Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B3/B4 ALL] Diagnostyka VAG

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
karolas123
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1616
Rejestracja: 26 mar 2007, 14:25
Lokalizacja: Białystok

Post autor: karolas123 » 08 sty 2013, 11:28

Nie, po otrzymaniu prawidłowych danych z czujnika, po czasie blad zniknie.

Awatar użytkownika
lobos
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 155
Rejestracja: 27 lis 2012, 23:24
Lokalizacja: PL

Post autor: lobos » 09 sty 2013, 10:18

A jeżeli usuniemy błąd tym samym nie usuwając usterki to przy odpaleniu lub też ruszeniu autem błąd na nowo powróci?

Awatar użytkownika
andi77
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2114
Rejestracja: 03 lip 2010, 16:35
Lokalizacja: Lubelskie (LWL)

Post autor: andi77 » 09 sty 2013, 14:15

lobos pisze:A jeżeli usuniemy błąd tym samym nie usuwając usterki to przy odpaleniu lub też ruszeniu autem błąd na nowo powróci?
Tak.

Awatar użytkownika
lobos
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 155
Rejestracja: 27 lis 2012, 23:24
Lokalizacja: PL

Post autor: lobos » 09 sty 2013, 15:00

Kolejne pytanko :-P a właściwie pytania (2.6 ABC) po pierwsze jaki według odczytu vag powinien być poprawny kąt wyprzedzenia zapłonu?Co to takiego "kompresja antystukowa"(szukałem w google lecz nie znalazłem jakiejś konkretnej odpowiedzi) i jaki powinna mieć odczyt poprawny, i co to jest IAC który podaje dane z pozycji, adaptacji, wpływu oraz regulacji? Z góry dzięki za wyjaśnienia.

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 09 sty 2013, 15:15

lobos pisze:Co to takiego "kompresja antystukowa"
Kąt o jaki został cofnięty zapłon na podstawie czujników spalania stukowego. Twoja nazwa to bardzo kreatywne tłumaczenie (pewnie z jakiegoś translatora).

IAC - Idle Air Control, czyli kontrola powietrza obrotów biegu jałowego czyli popularnie zwane silniczkiem krokowy (w ABC akurat jest prawdziwy silniczek krokowy kontrolujący wolne obroty). A te dane to aktualna pozycja silniczka, wyuczona pozycja silniczka, dodatkowe otwarcie np. w przypadku włączenia klimy i pokazanie liczy kroków silniczka w innej formie czy jakoś tak.
http://translate.google.pl/#auto/pl/Anz ... C3%B6ffnet
Tu masz opis wszytskiego: http://tinyurl.com/cy3zhgw

Awatar użytkownika
lobos
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 155
Rejestracja: 27 lis 2012, 23:24
Lokalizacja: PL

Post autor: lobos » 09 sty 2013, 15:23

kolego aldi wielkie dzięki za wykład <ok> a powiedz mi czy to normalne jeżeli na odpalonym silniku odczyt wyprzedzenie konta zapłonu waha się między 9.8 a 11??

Ramalho
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 54
Rejestracja: 07 paź 2011, 16:49

Post autor: Ramalho » 10 sty 2013, 17:49

Podłącze sie pod temat. Mam Audi 80 b4 2.0 Abt i mam pytanie odnośnie złącza diagnostycznego. Szukalem na forum gdzie ono sie znajduje i znalazlem w skrzynce bezpiecznikow. Problem jest taki ze mialem znalesc dwie kostki białą i czarną a u Mnie w skrzynce bezpieczników jest tylko biała. Moje pytanie, tak powinno być czy mam rozbierac i szukać też czarnej ?

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 10 sty 2013, 18:04

Ramalho pisze:Moje pytanie, tak powinno być czy mam rozbierac i szukać też czarnej ?
powinny być dwie

to masz opis pinów b4-19tdi-1zobd2-ktore-piny-sluza-do-pod ... 28094.html

W sumie to tylko zasilania Ci brakuje <ok>

Ramalho
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 54
Rejestracja: 07 paź 2011, 16:49

Post autor: Ramalho » 10 sty 2013, 19:50

Jeszcze jedno pytanie.. :) Czy te zasilanie moge podłączyć jak chce czy musi to być jakoś kon kretnie ?

Awatar użytkownika
rafal9h10
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 228
Rejestracja: 06 sty 2010, 18:31
Lokalizacja: Uchanie/Chełm

Post autor: rafal9h10 » 11 sty 2013, 19:33

Zasilanie we wtyczce musisz podłączyć tak aby nie pomylić + z -. Na zdjęciu było to widać. Jest to zasilanie potrzebne aby zadziałał interfejs diagnostyczny, więc nawet jak byś podłączył na ostro do akumulatora to zadziała.

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 11 sty 2013, 21:53

Zasilanie to te dwie śrubki wyżej, jeżeli idą po dwa kabelki to znaczy że może i gniazdo jest ;-) tylko schowane.

Ramalho
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 54
Rejestracja: 07 paź 2011, 16:49

Post autor: Ramalho » 11 sty 2013, 22:05

jutro zrobie screena to zobaczycie

[ Dodano: 2013-01-13, 15:10 ]
Ale Ja głupi jestem :P :P :P Znalazlem czarna kostke :) schowala sie tylko, ale po kablach doszedlem do niej :D

bart0390
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 174
Rejestracja: 07 sty 2010, 15:31
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: bart0390 » 12 lut 2013, 13:17

Witam, otóż kupiłem kabel KKL do diagnozowania i mam zainstalowane na windows 7 Home Premium dwa programy, Polski VAG 4.9 oraz VCDS LIte. Oba programy się włączają lecz Poslki VAG nie może się połaczyc z silnikiem. Drugi normalnie się łączy lecz nie moge wykonac pomiarów na żadnych z bloków w "Meas. Blocks". Dlatego też wszedłem w opcje "Single Reading" i tam wykonałem pomiary w których występowały wartości kompletnie nie wiadomo czego dotyczące. Może ktoś wie co dany blok w tej opcji oznacza przy silniku AAH? Poniżej umieszczam jakie wartości mi program pokazał przy danym bloku.

001- 110-128
002- 31-82
003- 36-69
004- 30-33
005- 1
006- od 239 i ciagle spada w dol
007- 87-89
008- 122
009- 0
010- 0
011- 16
012- 36
013- 7-10
014- 174-175
015- 0
Dalsze bloki pokazywały tylko N/A
Z góry dzięki za pomoc.

Awatar użytkownika
garry99
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 459
Rejestracja: 14 cze 2011, 10:55
Lokalizacja: Kętrzyn,Mazury

Post autor: garry99 » 17 lut 2013, 22:28

Obrazek

Kupiłem takiego vaga i mam problem bo po podłączeniu vag nie włącza sie Audi b4 ABK patrzyłem u kumpla w passacie b5 działa normalnie. Czyli to może być wina gniazd w audi?

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 17 lut 2013, 22:37

Wina skanera, nie chce wprowadzać w błąd ale te skanery nie obsługują chyba starych pojazdów zobacz do noty katalogowej czy nie ma zapiski o tym.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Inne.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl