Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 2.3NG] Podwyższone i falujące obroty

Wszystko co tyczy się silników rzędowych pięciocylindrowych.
zborek_k-kozle
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 472
Rejestracja: 01 lut 2012, 17:53
Lokalizacja: Kędzierzyn-Kożle

Post autor: zborek_k-kozle » 17 sty 2013, 18:56

Aha, ja taki mam zamiar wsadzić...

Awatar użytkownika
Niki20
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6758
Rejestracja: 03 gru 2008, 17:47
Imię: Dominik
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Harta/Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Niki20 » 18 sty 2013, 08:30

Filtr paliwa z tdi idealnie się nadaje :-P

zborek_k-kozle
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 472
Rejestracja: 01 lut 2012, 17:53
Lokalizacja: Kędzierzyn-Kożle

Post autor: zborek_k-kozle » 18 sty 2013, 23:47

U mnie teraz trzyma albo 1100 albo 820. Ale już przestał falować po regulacjach. Apropo filtra paliwa do diesla jak można go przerobić na oct ?

[ Dodano: 2013-01-22, 19:12 ]
Temat wstępnie zamykam. U mnie przyczyną falowania był minimalnie przestawiony potencjometr, oraz zrobiłem korektę CO wg. wskazań nastawnika, żeby zaczął pracować w swoim zakresie +-10 mA. Chyba niesłusznie sugerowałem się analizatorem spalin, który pokazuje niestety większe CO teraz, no ale nastawnik pracuje, a lepiej jak silnik dostaję odpowiednią dawkę paliwa .

[ Dodano: 2013-01-29, 13:18 ]
Zastanawiał się ktoś kiedyś, żeby zastąpić potencjometr na przepływce TPSem na przepustnicy ?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki pięciocylindrowe.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl