[All] Modyfikacje - Zawieszenie, sprężyny amorki, gwint
Mi się wydaje że wszystko zależy od tego jakiej firmy jest dany gwint. Ja przy swoim FK mogę przodem z helperami zejść do satysfakconującego poziomu a z tyłu nawet bez nakrętki kontrującej na maksymalnym dole jest za wysoko :roll:Kolczat pisze:Niki20, jezeli nie zastosujesz tych sprezyn pomocniczych to raczje zejdziesz nizej, ale oczywiscie gwarancji nikt kto tego nie mial na aucie nie da... jest opcja wymiany sprezyn na te od KW, wtedy na 80% auto bedzie moglo poleciec duzo bardziej na ziemie
- Apocalipto
- Forum Audi 80
- Posty: 641
- Rejestracja: 30 cze 2009, 21:28
- Lokalizacja: Augustów
- Kontakt:
[80 B4 ABT] Obniżenie zawieszenia
Witam serdecznie. Mam pytanie odnośnie obniżenia mojej dziuni. Jakie sprężyny wybrać? Chodzi tu o obniżenie czy lepsze będą 60/40 czy 40/40 . Moje wątpliwości wzięły się stąd iż posiadam dystanse 15mm na obie osie, kółka 16'' a na nich gumy 205/55 ( felgi od audi competition) I moje pytanie brzmi czy przy obniżeniu 60/40 nie będzie przycierać? Zakupiłem już springi 60/40 ale przed montażem zawsze towar można wymienić stąd moje pytanie bo niestety nie chciałbym zmieniać opon bo są to nowe michellin Proszę o rady porady i opinie.
- 123krzysiek123
- Forum Audi 80
- Posty: 552
- Rejestracja: 23 paź 2009, 21:43
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.0 ABK
- Lokalizacja: Gmina Zamość
- Kontakt:
- sylwester28ET
- Forum Audi 80
- Posty: 430
- Rejestracja: 11 gru 2009, 00:32
- Lokalizacja: Busko Zdrój
ale krótszy skok można wygenerować w ori amorku poprzez ucięcie go tak zrobił kumpel w b3 kawałek ucięte nagwintowane i działa narazie założe na ori amorkach jak będzie trzeba to sie zmieni aha i jeszcze pytanie czy przy tym obniżeniu nie będzie efektu składania się karoseri?? czy potrzebna jest rozpórka ?? kumpel w a4 na gwincie pojeździł 4 dni i zaczeła wyginać się ściana grodziowa założył rozpórkę i teraz jest elegancko