Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep
Sklep Bestdrive

[B4 2.3NG] Podwyższone i falujące obroty

Wszystko co tyczy się silników rzędowych pięciocylindrowych.
Dregan
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1628
Rejestracja: 20 maja 2007, 00:48
Imię: Tomasz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 JS
Lokalizacja: Pniewy
Kontakt:

Post autor: Dregan » 10 sty 2013, 16:09

no zapewne trafiłeś i czekamy na odpowiedz czy faktycznie :D

zborek_k-kozle
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 472
Rejestracja: 01 lut 2012, 17:53
Lokalizacja: Kędzierzyn-Kożle

Post autor: zborek_k-kozle » 10 sty 2013, 17:36

No niestety dalej jest to samo... 1200-1400 . Jak zgasze i zapale to jest przez chwile normalnie 820 , i potem znowu cyrki. Do czasu nagrzania sztywno trzyma obroty nie ma mowy o falowaniu, jak się tylko rozgrzeje to świruje .

Dregan
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1628
Rejestracja: 20 maja 2007, 00:48
Imię: Tomasz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 JS
Lokalizacja: Pniewy
Kontakt:

Post autor: Dregan » 10 sty 2013, 17:39

czyli lewizna moim zdaniem, zresetuj kompa jeszcze odłącz aku na jakieś 30 min po czym odpal i nie dodawaj gazu do rozgrzania aż się wentylator włączy

zborek_k-kozle
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 472
Rejestracja: 01 lut 2012, 17:53
Lokalizacja: Kędzierzyn-Kożle

Post autor: zborek_k-kozle » 10 sty 2013, 18:10

Jutro spróbuje odłączyć aku . lewizna... Wszystko jest szczelne na 100 procent. Ale jak otworzyłem na ciepłym silniku korek wlewu to nie zgasł, na zimnym gaśnie

Awatar użytkownika
eNn
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 124
Rejestracja: 31 paź 2010, 21:41
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: eNn » 10 sty 2013, 18:28

Witam, takie pytanie, przy ustawianiu zapłonu zablokowałeś sterownik?

zborek_k-kozle
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 472
Rejestracja: 01 lut 2012, 17:53
Lokalizacja: Kędzierzyn-Kożle

Post autor: zborek_k-kozle » 10 sty 2013, 20:39

Oczywiście, że tak :mrgreen: . Ale przeważnie leje 98 i vez dużo pracy nie ma chyba hehe . Instalacja już czeka, chciałbym uporać się z tymi obrotami . Nie wiem dlaczego, ale jak odpalam zimny silnik oczywiście od strzała obroty idą na 1600 i od razu na 100o i po chwili normalne 820. Nie czuje spadku mocy ani nic takiego. Jak zapalę ciepły silnik to przez około 10 sekund jest ok, a potem 1200-1400 . Mogę dokładniej opisać na 1400 wchodzi powoli a na 1200 spada bardzo szybko i tak w kółko .

Dregan
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1628
Rejestracja: 20 maja 2007, 00:48
Imię: Tomasz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 JS
Lokalizacja: Pniewy
Kontakt:

Post autor: Dregan » 10 sty 2013, 22:57

a ta śrubka na przepustnicy nie jest wkręcona ???

zborek_k-kozle
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 472
Rejestracja: 01 lut 2012, 17:53
Lokalizacja: Kędzierzyn-Kożle

Post autor: zborek_k-kozle » 11 sty 2013, 08:00

Nie no nie jest . Kiedyś kupowałem nową przepustnice, bo właśnie dolna krańcówka nie stykała .

Awatar użytkownika
Niki20
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6758
Rejestracja: 03 gru 2008, 17:47
Imię: Dominik
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Harta/Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Niki20 » 11 sty 2013, 08:57

mariusz9307 pisze:proponuję sprawdzić zawór odcinający hamowania silnikiem
kolego możesz powiedzieć gdzie on się znajduje i na jakiej zasadzie działa? Bo mam problem własnie przy hamowaniu silnikiem, po wciśnięciu sprzęgła po takim hamowaniu samochód lubi zgasnąć...

zborek_k-kozle zdaje mi się że miałem to samo tylko że mnie spadało na 800... Czyściłem kilka razy silniczek krokowy i chyba to pomogło...

zborek_k-kozle
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 472
Rejestracja: 01 lut 2012, 17:53
Lokalizacja: Kędzierzyn-Kożle

Post autor: zborek_k-kozle » 11 sty 2013, 11:22

Niki20, mu chodzi napewno o dolny stycznik przepustnicy, bo nic innego nie ma, on włącza stabilizator biegu jałowego. Można go zmierzyć, w momencie jak przepustnica jest zamknięta to jest przejście .

Awatar użytkownika
Niki20
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6758
Rejestracja: 03 gru 2008, 17:47
Imię: Dominik
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Harta/Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Niki20 » 11 sty 2013, 11:30

zborek_k-kozle pisze:Niki20, mu chodzi napewno o dolny stycznik przepustnicy
a szo to je :?: :oops:

zborek_k-kozle
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 472
Rejestracja: 01 lut 2012, 17:53
Lokalizacja: Kędzierzyn-Kożle

Post autor: zborek_k-kozle » 11 sty 2013, 12:12

Jeżeli masz silnik jak w opisie czyli diesel to są na pewno inne rozwiązania :lol:

Awatar użytkownika
papaj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 368
Rejestracja: 31 paź 2008, 19:49
Lokalizacja: Lędziny/Sląsk

Post autor: papaj » 11 sty 2013, 14:42

temat o obrotach to sie podłącze bo widze ze zborek_k-kozle ogarnia temat dość dobrze, więć zauważyłem ze mój stabilizator obrotów po zgaszeniu zostaje zamknięty i raz sie otwiera przy odpalaniu a raz nie, tak mi sie przynajmniej wydaje i ze po tym jak troche podeptam po gazie czyli jazda powyzej 4000rpm to jest problem bo gasnie przy hamowaniu a jak jezdzi sie spokojnie to wszystko ok, rozumiem ze szczelność to podstawa, jutro zdejmuje kolektor o oglądam węże. powiedzcie czy jak jest wszystko ok to z kolektora powinno byś słychac tak jakby ssanie powietrza przy dodawaniu gazu? u mnie jest takie sssss nie wiem czy tak ma być czy nie

zborek_k-kozle
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 472
Rejestracja: 01 lut 2012, 17:53
Lokalizacja: Kędzierzyn-Kożle

Post autor: zborek_k-kozle » 11 sty 2013, 16:20

U mnie jest sssssssssss a nie jak u Ciebie sssss , nie no żartuję . Zawór powietrza zawsze zostaje po zgaszeniu delikatnie uchylony, spróbuj go wziąć do domu i wymoczyć w wd40 czy czymś takim i wyczyścić go dobrze. I sprawdź te kracówki na przepustnicy tj. jest wtyczka 3 przewodowa i pomiędzy środkowym a którymś skrajnym powinno być przejście przy zamkniętej przepustnicy i na odwrót brak przejścia przy otwartej i tak samo dla drugiego stycznika .

Awatar użytkownika
papaj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 368
Rejestracja: 31 paź 2008, 19:49
Lokalizacja: Lędziny/Sląsk

Post autor: papaj » 11 sty 2013, 19:34

wszystkie te podstawy srawdziłem, i zaczeło sie tak dziac po podmianie zaworu wolnych obrotów - poprzedni w ogóle stal w miejscu, a ten jak mu sie chce jest ok a jak nie to lipa, tylko czemu po ostrej jezdzie głupeje? jutro te przewody posprawdzam

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki pięciocylindrowe.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
opony samochodowe części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl