[ABC] Zawieszające obroty
Ten sam silnik 2.6 v6 a oto proble)
Panowie , a co powiecie a ten problem, ze jak mam mniej paliwa w zbiorniku tyczy jazdy na lpg. To obroty mi sie wieszaja na 2000. I tak jest tez na jak przełacze na benzynie, ale nie zawsze tak jest są dni i nawet tygodnie ze działa luks i obroty sie nie zacinają. Co do czujników i kolektora to wymieniane te co wcześniej koledzy pisali.
A czy takie rzeczy może dawać zimny lut w sterowniku.
Panowie , a co powiecie a ten problem, ze jak mam mniej paliwa w zbiorniku tyczy jazdy na lpg. To obroty mi sie wieszaja na 2000. I tak jest tez na jak przełacze na benzynie, ale nie zawsze tak jest są dni i nawet tygodnie ze działa luks i obroty sie nie zacinają. Co do czujników i kolektora to wymieniane te co wcześniej koledzy pisali.
A czy takie rzeczy może dawać zimny lut w sterowniku.
Witam,
Ja od dwoch dni miałem podobny problem, a mianowicie po odpaleniu silnik wskakiwał na "wolne obroty" 1800 i na tym poziomie zostawał czasem podskakujac do 2000 albo spadajac do 1600,
strasznie mnie to irytowało i nie dawało spokoju... wkoncu pojechalem do mechanika który podpiąl sie pod komputer i nic nie wykazało,
ale powiedział że na takie obiawy moze składać sie:
-lewe powietrze na dolocie,
-przepustnica zabrudzona
-silniczek krokowy
No to przyjechałem do garazu i zacząłem grzebać najpierw obadalem dolot powietrza - wszystko OK
zdemontowałem przepustnicę i zacząłem ją czyścić... - zamontowałem i... brak efektów
zdemontowałem silniczek krokowy i wyczyściłem (był troszke zabrudzony)
zamontowałem odpaliłem auto i jak by lepiej gdyż juz nie falował na obrotach ale obroty utrzymywały się na poziomie 1600... nie satysfakcjonujące...
ale nie dawało mi to spokoju że ten silniczek podczas czyszczenia sie nie ruszał (powiem szczeze ze nie miałem pojecia jak działa) - wiec rozebrałem jeszcze raz
i zacząłem kombinować - okazało się że można nim ruszac wiec go rozruszałem i zamontowałem spowrotem,
I co się okazało? że obroty wróciły do normy!!!
Tak wiec ewidetnie w moim przypadku na powyższe obiawy miał wplyw silniczek krokowy który się zawiesił!
Ja od dwoch dni miałem podobny problem, a mianowicie po odpaleniu silnik wskakiwał na "wolne obroty" 1800 i na tym poziomie zostawał czasem podskakujac do 2000 albo spadajac do 1600,
strasznie mnie to irytowało i nie dawało spokoju... wkoncu pojechalem do mechanika który podpiąl sie pod komputer i nic nie wykazało,
ale powiedział że na takie obiawy moze składać sie:
-lewe powietrze na dolocie,
-przepustnica zabrudzona
-silniczek krokowy
No to przyjechałem do garazu i zacząłem grzebać najpierw obadalem dolot powietrza - wszystko OK
zdemontowałem przepustnicę i zacząłem ją czyścić... - zamontowałem i... brak efektów
zdemontowałem silniczek krokowy i wyczyściłem (był troszke zabrudzony)
zamontowałem odpaliłem auto i jak by lepiej gdyż juz nie falował na obrotach ale obroty utrzymywały się na poziomie 1600... nie satysfakcjonujące...
ale nie dawało mi to spokoju że ten silniczek podczas czyszczenia sie nie ruszał (powiem szczeze ze nie miałem pojecia jak działa) - wiec rozebrałem jeszcze raz
i zacząłem kombinować - okazało się że można nim ruszac wiec go rozruszałem i zamontowałem spowrotem,
I co się okazało? że obroty wróciły do normy!!!
Tak wiec ewidetnie w moim przypadku na powyższe obiawy miał wplyw silniczek krokowy który się zawiesił!