[1.9 TDI 1z] mocniejsze turbo-jakie kupic?
AWX ma sens jak będziesz kręcił bardziej górą obrotów. dół jest gorszy niż na seryjnych kolektorach.
jeślio masz choć T2. albo zamierzasz coś większego założyć i kręcić do wyższych obrotów to polecam, ale jeszcze lepiej sprawdzają się kolektory z Diesla zwykłego...
jesli chodzi Ci o AWX + kolektor AWX to będzie ciężko, w zależności jaką masz pompę i wtryski. przy 230-tkach z przekroczonągranicą dymienia powinno puknąć.
na zestawie GT2056V+ kolektor AWX i wtryskiwaczach jużmyślę żę nawet na 216-tkach myśle że jest do ugrania taka moc, potencjał turbiny jest większy, jeśli założysz pompę 11mm i 230-tki to z tym turbem masz otwartą drogę do mocy 220-230Km myśle że też jest do ugrania ale to już przy małym marginesie bezpiczeństwa.
myślę że setup 11mm 230-tki i gt2056V pozwoli na stowrzenie setupu którym będzie się przyjemnie jeździć nie tylko na codzień...
jeślio masz choć T2. albo zamierzasz coś większego założyć i kręcić do wyższych obrotów to polecam, ale jeszcze lepiej sprawdzają się kolektory z Diesla zwykłego...
jesli chodzi Ci o AWX + kolektor AWX to będzie ciężko, w zależności jaką masz pompę i wtryski. przy 230-tkach z przekroczonągranicą dymienia powinno puknąć.
na zestawie GT2056V+ kolektor AWX i wtryskiwaczach jużmyślę żę nawet na 216-tkach myśle że jest do ugrania taka moc, potencjał turbiny jest większy, jeśli założysz pompę 11mm i 230-tki to z tym turbem masz otwartą drogę do mocy 220-230Km myśle że też jest do ugrania ale to już przy małym marginesie bezpiczeństwa.
myślę że setup 11mm 230-tki i gt2056V pozwoli na stowrzenie setupu którym będzie się przyjemnie jeździć nie tylko na codzień...
Kolego możesz wyjaśnić o co Ci w tym chodziło? Kurcze ja nie wiem dlaczego ludzie narzekają tak na te vnt. Moja ciągnie ładnie tylko czasami ma takie coś przy 3tys na 3 albo 4 biegu (już nie pamiętam) że odczuwalnie zwalnia ą potem znowu ciągnie. Powiedzcie mi jeszcze coś bo w turbinach jestem zielony i nie zrozumiałem. VNT to nie to samo co T15? vnt jest z afna to wiem a t15 z 1z na pierburgu?arwam pisze:MUNIOR,
ale po rozwiązaniu jednego problemu w bonusie otrzymałem brak problemów z przełodowaniami.
za to jeśli chodzi o ori rozwiązanie, to tam jest to naprawdę upierdliwe...
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Wpisz w google coś jak to <ok> "zacinajace się kierownice VNT " to sie dowiesz dlaczego ludzie narzekająkrzyzyk pisze:Kolego możesz wyjaśnić o co Ci w tym chodziło? Kurcze ja nie wiem dlaczego ludzie narzekają tak na te vnt.
Hehe...poczekaj trochę ,kwestia czasu kiedy i twoją spotka to co większośćkrzyzyk pisze:Moja ciągnie ładnie
no to ładnie mi życzysz o zacinajacych się kierowniczkach to ja wiem tylko nie rozumiem że tak się narzeka bo wystarczy przeczyscic podobno ą w tamtym poscie chodziło mi bardziej jaki problem miał arwam bo pisał że to przy okazji mu się rozwiązało:) ą właśnie jest jeszcze coś co mnie ciekawi ą nie moge wygooglowac. Jakie jest cisnienie w wężykach cisnieniowych do turba vnt i zaworow n?
Takie samo jak w servie od hamulcow.
Ja mam u siebie vnt i zadnych problemow z kierownicami nie mam a duzo przyjemniej sie jezdzi nie wiem dlaczego wszyscy tak sa cieci na te vnt. jak jest auto zamulane to fakt moze wystepowac po dlugim okresie uzytkowania problem z vnt ale i nie musi. Wszystko zalezy od stanu silnika (zuzycie oleju, lejace wtryski) Wtedy napewno szybciej dojdzie do zapiekania sie kierownic bo osadza sie znacznie wiecej nagaru i tym zwiazanych zanieczysczen uniemozliwiajac lopatkom zakres ruchu. Ja jestem osobiscie zadowolony i do orginalu raczej juz nie wruce.
Ja mam u siebie vnt i zadnych problemow z kierownicami nie mam a duzo przyjemniej sie jezdzi nie wiem dlaczego wszyscy tak sa cieci na te vnt. jak jest auto zamulane to fakt moze wystepowac po dlugim okresie uzytkowania problem z vnt ale i nie musi. Wszystko zalezy od stanu silnika (zuzycie oleju, lejace wtryski) Wtedy napewno szybciej dojdzie do zapiekania sie kierownic bo osadza sie znacznie wiecej nagaru i tym zwiazanych zanieczysczen uniemozliwiajac lopatkom zakres ruchu. Ja jestem osobiscie zadowolony i do orginalu raczej juz nie wruce.