[B4 2.3NG] Podwyższone i falujące obroty
-
- Forum Audi 80
- Posty: 472
- Rejestracja: 01 lut 2012, 17:53
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Kożle
-
- Forum Audi 80
- Posty: 472
- Rejestracja: 01 lut 2012, 17:53
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Kożle
-
- Forum Audi 80
- Posty: 472
- Rejestracja: 01 lut 2012, 17:53
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Kożle
Oczywiście, że tak :mrgreen: . Ale przeważnie leje 98 i vez dużo pracy nie ma chyba hehe . Instalacja już czeka, chciałbym uporać się z tymi obrotami . Nie wiem dlaczego, ale jak odpalam zimny silnik oczywiście od strzała obroty idą na 1600 i od razu na 100o i po chwili normalne 820. Nie czuje spadku mocy ani nic takiego. Jak zapalę ciepły silnik to przez około 10 sekund jest ok, a potem 1200-1400 . Mogę dokładniej opisać na 1400 wchodzi powoli a na 1200 spada bardzo szybko i tak w kółko .
-
- Forum Audi 80
- Posty: 472
- Rejestracja: 01 lut 2012, 17:53
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Kożle
- Niki20
- Forum Audi 80
- Posty: 6758
- Rejestracja: 03 gru 2008, 17:47
- Imię: Dominik
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Harta/Rzeszów
- Kontakt:
kolego możesz powiedzieć gdzie on się znajduje i na jakiej zasadzie działa? Bo mam problem własnie przy hamowaniu silnikiem, po wciśnięciu sprzęgła po takim hamowaniu samochód lubi zgasnąć...mariusz9307 pisze:proponuję sprawdzić zawór odcinający hamowania silnikiem
zborek_k-kozle zdaje mi się że miałem to samo tylko że mnie spadało na 800... Czyściłem kilka razy silniczek krokowy i chyba to pomogło...
-
- Forum Audi 80
- Posty: 472
- Rejestracja: 01 lut 2012, 17:53
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Kożle
-
- Forum Audi 80
- Posty: 472
- Rejestracja: 01 lut 2012, 17:53
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Kożle
temat o obrotach to sie podłącze bo widze ze zborek_k-kozle ogarnia temat dość dobrze, więć zauważyłem ze mój stabilizator obrotów po zgaszeniu zostaje zamknięty i raz sie otwiera przy odpalaniu a raz nie, tak mi sie przynajmniej wydaje i ze po tym jak troche podeptam po gazie czyli jazda powyzej 4000rpm to jest problem bo gasnie przy hamowaniu a jak jezdzi sie spokojnie to wszystko ok, rozumiem ze szczelność to podstawa, jutro zdejmuje kolektor o oglądam węże. powiedzcie czy jak jest wszystko ok to z kolektora powinno byś słychac tak jakby ssanie powietrza przy dodawaniu gazu? u mnie jest takie sssss nie wiem czy tak ma być czy nie
-
- Forum Audi 80
- Posty: 472
- Rejestracja: 01 lut 2012, 17:53
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Kożle
U mnie jest sssssssssss a nie jak u Ciebie sssss , nie no żartuję . Zawór powietrza zawsze zostaje po zgaszeniu delikatnie uchylony, spróbuj go wziąć do domu i wymoczyć w wd40 czy czymś takim i wyczyścić go dobrze. I sprawdź te kracówki na przepustnicy tj. jest wtyczka 3 przewodowa i pomiędzy środkowym a którymś skrajnym powinno być przejście przy zamkniętej przepustnicy i na odwrót brak przejścia przy otwartej i tak samo dla drugiego stycznika .