Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy ucando.pl

[All] Modyfikacje - Zawieszenie, sprężyny amorki, gwint

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego.
Awatar użytkownika
keczy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2143
Rejestracja: 11 sty 2007, 22:34
Lokalizacja: Łowicza centrum

Post autor: keczy » 14 sty 2013, 18:57

Pavell,


Obrazek

Awatar użytkownika
GSF
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 878
Rejestracja: 29 cze 2008, 01:23
Lokalizacja: Bogatynia
Kontakt:

Post autor: GSF » 15 sty 2013, 08:36

Kolczat pisze:Niki20, jezeli nie zastosujesz tych sprezyn pomocniczych to raczje zejdziesz nizej, ale oczywiscie gwarancji nikt kto tego nie mial na aucie nie da... jest opcja wymiany sprezyn na te od KW, wtedy na 80% auto bedzie moglo poleciec duzo bardziej na ziemie
Mi się wydaje że wszystko zależy od tego jakiej firmy jest dany gwint. Ja przy swoim FK mogę przodem z helperami zejść do satysfakconującego poziomu a z tyłu nawet bez nakrętki kontrującej na maksymalnym dole jest za wysoko :roll:

Awatar użytkownika
Pavell
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 499
Rejestracja: 18 sie 2010, 08:46
Lokalizacja: LJA
Kontakt:

Post autor: Pavell » 15 sty 2013, 09:54

dzięki keczy, <piwo> jaki balon na tym?

Awatar użytkownika
keczy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2143
Rejestracja: 11 sty 2007, 22:34
Lokalizacja: Łowicza centrum

Post autor: keczy » 15 sty 2013, 19:04

50 ;-)

_joker
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 185
Rejestracja: 10 mar 2009, 22:30
Lokalizacja: Sobolew k/ Garwolina

Post autor: _joker » 16 sty 2013, 14:19

mam pytanie odnośnie wrzucenia do b2 kolumn przednich z b4, czy mając kolumnę z piastą wszystko pasi :?: czy są różnice w wahaczach, drążkach końcówkach, co trzeba zmienić po krótce :?: i jeszcze jedno: czy kolumny z b3 dzielone i b4 są takie same :?:

Awatar użytkownika
ATLAS
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3021
Rejestracja: 08 kwie 2009, 19:49
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: ATLAS » 16 sty 2013, 20:45

Kolumny przednie w B3 i B4 są takie same. Ale może były też B3, które miały inne kolumny, o tym nie wiem.

Awatar użytkownika
Apocalipto
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 641
Rejestracja: 30 cze 2009, 21:28
Lokalizacja: Augustów
Kontakt:

Post autor: Apocalipto » 16 sty 2013, 20:47

ATLAS pisze:Kolumny przednie w B3 i B4 są takie same. Ale może były też B3, które miały inne kolumny, o tym nie wiem.
W początkowych latach b3 były kolumny jednolite z piastą.

Awatar użytkownika
yahoo69
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 126
Rejestracja: 04 lut 2010, 21:09
Lokalizacja: Toruń

[80 B4 ABT] Obniżenie zawieszenia

Post autor: yahoo69 » 19 sty 2013, 00:32

Witam serdecznie. Mam pytanie odnośnie obniżenia mojej dziuni. Jakie sprężyny wybrać? Chodzi tu o obniżenie czy lepsze będą 60/40 czy 40/40 . Moje wątpliwości wzięły się stąd iż posiadam dystanse 15mm na obie osie, kółka 16'' a na nich gumy 205/55 ( felgi od audi competition) I moje pytanie brzmi czy przy obniżeniu 60/40 nie będzie przycierać? Zakupiłem już springi 60/40 ale przed montażem zawsze towar można wymienić :) stąd moje pytanie :) bo niestety nie chciałbym zmieniać opon bo są to nowe michellin :) Proszę o rady porady i opinie.

Awatar użytkownika
MaXuS
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 421
Rejestracja: 20 mar 2008, 21:05
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: MaXuS » 19 sty 2013, 16:25

Ja miałem jakiś czas 60/40 na felgach 17" et 11 ( prawie wystawały za obrys) i opona na początku 205/55 nie przycierało, ale przód twardy jak byk był :) Mam na sprzedaż te sprężyny, były od forumowicza kupione on miał je robione na zamówienie.
Tak wyglądała na tym setupie;
Obrazek

Awatar użytkownika
yahoo69
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 126
Rejestracja: 04 lut 2010, 21:09
Lokalizacja: Toruń

Post autor: yahoo69 » 19 sty 2013, 17:18

ładnie się prezentuje :) a jakiej firmy były to springi i ile byś chciał za nie :) więc jesteś pewien że przycierać nie będzie nawet po założeniu dystansów na koła ?? :)

Awatar użytkownika
123krzysiek123
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 552
Rejestracja: 23 paź 2009, 21:43
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.0 ABK
Lokalizacja: Gmina Zamość
Kontakt:

Post autor: 123krzysiek123 » 19 sty 2013, 19:02

Cześć ja mam 60/40 do tego koła 16 szerokość 9 cali et 30 opony 215/40/16 i nic nie obciera i ładnie wygląda ale z przodu jest beton i trzeba uważać na dziury. Do obniżenia 40 można zastosować zwykłe amortyzatory ja mam teraz z tyłu zwykłe i -40 ale jak miałem cały zestaw kw to było lepiej.

Awatar użytkownika
yahoo69
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 126
Rejestracja: 04 lut 2010, 21:09
Lokalizacja: Toruń

Post autor: yahoo69 » 19 sty 2013, 22:03

kumpel w b3 przy obniżeniu -60 ma zwykłe amorki i nienarzeka :) i czy jest konieczność sportowych amorów w przypadku obniżenia -60 ?

Awatar użytkownika
Lucazzz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2239
Rejestracja: 11 maja 2009, 17:35
Lokalizacja: Kraków/ WSW

Post autor: Lucazzz » 20 sty 2013, 00:07

Kolego, powiem ci ze nawet przy -80 nie ma koniecznosci zmiany amorków <ok>
































ale wtedy standardowe amorki które miałbys z krótszymi springami bedą zuzywaly sie znacznie szybciej niz sport amorki o skróconym skoku...

u mnie przy -60 seryjne, jeszcze oryginalne amory wytrzymaly 1,5 roku (+/- 30 000km) ;-)

Awatar użytkownika
sylwester28ET
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 430
Rejestracja: 11 gru 2009, 00:32
Lokalizacja: Busko Zdrój

Post autor: sylwester28ET » 20 sty 2013, 00:43

yahoo69 pisze:czy jest konieczność sportowych amorów w przypadku obniżenia -60 ?
Raczej tak, bo seryjne amorki szybciej padną przy krótszych i twardszych sprężynach.

Awatar użytkownika
yahoo69
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 126
Rejestracja: 04 lut 2010, 21:09
Lokalizacja: Toruń

Post autor: yahoo69 » 20 sty 2013, 11:41

ale krótszy skok można wygenerować w ori amorku poprzez ucięcie go :D tak zrobił kumpel w b3 :) kawałek ucięte nagwintowane i działa :) narazie założe na ori amorkach :) jak będzie trzeba to sie zmieni :) aha i jeszcze pytanie czy przy tym obniżeniu nie będzie efektu składania się karoseri?? czy potrzebna jest rozpórka ?? kumpel w a4 na gwincie pojeździł 4 dni i zaczeła wyginać się ściana grodziowa :) założył rozpórkę i teraz jest elegancko :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl