[80 B4]Wymiana szkła w przednim reflektorze, CZY TO MOZLIWE?
[80 B4]Wymiana szkła w przednim reflektorze, CZY TO MOZLIWE?
Witam wszystkich klubowiczow! Mam audi 80 B4 i musze wymienic szkło w przednim reflektorze czy orientujecie sie moze czy ono jest wymienne czy moze mocno przyklejone na klej? Z gory dzieki za pomoc:)
Ostatnio zmieniony 24 sty 2007, 21:32 przez dejf, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: [80 B4]Wymiana szkła w przednim reflektorze, CZY TO MOZL
Da się na 100%, szkło przecież występuje jako część zamienna. Niestety (albo dla mnie na szczęście) nie znam się na szczegółach operacji.dejf pisze:Witam wszystkich klubowiczow! Mam audi 80 B4 i musze wymienic szkło w przednim reflektorze czy orientujecie sie moze czy ono jest wymienne czy moze mocno przyklejone na klej? Z gory dzieki za pomoc:)
Piszesz o reflektorach zwykłych czy zespolonych?
Ja swoich zespolonych jeszcze nie rozbierałem, a mam całe spiaskowane i też chcę wymienić.
Tak przy okazji gdzie kupujecie szkła bo na Allegro są strasznie drogie, około 160zł za stronę.
Zastanawiam się jeszcze czy nie opłacało by się poszukać warsztatu który by wypolerował przody szkieł?
Ja swoich zespolonych jeszcze nie rozbierałem, a mam całe spiaskowane i też chcę wymienić.
Tak przy okazji gdzie kupujecie szkła bo na Allegro są strasznie drogie, około 160zł za stronę.
Zastanawiam się jeszcze czy nie opłacało by się poszukać warsztatu który by wypolerował przody szkieł?
jubik, wszystko zalezy od stanu odblysnikow.jesli nei masz ich wypalonych to reanimacja sie powiedzie.szkla wymianiasz jesli masz wypiaskowane odpryskami z kol innych kierowcow.zarowki zwsze sie przydadza nowe i lepsze.nie przesadzaj jednak z mocami.stosuj standartowe czyli 55w.nie baw sie w jakies 100w itp.mozesz doprowadzic do uszkodzeniai lampy i instalacji elektrycznej w autku