[B3/B4 ALL] Diagnostyka VAG
- karolas123
- Forum Audi 80
- Posty: 1616
- Rejestracja: 26 mar 2007, 14:25
- Lokalizacja: Białystok
Kolejne pytanko a właściwie pytania (2.6 ABC) po pierwsze jaki według odczytu vag powinien być poprawny kąt wyprzedzenia zapłonu?Co to takiego "kompresja antystukowa"(szukałem w google lecz nie znalazłem jakiejś konkretnej odpowiedzi) i jaki powinna mieć odczyt poprawny, i co to jest IAC który podaje dane z pozycji, adaptacji, wpływu oraz regulacji? Z góry dzięki za wyjaśnienia.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Kąt o jaki został cofnięty zapłon na podstawie czujników spalania stukowego. Twoja nazwa to bardzo kreatywne tłumaczenie (pewnie z jakiegoś translatora).lobos pisze:Co to takiego "kompresja antystukowa"
IAC - Idle Air Control, czyli kontrola powietrza obrotów biegu jałowego czyli popularnie zwane silniczkiem krokowy (w ABC akurat jest prawdziwy silniczek krokowy kontrolujący wolne obroty). A te dane to aktualna pozycja silniczka, wyuczona pozycja silniczka, dodatkowe otwarcie np. w przypadku włączenia klimy i pokazanie liczy kroków silniczka w innej formie czy jakoś tak.
http://translate.google.pl/#auto/pl/Anz ... C3%B6ffnet
Tu masz opis wszytskiego: http://tinyurl.com/cy3zhgw
Podłącze sie pod temat. Mam Audi 80 b4 2.0 Abt i mam pytanie odnośnie złącza diagnostycznego. Szukalem na forum gdzie ono sie znajduje i znalazlem w skrzynce bezpiecznikow. Problem jest taki ze mialem znalesc dwie kostki białą i czarną a u Mnie w skrzynce bezpieczników jest tylko biała. Moje pytanie, tak powinno być czy mam rozbierac i szukać też czarnej ?
- Pieterb
- Forum Audi 80
- Posty: 11730
- Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Zamość
powinny być dwieRamalho pisze:Moje pytanie, tak powinno być czy mam rozbierac i szukać też czarnej ?
to masz opis pinów b4-19tdi-1zobd2-ktore-piny-sluza-do-pod ... 28094.html
W sumie to tylko zasilania Ci brakuje <ok>
Witam, otóż kupiłem kabel KKL do diagnozowania i mam zainstalowane na windows 7 Home Premium dwa programy, Polski VAG 4.9 oraz VCDS LIte. Oba programy się włączają lecz Poslki VAG nie może się połaczyc z silnikiem. Drugi normalnie się łączy lecz nie moge wykonac pomiarów na żadnych z bloków w "Meas. Blocks". Dlatego też wszedłem w opcje "Single Reading" i tam wykonałem pomiary w których występowały wartości kompletnie nie wiadomo czego dotyczące. Może ktoś wie co dany blok w tej opcji oznacza przy silniku AAH? Poniżej umieszczam jakie wartości mi program pokazał przy danym bloku.
001- 110-128
002- 31-82
003- 36-69
004- 30-33
005- 1
006- od 239 i ciagle spada w dol
007- 87-89
008- 122
009- 0
010- 0
011- 16
012- 36
013- 7-10
014- 174-175
015- 0
Dalsze bloki pokazywały tylko N/A
Z góry dzięki za pomoc.
001- 110-128
002- 31-82
003- 36-69
004- 30-33
005- 1
006- od 239 i ciagle spada w dol
007- 87-89
008- 122
009- 0
010- 0
011- 16
012- 36
013- 7-10
014- 174-175
015- 0
Dalsze bloki pokazywały tylko N/A
Z góry dzięki za pomoc.