I rzecz która naprawdę była dla mnie wielkim wyzwaniem i bez pomocy ojca, sam nie dałbym z tym rady. A dokładnie chodzi o licznik.
Z konieczności pozostawienia licznika z alhambry, trzeba było dopasować go jakoś do deski audi. Na pierwszy rzut oka nie wykonalne. Obudowy liczników zupełnie inne, w inną stronę wygięte itp.
Licznik Audi każdy zna...
Od alhambry:
Po kilku koncepcjach zaczęło się rezanie. Trzeba było pociąć obie obudowy licznika
I powoli sczepiać kawałki ze sobą...
Kolejnym wyzwaniem było docięcie i wygięcie plexy
Nie obyło się bez szpachli...
Trochę szlifowania i czarny mat i jakoś zaczęło to wyglądać:
I czas na wklejanie ringów
Kolejny punkt programu to łączenie plexy z resztą i wiercenie otworów pod pokrętła
Pozostało wiec oszlifować brzegi i dopasować do deski.
Tylko pewnie zauważyliście, że obudowa została poszerzona o jakieś 2cm w stosunku do serii. Ale i na to znalazł się sposób. Jakby ktoś się kiedyś zastanawiał jak to zrobić to odpowiem że się da:)
No ale teraz chyba punkt programu z którego jestem najbardziej zadowolony.
Wiadomo to był licznik z seata i to na dodatek z anglika, więc jakoś średnio by to pasowało do audi 80, wiec wymyśliłem sobie coś takiego:
Tarcze może nie są najwyższej jakości i wymagają drobnych poprawek, ale spełniły moje oczekiwania, aby jak najbardziej zbliżyć się stylem do seryjnych zegarów.
Oceńcie sami czy się udało:
dla porównania w serii z ringami
Tydzień roboty, ale jestem zadowolony:) CDN....
Ty to wariat jesteś :mrgreen:
Zajebardzo lubie tu zagladac <bravo>
Jak to bylo:
Jak czegos nie da sie zrobic to daj to polakowi i nie mów mu o tym ze sie nie da to to zrobi
PS- ten twoj laser to wogole fajna rzecz jest <ok>
Dlaczego musiałem zostawić zegary?
Hmm może dla wielu wyda to się głupie, ale ja nie boję się wyzwań mechanicznych, natomiast wszelkie sprawy elektryki/ elektroniki to jest dla mnie wielka niewiadoma.
Dużo łatwiej jest dla mnie przerobić coś mechanicznie niż elektrycznie.
Instalacja elektryczna jest przełożona razem z silnikiem, nie chce ciąć i kombinować z wiązką, bo mógłbym sobie z tym nie poradzić.
Wiem wiem zaraz ktoś napiszę że to jest przecież proste.
Ja się w tym nie czuje, więc kombinuje tak.
A swoją drogą licznik ma duży fis i już wbudowane zegary ładowania i temp oleju i tak jakoś chciałem żeby zostało i zachowało pełną funkcjonalność wskaźników. W miejscu oryginalnych dodatkowych zegarów będą u mnie manometry od Air Rida.....
Seba044, baaaaaaaaaaaaaardzo wielki SZACUN za wykonaną pracę :!: Nie ujmując nikomu, ale nie widzę tutaj takiego rezacza jak Ty :!:
Zegary wyszły prześlicznie... Na początku jak zacząłem czytać posta to sobie pomyślałem, że tyle świetnej pracy a tu taka kaszana i wsadzisz licznik z alhambry :shock: ale jak to zobaczyłem to też mi szczena spadła na podłogę :shock:
Klimatronik także wyszedł świetnie :!:
Teraz masz świetne miejsca na manometry :!:
aha... Jeżeli ktoś by nie wiedział jak wygląda "Zaawansowany Projekt" to proszę wejsc w ten temat i wszystko się rozjaśni :!: