] Który rocznik B4 był najsolidniej wykonany?
-
- Audi 80 Klub
- Posty: 948
- Rejestracja: 29 sie 2007, 19:41
- Imię: Rafał
- Model: Audi 80 B1
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 6A
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
[b4 All] Który rocznik B4 był najsolidniej wykonany?
W związku z tym, że posiadam już kilka audi i w rodzinie jest kilka 80-tek, doszedłem do wniosku że chyba najlepiej wykonanym rocznikiem Audi 80 B4 był rocznik 1993 modelowo 1994 czyli druga połowa 1993.
Był to czas najlepszego wyposażenia i dobrej jakości komponentów.
Patrząc na zawieszenie z 1995 a z tych wcześniejszych to ostatnie roczniki miały słabo zabezpieczonę sanki, belkę, kolumny i dużo plastików nieprzyjemnie skrzypi.
Jakie jest wasze zdanie na ten temat?
Był to czas najlepszego wyposażenia i dobrej jakości komponentów.
Patrząc na zawieszenie z 1995 a z tych wcześniejszych to ostatnie roczniki miały słabo zabezpieczonę sanki, belkę, kolumny i dużo plastików nieprzyjemnie skrzypi.
Jakie jest wasze zdanie na ten temat?
Ostatnio zmieniony 12 sty 2013, 17:33 przez rafalaudi1, łącznie zmieniany 1 raz.
też mam 93r a modelowo 94 i nigdy nie miałem tak bez awaryjnego audi a kilka już ich przerabiałem... ale myślę że jak rozmawiamy już o dość "starych" autach to wszystko zależy od danego egzemplarza kto jak dbał przez wszystkie lata.
p.s rozumiem że masz tarcze na przodzie 280 i inny już napinacz od rozrządu bo po tym najłatwiej poznać modelowo 94 bo wizualnie to sobie można i na a4 zrobić
p.s rozumiem że masz tarcze na przodzie 280 i inny już napinacz od rozrządu bo po tym najłatwiej poznać modelowo 94 bo wizualnie to sobie można i na a4 zrobić
- eSPe
- Forum Audi 80
- Posty: 3694
- Rejestracja: 10 gru 2007, 21:13
- Imię: Sławek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.6 ABC
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontakt:
Popieram.ślepak pisze:ale myślę że jak rozmawiamy już o dość "starych" autach to wszystko zależy od danego egzemplarza kto jak dbał przez wszystkie lata.
Największym wrogiem Audi 80 jest jego poprzedni właściciel.
Jak woził kartofle to ty masz strupa.
Jak dbał jak o oczko w głowie to cieszysz się bezawaryjnością i zadbaną sztuką.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 8
- Rejestracja: 13 cze 2012, 16:43
- Lokalizacja: Hel
-
- Forum Audi 80
- Posty: 8
- Rejestracja: 13 cze 2012, 16:43
- Lokalizacja: Hel
nie wiem po co, a po co zamawiali sobie kola na 5 srub zamiast na 4...asdaasda900 pisze:ale po co, by niby mial zamawiac sobie tarcze?
z tego co mi wiadomo to tak jak pisalem, silnik 2.0 90KM, ABT nie mial tarcz z tyłu, niezaleznie od rocznika.asdaasda900 pisze: [ Dodano: 2013-01-08, 18:53 ]
a pozniejsze roczniki mialy juz tarcze na wszystkie kola?
sprawdzałes kody wyposazenia? moze ktos wczesniej zmienial?
- eSPe
- Forum Audi 80
- Posty: 3694
- Rejestracja: 10 gru 2007, 21:13
- Imię: Sławek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.6 ABC
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontakt:
W zależności od mocy silnika z tyłu były albo bębny albo tarcze.
Chyba 115KM nie miało też tarcz. Nie jestem pewny.
ACE 140KM, NG 133KM i wszystkie mocniejsze w górę z tego co mi wiadomo szły przód tył tarcze.
Jeżeli ktoś w ma tarcze a mieć nie powienien to albo rzeźba albo tak jak pisze jaco na zamówienie.
Chyba 115KM nie miało też tarcz. Nie jestem pewny.
ACE 140KM, NG 133KM i wszystkie mocniejsze w górę z tego co mi wiadomo szły przód tył tarcze.
Jeżeli ktoś w ma tarcze a mieć nie powienien to albo rzeźba albo tak jak pisze jaco na zamówienie.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 8
- Rejestracja: 13 cze 2012, 16:43
- Lokalizacja: Hel