Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 ABK] problem z cewką zapłonową

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
Awatar użytkownika
karolas123
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1616
Rejestracja: 26 mar 2007, 14:25
Lokalizacja: Białystok

Post autor: karolas123 » 15 sty 2013, 00:10

Ja bym obstawiał ze te cewki padaja przez zle zamontowana instalacje gazowa. Nie powinno sie brac +12 z cewki, ani przewodu impulsowego w instalacji nie powinno sie na zywca podpinac do cewki. Nalezy go albo owinąć o przewód wn, nie łaczac z zaciskiem, albo podłaczyc z zaciskiem cewki jednak łacząc z masą tranzystorem wyrównującym potencjały.

Pacio97
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 15
Rejestracja: 16 paź 2012, 13:25
Lokalizacja: Biłgoraj

Post autor: Pacio97 » 18 sty 2013, 09:26

Tylko ze LPG w audi jest juz 4 lata a problem z cewką powstał jakis rok temu!

Slawo777
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 711
Rejestracja: 22 wrz 2011, 22:02
Lokalizacja: Małopolska

Post autor: Slawo777 » 18 sty 2013, 16:27

Cześć :-) Naprawdę chciałbym żebyś usunął tę usterkę dla potomnych bo taki efekt może się każdemu przytrafić i co wtedy :-( .A co zmieniałeś rok temu w aucie za nim nastał ten cyrk?Może to wina świec,aparatu zapłonowego albo "głowy" układu zapłonowego.

Pacio97
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 15
Rejestracja: 16 paź 2012, 13:25
Lokalizacja: Biłgoraj

Post autor: Pacio97 » 19 sty 2013, 09:03

Witam!!! nic w tamtym czasie nie było robione! byłem u elektryka no i powiedział ze jeden przewód wn jest do wymiany i kopułka ma przebicie ale stwierdził ze to nie jest główna przyczyna palenia cewki! spróbuje wymienic przewody kopułke palec świece no i ustawie ten zapłon! kurde a moze faktycznie to LPG ma cos z tym wspólnego? Co myslicie??? bo jest podpięty do cewki

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 19 sty 2013, 12:30

Ten przewód jest tylko do "odczytu"

W takich przypadkach oscyloskop w dłoń i sprawdzenie impulsu ecu,modułu jak i cewki. Bo może być przekroczony współczynnik wypełnienia impulsu.

Awatar użytkownika
czarekj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2768
Rejestracja: 15 sty 2007, 19:30
Lokalizacja: Warszawa/Zambrów

Post autor: czarekj » 19 sty 2013, 15:40

Pacio97 pisze: główna przyczyna palenia cewki!
Koledze padają cewki, czy też może moduły zapłonowe? To znaczna różnica nawet dla przyszłej diagnozy.

Pacio97
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 15
Rejestracja: 16 paź 2012, 13:25
Lokalizacja: Biłgoraj

Post autor: Pacio97 » 19 sty 2013, 17:34

Masz racje Czarek oczywiscie za kazdym razem pada moduł ale i tak cewka do wymiany!!!

[ Dodano: 2013-01-22, 18:25 ]
Witam. Wymieniłem kable, kopułkę świece, palec, zakupiłem cewke beru no i ustawiłem zapłon! jak narazie auto śmiga zobaczymy jak długo! pozdrawiam!

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl