Witam!
Tak jak w temacie przy wtrysku rozruchowym nie ma wtyczki, najprawdopodobniej została ona obcięta. Mógłby mi ktoś podesłać zdjęcia albo dokładnie opisać którędy ma iść ten kabel. Ostatnio znalazłem w necie schemat ale wolałbym zobaczyć to "na oczy".
[b3 2.3NG] Brak wtyczki na wtrysku rozruchowym
-
- Forum Audi 80
- Posty: 472
- Rejestracja: 01 lut 2012, 17:53
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Kożle
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Wtryskiwacz dostaje prąd cały czas gdy zapłon jest włączony (przez bezpiecznik #28) jedynie masa jest załączana z ECU i to go uruchamia. Wiec jeśli nie chcesz szukać kabla pod maską to musisz podłączyć pod 15 ECU (powinien tam dochodzić żółto-czerwony).
Ale na początek obejrzyj kabel idący do zaworu stabilizacji obrotów biegu jałowego bo pewnie jest obłamany blisko jego wiązki że nie widać że wychodziły tam kable na wtryskiwacz rozruchowy.
Ale na początek obejrzyj kabel idący do zaworu stabilizacji obrotów biegu jałowego bo pewnie jest obłamany blisko jego wiązki że nie widać że wychodziły tam kable na wtryskiwacz rozruchowy.