[B4 Avant] Red Dragon Sprzedany
w tym miejscu gdzie Łukasz mieszka to ja się dziwie, że juz dawno sie na Q nie przesiadł .. może nie ma bardzo tragedii, ale zawsze to spokojniej sie zyje jak czlowiek "zawsze" ma pewnosc, że wyjedzie. Ja obstawiam jakieś A6 C4 ( strzelam oczywiście bo mi Łukasz nic nie zdradził póki co jeszcze ) :mrgreen:
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
Akurat w przypadku wielowahacza i Q to jestem pewien w 100% że nigdy tego nie kupię <ok>Lucazzz pisze:Paweł, jak mawiają żydzi- "newer sej newer"
Jest parcie na Q... Zobaczymy co będzie... Ciągle szukam. Kasa już jest. Muszę sprzedać AVANTA i kupujemy nastepne. Trzeba iść do przody...
Jedna sztuka już mi uciekła sprzed nosa..
Wielowahacza nie chcę, bo źle mi się na tym jeździ i kosztowne jest w naprawach, a Q nie jest mi do niczego potrzebne i tylko koszty eksploatacji podnosi.
Pozdrawiam.
- Mabrothrax
- Forum Audi 80
- Posty: 2442
- Rejestracja: 05 kwie 2009, 10:40
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
i pamiętaj że
już gdzieś o tym pisałem ale kocham te walnięte stereotypy oparty na ludziach co kupują kpl wahaczy za 400 zł i potem pierdzielą farmazony że wielowahacz to zło...... i pewnie na takim zestawie jechałeś jak twierdzisz że "źle się jechało" bo nie znam innego przedniego zawieszenia które by się tak fajnie prowadziło i wybierało nierówności a kolejna sprawa że masz pewnie klapki na oczach na swoje b3 i nic innego"nowszego auta" nie widzisz. Prawda jest taka że czy b3\b4 jakie posiadam zawieszeniowo to przepaść do a4 b5 a czy komuś się podoba czy nie to już jego sprawa indywidualna Też chce zmienić na coś młodszego lepiej się prowadzącego i bezpieczniejszego a że a4 b5 mi się nie podoba a na a4 b6 mnie nie stać pójdę w inną markę i tyle."Wielowahacza nie chcę, bo źle mi się na tym jeździ i kosztowne jest w naprawach"
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
Może i wielowahacz nie jest zły, ale widzę że ktoś tu ma gruby problem z czytaniem ze zrozumieniem - wyraźnie napisałem, że osobiście bardzo źle mi się jeździ autami na tym zawieszeniu a miałem okazje śmigać Passkiem B5 FL 1,9 TDI, często jeżdżę ojcowym A6 C5 1,9TDI i obydwa samochody jak dla mnie prowadzą się co najmniej dziwnie. Jeździłem też Passatem B6 Sedan 2,0 FSI i to auto bardzo, bardzo mile wspominam. Naprawde cudownie się to prowadzi a i sam silnik 2,0 FSI fajnie chodzi i zbiera się od dołu zupełnie jak TDI
Co do jazdy w zimie to niestety nie mogę po prostu nie jeździć więc jeżdżę i co ? Radzę sobie jakoś, choć po zeszłorocznej przygodzie mam dożywotni wstręt do tej pory roku.
Kolega Ślepak zarzuca mi zaślepienie moim B3, co nie jest prawdą. Napisałem wyraźnie, że chcę kupić sobie VW T4 blaszaka do codziennej eksploatacji, a B3ka i tak ze mną zostanie i po renowacji będzie mi służyć jako samochód na weekendy, zloty, wakacje a na zimę będzie wstawiana do ciepłego garażu i wystawiana z niego dopiero wiosną
Nigdy, przenigdy w życiu nie kupię samochodu na wielowahaczu, dlatego że źle mi się tym jeździ a koszty naprawy są wysokie i niech nikt mi nie mówi że nie ! Nigdzie nie napisałem że to się co chwile sypie, bo ojciec ma i póki co tylko 2 wahacze wymienił, tylko że jeśli już się posypie to koszty będą duże. Wielokrotnie wyższe niż w przypadku samochodu z normalnym zawiasem. Ojcowe A6 lata na częściach pokroju Lemfordera co najmniej więc nie zarzucaj mi proszę, że prowadziłem sztrucla z najtańszym kompletem wahaczy, bo to nie prawda. Każdy ma inne preferencje i lubi co innego, mnie wielowahacz nie przypadł do gustu i dlatego nigdy nie kupię samochodu z tym zawieszeniem.
A co do Q to osobny temat - co daje Q oprócz trakcji na śliskiej nawierzchni ? Q daje tyle, że ruszysz bez problemów na lodzie i innym paskudzstwie, ale hamowanie będziesz miał tak samo beznadziejne jak w ośce. Z mojej perspektywy jako osoby która nie bawi się w zimę w "latanie bokami" jest mi to zupełnie niepotrzebne.
Może teraz napisałem wystarczająco zrozumiale aby co niektórzy zrozumieli.
Pozdrawiam.
Co do jazdy w zimie to niestety nie mogę po prostu nie jeździć więc jeżdżę i co ? Radzę sobie jakoś, choć po zeszłorocznej przygodzie mam dożywotni wstręt do tej pory roku.
Kolega Ślepak zarzuca mi zaślepienie moim B3, co nie jest prawdą. Napisałem wyraźnie, że chcę kupić sobie VW T4 blaszaka do codziennej eksploatacji, a B3ka i tak ze mną zostanie i po renowacji będzie mi służyć jako samochód na weekendy, zloty, wakacje a na zimę będzie wstawiana do ciepłego garażu i wystawiana z niego dopiero wiosną
Nigdy, przenigdy w życiu nie kupię samochodu na wielowahaczu, dlatego że źle mi się tym jeździ a koszty naprawy są wysokie i niech nikt mi nie mówi że nie ! Nigdzie nie napisałem że to się co chwile sypie, bo ojciec ma i póki co tylko 2 wahacze wymienił, tylko że jeśli już się posypie to koszty będą duże. Wielokrotnie wyższe niż w przypadku samochodu z normalnym zawiasem. Ojcowe A6 lata na częściach pokroju Lemfordera co najmniej więc nie zarzucaj mi proszę, że prowadziłem sztrucla z najtańszym kompletem wahaczy, bo to nie prawda. Każdy ma inne preferencje i lubi co innego, mnie wielowahacz nie przypadł do gustu i dlatego nigdy nie kupię samochodu z tym zawieszeniem.
A co do Q to osobny temat - co daje Q oprócz trakcji na śliskiej nawierzchni ? Q daje tyle, że ruszysz bez problemów na lodzie i innym paskudzstwie, ale hamowanie będziesz miał tak samo beznadziejne jak w ośce. Z mojej perspektywy jako osoby która nie bawi się w zimę w "latanie bokami" jest mi to zupełnie niepotrzebne.
Może teraz napisałem wystarczająco zrozumiale aby co niektórzy zrozumieli.
Pozdrawiam.
pawelrybak15, ale bez spiny bo widzę strasznie się nakręcasz.
Napisałem wyraźnie i zacytowałem twoje słowa że "źle cie się jechało" wniosek mój był takie że może jeździłeś autami ze "zmęczonym" wielowahaczem i tyle. Ale jak twierdzisz że było wszystko w porządku to tym bardziej nie rozumiem twojego rozumowania dla czego jesteś na "nie" ale dalej uważam że pisanie o wysokich kosztach tego zawieszenia to mit... siedzę w częściach piąty rok i spokojnie za 1200\1500 zł dostaniesz kpl czegoś markowego co się nie rozpadnie w rok. Z 10 lat temu może i był problem że tylko oryginał itd więc wtedy uzasadnione było by napisanie że obsługa wielowahacza jest droga. Ale przy współczesnych autach cena 1200\1500 za zawieszenie którego nie musisz robić w "całości" od razu to naprawdę dobra cena.... polecam kupić zawieszenie do alfy romeo 156\166 czy np kpl sprzęgło wraz z rozrządem do mazdy 6 w klekocie z 2004 i wtedy porównać ceny np z passatem czy a6 c5 <ok>
p.s nic nie zarzucałem tylko sugerowałem że jesteś zaślepiony miłością do b3 tak jak właściwie każdy w swoim ukochanym aucie ale czas patrzeć realnie do przodu i jak ktoś napisał wyżej mądrze u każdego przyjdzie czas na zmianę na coś "młodszego" bo całe życie jeździć 15\20 letnimi autami nie bedziemy:)
Napisałem wyraźnie i zacytowałem twoje słowa że "źle cie się jechało" wniosek mój był takie że może jeździłeś autami ze "zmęczonym" wielowahaczem i tyle. Ale jak twierdzisz że było wszystko w porządku to tym bardziej nie rozumiem twojego rozumowania dla czego jesteś na "nie" ale dalej uważam że pisanie o wysokich kosztach tego zawieszenia to mit... siedzę w częściach piąty rok i spokojnie za 1200\1500 zł dostaniesz kpl czegoś markowego co się nie rozpadnie w rok. Z 10 lat temu może i był problem że tylko oryginał itd więc wtedy uzasadnione było by napisanie że obsługa wielowahacza jest droga. Ale przy współczesnych autach cena 1200\1500 za zawieszenie którego nie musisz robić w "całości" od razu to naprawdę dobra cena.... polecam kupić zawieszenie do alfy romeo 156\166 czy np kpl sprzęgło wraz z rozrządem do mazdy 6 w klekocie z 2004 i wtedy porównać ceny np z passatem czy a6 c5 <ok>
p.s nic nie zarzucałem tylko sugerowałem że jesteś zaślepiony miłością do b3 tak jak właściwie każdy w swoim ukochanym aucie ale czas patrzeć realnie do przodu i jak ktoś napisał wyżej mądrze u każdego przyjdzie czas na zmianę na coś "młodszego" bo całe życie jeździć 15\20 letnimi autami nie bedziemy:)
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
- wampir1988
- Audi 80 Klub
- Posty: 903
- Rejestracja: 20 gru 2009, 22:59
- Lokalizacja: okolice Oświęcimia
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
- wampir1988
- Audi 80 Klub
- Posty: 903
- Rejestracja: 20 gru 2009, 22:59
- Lokalizacja: okolice Oświęcimia