[AAZ] jaki silnik wrzucić zamiast AAZ ?
Czasami lepszy staroć ale sprawdzony, a zaletą jest cena o połowę niższa.k3llys pisze:od 900 do nawet 1500 zeta czy jakoś tak więc tu raczej nie przesadził
A z softem to już grubo przesadził.
Co do AAZ to Ci nie podpowiem, ale w 1Z seryjne sprzęgło tego nie wytrzyma.k3llys pisze:te 150 kuni z AAZ i czy żywotność tego silnika nie ucierpi zbytnio?
softy że tak powiem na niewielkie podniesienie mocy to nie to samo co wyciskanie silnika jak cytryna.axell pisze: k3llys napisał/a:
od 900 do nawet 1500 zeta czy jakoś tak więc tu raczej nie przesadził
Czasami lepszy staroć ale sprawdzony, a zaletą jest cena o połowę niższa.
A z softem to już grubo przesadził.
niestety przy ogromnych wysileniach trzeba stroić auto indywidualnie i na hamowni.
MUNIOR pisze: k3llys napisał/a:
a odnośnie sprzęgła to pisali u kogoś w temacie że wytrzyma do 200kucy.. hmm..
Nierealne ,fantazja kogoś poniosła trzeba się cieszyć jak wytrzyma ok.130 koni i ok.300Nm
MUNIOR, zależy jak ktoś wymodeluje moment obrotowy, jesli moment zwłaszcza do 2500rpm bedzie cięty to ori sprżęgło może wytrzymać... mowa o golfach, bo nie wiem jakie w audi jest sprżęgło
Ostatnio zmieniony 19 sty 2013, 17:16 przez arwam, łącznie zmieniany 1 raz.
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
Lub pogadac z mrozoo i zapytac o wykonanie zestawu mocniejszego.axell pisze:Z wiadomości które ja posiadam to sprzęgło w 1Z bezpiecznie wytrzymuje do 130KMk3llys pisze:a odnośnie sprzęgła to pisali u kogoś w temacie że wytrzyma do 200kucy.. hmm..
I jestem raczej pewien że ten ktoś się grubo mylił <ok>
https://audi80.pl/mrozowe-80-b4-avf- ... 27,510.htm
chyba mi ręka zadrżała już poprawiam...k3llys pisze:arwam, 25000rpm nie majtnąłeś się?
[ Dodano: 2013-01-19, 17:19 ]
zmienić należy w pompie flaki a dokładnie tłokorozdzielacz. i wyregulować pompę, oraz zmienić turbo na odpowiednie do mocy w którą celujemy,arwam, wytłumacz mi jak idiocie, bo czasem trochę oporny jestem czyli 1.9TD(AAZ) jest lepszy niż 1.9TDI(1Z) i jeszcze co bym musiał podłubać żeby wyciągnąć np. te 150 kuni z AAZ i czy żywotność tego silnika nie ucierpi zbytnio?
co do żywotności zależy jak kto jeździ, mi jeszcze żaden silnik nie padł, ale ja jeżdżę raczej spokojnie, z tym że moy max używam żadko i tylko krótkotrwale, żadnych wyścigów na autostradzie na dłuższą metę, szybka prosta i w sumie to tyle, powiem szczeże że nie znam prędkości max swojego auta, a zdarzało sie już parę razy ponad 220km/h