Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 1z] przegub wewnetrzny

Wszystko co związane z w/w kategorią.
Awatar użytkownika
k3llys
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 903
Rejestracja: 08 sty 2011, 16:19
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice

Post autor: k3llys » 22 sty 2013, 13:24

nie wiem jak w tych najtańszych przegubach ale w tych lepszych muszą być w zestawie, a luz może mieć bo jest nie dokręcony, a co do gwintu to najpierw to rozbierz i zobacz o i jak ;-)

Slawo777
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 711
Rejestracja: 22 wrz 2011, 22:02
Lokalizacja: Małopolska

Post autor: Slawo777 » 22 sty 2013, 15:21

Cześć :-) Jedna dobra rada.Używam niebieskiego kleju do śrub który zapobiega odkręcaniu się w razie niezbyt mocnego montażu.Jest jeszcze czerwony ale to jak nie chcemy odkręcać czyli na amen.Ta satelita nie da się wyciągnąć bez rozbierania skrzyni?Bo chyba się da jeśli gwinty zerwane

Awatar użytkownika
k3llys
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 903
Rejestracja: 08 sty 2011, 16:19
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice

Post autor: k3llys » 22 sty 2013, 15:35

tyle że nasz kolega kupił już takie bez śrubek ;-)

Slawo777
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 711
Rejestracja: 22 wrz 2011, 22:02
Lokalizacja: Małopolska

Post autor: Slawo777 » 22 sty 2013, 16:45

Widziałem zdjęcie Arni :-) Zobaczymy co powie na temat gwintów.Tak na moje oko na zdjęciu to wszystkie słabo trzymają albo porostu je odkręcił. Ja przy montażu stosuje niebieski klej do śrub i mam pewność. Minus dla nieuczciwego sprzedawcy :-x ale ja też takich spotykam :-(

Awatar użytkownika
k3llys
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 903
Rejestracja: 08 sty 2011, 16:19
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice

Post autor: k3llys » 22 sty 2013, 17:13

czasem ten klej jest już nałożony na śruby.

Buryna156
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 21
Rejestracja: 06 sty 2013, 17:38
Lokalizacja: Zawada

Post autor: Buryna156 » 22 sty 2013, 18:09

koledzy tam były dwie sruby złapane na taki czerwony silikon czy cos i to krutsze i teraz nie wiem czywykrecic jedna z tych srub i sprubowac dokupic taka podobna czy wymienic cały przegub???

Awatar użytkownika
k3llys
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 903
Rejestracja: 08 sty 2011, 16:19
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice

Post autor: k3llys » 22 sty 2013, 18:14

Buryna156, spróbuj dorwać takie śruby, pytaj w motoryzacyjnych i w sklepach ze śrubami, typu żelazny czy coś takiego.. lub po szrotach.. bo najlepiej sprawdzić czy da się to odratować, jak skręcisz to do kupy i będzie strzelać czy będzie luz to w tedy będziesz wiedział że bez nowego przegubu ani rusz..

Awatar użytkownika
sylwester28ET
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 430
Rejestracja: 11 gru 2009, 00:32
Lokalizacja: Busko Zdrój

Post autor: sylwester28ET » 22 sty 2013, 18:19

Najlepiej skręcić i wtedy ocenisz jaki stan przegubu jest. Z wierzchu wygladają te śruby na oryginalne.

Buryna156
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 21
Rejestracja: 06 sty 2013, 17:38
Lokalizacja: Zawada

Post autor: Buryna156 » 22 sty 2013, 18:25

jest w poblizu audi b3 na czesci wiec bede prubował moze tam sie uda dam znac co i jak

[ Dodano: 2013-01-22, 18:33 ]
no tylko te 2 wygladały na inne a to było tak otworzyłem maske bo troszke sie przeprawiałem przez zaspy i sie zagrzał no i patrze tam a ta jedna juz odstaje to ja wyciagnołem a druga sama wypadła ale dojechałem jeszcze do domu jakies 20 km a i pytanko jeszcze takie nie działa mi wskaznik tem w kabinie na zegarach i nie nabija ni km na zegarze czasem załapie jak go skasuje pare razy a potem staje znow byłem u goscia i mi krzykna za naprawe 130 zeta

Awatar użytkownika
sylwester28ET
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 430
Rejestracja: 11 gru 2009, 00:32
Lokalizacja: Busko Zdrój

Post autor: sylwester28ET » 22 sty 2013, 19:12

Może padł czujnik na króćcu przy silniku i nie wskazuje temperatury, jaki typ zegarów?

maniek887
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 195
Rejestracja: 19 lip 2009, 16:46
Lokalizacja: Sochaczew

Post autor: maniek887 » 22 sty 2013, 19:13

Tam sa chyba zwykłe śruby 8mm o twardości 10,9 więc raczej w dobrym żelaźniaku dostaniesz ja kiedyś przy fabii wszystkie wymieniałem na takie z żelaznego bo były bardzo mocno dokręcone i się poobrabiały przy rozkręcaniu .Różnica taka że ze sklepu są na zwykły ampul a nie na sp line. Ja jak pamiętam dałem śruby o twardości 8,8 i spokojnie ogarnęły temat.

Buryna156
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 21
Rejestracja: 06 sty 2013, 17:38
Lokalizacja: Zawada

Post autor: Buryna156 » 22 sty 2013, 19:34

0 dzieki kolego po szukam takich jutro i klucz kupie odrazu sobie bo nawet nie mam zeby wykrecic a co do temp to czujnik wymieniony i wskazowka ani drgnie a gdzie sprawdzic jaki typ zegarow??

Awatar użytkownika
k3llys
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 903
Rejestracja: 08 sty 2011, 16:19
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice

Post autor: k3llys » 22 sty 2013, 21:04

może padł Ci wskaźnik, i jak trochę dołożysz do tych 130zeta to kupisz cały dobry licznik, a sprawdzić typ możesz przez odkręcenie obudowy kierownicy i tam będzie pisać VDO lub UN4..

Buryna156
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 21
Rejestracja: 06 sty 2013, 17:38
Lokalizacja: Zawada

Post autor: Buryna156 » 23 sty 2013, 16:20

kupiłem dwie sruby 8mm 4cm jedna wkreciłem ale nie wystaje tak jak te orginalne ale trzyma a druga nie chce wejsc wiec mysle ze bez rozebrania przegubu sie nie obejdzie eh

antoni
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 698
Rejestracja: 30 gru 2007, 13:31

Post autor: antoni » 23 sty 2013, 23:37

W tych miejscach zaznaczony jest typ zegarów.

Obrazek

I tak jak pisze kolega, chyba trzeba zdjąć górne pokrycie pająka .

ODPOWIEDZ

Wróć do „Półosie i przeguby”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl