[B4 1z] przegub wewnetrzny
Buryna156, spróbuj dorwać takie śruby, pytaj w motoryzacyjnych i w sklepach ze śrubami, typu żelazny czy coś takiego.. lub po szrotach.. bo najlepiej sprawdzić czy da się to odratować, jak skręcisz to do kupy i będzie strzelać czy będzie luz to w tedy będziesz wiedział że bez nowego przegubu ani rusz..
- sylwester28ET
- Forum Audi 80
- Posty: 430
- Rejestracja: 11 gru 2009, 00:32
- Lokalizacja: Busko Zdrój
jest w poblizu audi b3 na czesci wiec bede prubował moze tam sie uda dam znac co i jak
[ Dodano: 2013-01-22, 18:33 ]
no tylko te 2 wygladały na inne a to było tak otworzyłem maske bo troszke sie przeprawiałem przez zaspy i sie zagrzał no i patrze tam a ta jedna juz odstaje to ja wyciagnołem a druga sama wypadła ale dojechałem jeszcze do domu jakies 20 km a i pytanko jeszcze takie nie działa mi wskaznik tem w kabinie na zegarach i nie nabija ni km na zegarze czasem załapie jak go skasuje pare razy a potem staje znow byłem u goscia i mi krzykna za naprawe 130 zeta
[ Dodano: 2013-01-22, 18:33 ]
no tylko te 2 wygladały na inne a to było tak otworzyłem maske bo troszke sie przeprawiałem przez zaspy i sie zagrzał no i patrze tam a ta jedna juz odstaje to ja wyciagnołem a druga sama wypadła ale dojechałem jeszcze do domu jakies 20 km a i pytanko jeszcze takie nie działa mi wskaznik tem w kabinie na zegarach i nie nabija ni km na zegarze czasem załapie jak go skasuje pare razy a potem staje znow byłem u goscia i mi krzykna za naprawe 130 zeta
- sylwester28ET
- Forum Audi 80
- Posty: 430
- Rejestracja: 11 gru 2009, 00:32
- Lokalizacja: Busko Zdrój
Tam sa chyba zwykłe śruby 8mm o twardości 10,9 więc raczej w dobrym żelaźniaku dostaniesz ja kiedyś przy fabii wszystkie wymieniałem na takie z żelaznego bo były bardzo mocno dokręcone i się poobrabiały przy rozkręcaniu .Różnica taka że ze sklepu są na zwykły ampul a nie na sp line. Ja jak pamiętam dałem śruby o twardości 8,8 i spokojnie ogarnęły temat.