Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ABC] Zawieszające obroty

Wszystko co tyczy się silników V6
Awatar użytkownika
PuSzEk
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 503
Rejestracja: 22 sty 2011, 21:46
Imię: Bartek
Model: Inny
Nadwozie: Coupe
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: PuSzEk » 19 sty 2013, 08:55

gumiss64, nie wiem, widocznie w każdej innej temperaturze inaczej zaczyna się zachowywać... to w końcu elektronika :-P

gumiss64
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 9
Rejestracja: 10 kwie 2011, 15:19

Post autor: gumiss64 » 29 kwie 2013, 08:51

:mrgreen: Dla potomnych... winowajcą był komputer silnika. Po wymianie, adaptacji immo odpala aż miło :mrgreen:

Awatar użytkownika
kris4
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 285
Rejestracja: 20 mar 2010, 17:37
Lokalizacja: kuj - pom(Radziejów)

Post autor: kris4 » 10 lis 2013, 21:24

Ten sam silnik 2.6 v6 a oto proble)

Panowie , a co powiecie a ten problem, ze jak mam mniej paliwa w zbiorniku tyczy jazdy na lpg. To obroty mi sie wieszaja na 2000. I tak jest tez na jak przełacze na benzynie, ale nie zawsze tak jest są dni i nawet tygodnie ze działa luks i obroty sie nie zacinają. Co do czujników i kolektora to wymieniane te co wcześniej koledzy pisali.
A czy takie rzeczy może dawać zimny lut w sterowniku.

Awatar użytkownika
qbasa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 18
Rejestracja: 15 wrz 2013, 22:57
Lokalizacja: Tychy

Post autor: qbasa » 30 sty 2014, 22:18

Witam,

Ja od dwoch dni miałem podobny problem, a mianowicie po odpaleniu silnik wskakiwał na "wolne obroty" 1800 i na tym poziomie zostawał czasem podskakujac do 2000 albo spadajac do 1600,

strasznie mnie to irytowało i nie dawało spokoju... wkoncu pojechalem do mechanika który podpiąl sie pod komputer i nic nie wykazało,
ale powiedział że na takie obiawy moze składać sie:
-lewe powietrze na dolocie,
-przepustnica zabrudzona
-silniczek krokowy

No to przyjechałem do garazu i zacząłem grzebać najpierw obadalem dolot powietrza - wszystko OK

zdemontowałem przepustnicę i zacząłem ją czyścić... - zamontowałem i... brak efektów :(

zdemontowałem silniczek krokowy i wyczyściłem (był troszke zabrudzony)
zamontowałem odpaliłem auto i jak by lepiej gdyż juz nie falował na obrotach ale obroty utrzymywały się na poziomie 1600... nie satysfakcjonujące...
ale nie dawało mi to spokoju że ten silniczek podczas czyszczenia sie nie ruszał (powiem szczeze ze nie miałem pojecia jak działa) - wiec rozebrałem jeszcze raz
i zacząłem kombinować - okazało się że można nim ruszac :P wiec go rozruszałem i zamontowałem spowrotem,

I co się okazało? :) że obroty wróciły do normy!!! :D

Tak wiec ewidetnie w moim przypadku na powyższe obiawy miał wplyw silniczek krokowy który się zawiesił!

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki V6”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl