Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[b3 2.3NG] Brak wtyczki na wtrysku rozruchowym

Wszystko co tyczy się silników rzędowych pięciocylindrowych.
ODPOWIEDZ
mati-gtc
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8
Rejestracja: 25 lip 2007, 18:34
Lokalizacja: tczew

[b3 2.3NG] Brak wtyczki na wtrysku rozruchowym

Post autor: mati-gtc » 26 sty 2013, 18:23

Witam!
Tak jak w temacie przy wtrysku rozruchowym nie ma wtyczki, najprawdopodobniej została ona obcięta. Mógłby mi ktoś podesłać zdjęcia albo dokładnie opisać którędy ma iść ten kabel. Ostatnio znalazłem w necie schemat ale wolałbym zobaczyć to "na oczy".

zborek_k-kozle
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 472
Rejestracja: 01 lut 2012, 17:53
Lokalizacja: Kędzierzyn-Kożle

Post autor: zborek_k-kozle » 28 sty 2013, 12:07

Idzie przewód do termowyłącznika z tyłu silnika .

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 28 sty 2013, 22:49

Zasilanie możesz wziąć z czarno-niebieskiego od "silniczka krokowego" bo do jednego i drugiego zasilanie jest z tego samego bezpiecznika. Obejrzyj wiązkę idącą do "silniczka krokowego" bo ona rozdziela się na "krokowy" i wtryskiwacz rozruchowy.

mati-gtc
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8
Rejestracja: 25 lip 2007, 18:34
Lokalizacja: tczew

Post autor: mati-gtc » 30 sty 2013, 00:36

a jeżeli wezmę prąd z "silniczka krokowego" to wtrysk bedzie cały czas podawał paliwo czy tylko przy rozruchu?

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 30 sty 2013, 11:04

Wtryskiwacz dostaje prąd cały czas gdy zapłon jest włączony (przez bezpiecznik #28) jedynie masa jest załączana z ECU i to go uruchamia. Wiec jeśli nie chcesz szukać kabla pod maską to musisz podłączyć pod 15 ECU (powinien tam dochodzić żółto-czerwony).

Ale na początek obejrzyj kabel idący do zaworu stabilizacji obrotów biegu jałowego bo pewnie jest obłamany blisko jego wiązki że nie widać że wychodziły tam kable na wtryskiwacz rozruchowy.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki pięciocylindrowe.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl