ja raczej jestem za sondami , najmniejszy defekt sond w ABC to odrazu ogromne spalanie bo na ich podstawie dawkuje paliwo . Sprawdz lammbda factor w blokach pomiarowych , lub miernikiem odczyty z sond i czy faluja w granicach powiedzmy 0.2 - 1V (na czarnym przewodzie ) .cyrano99 pisze:Odświeże temat, pare dni temu wymieniłem termostat bo też myslałem ze to jego wina, niestety nie pomogło, nadal max 70oC. Moja audiczka również pali 20l/100km. Podpinam do VAG i nie pokazuje zadnych błedów. Czy spalanie to wina tego czujnika? Czy moze cos z sondami, no ale niby vag nic nie pokazuje, moze to w nich jest problem jezeli chodzi o astronomiczne spalanie... za 50zł robie 40 km, juz nie daje rady
[ABC] czujnik temperatury chłodzenia
musiales przeoczyc raczej w ktoryms bloku napewno bedzie lambda factor i bedzie tam podane wartosc powyzej lub ponizej 1cyrano99 pisze:Mm polski VAG 2.5 i nie moige znalezc w nim nic na temat sondy, otwioeram bloki pomiarowe , obroty, temperatury,cylindry ale nic o sondach. mam grzebac, cos przeoczyłem, czy moj program jest zły?
tu w temacie masz opisane bloki https://audi80.pl/a6-pb-kompendium-w ... t67831.htm
- cyrano99
- Forum Audi 80
- Posty: 35
- Rejestracja: 11 mar 2010, 17:40
- Lokalizacja: józefów / warszawa
- Kontakt:
Porobiłem fotki z bloków, wszystkie do obejrzenia tu http://imageshack.us/g/1/9992649/ Jezlei mozecie zerknąc i powiedziec co robie zle ,ze tego nie widze to bede dozgonnie wdzieczny.
wlasnie nie wiadomo czy sondy do konca moze byc jakies lewe powietrze , wtryski przypchane , pompa nie domagac badz regulator cisnienia paliwa , mozesz odlaczyc sondy w sumie i zobaczyc jak bedzie bez . sprawdz wezyk do mapsensora czy sie nie przetarl kolo serwa hamulcowego . Sondy mnoga byc w normie z idczytem czasem ale jak nie faluja tez do wywalenia sa odrazu . Bloki 3 i 4 wartosci kolo 160 powinno byc najlepiej 128
Sprawdzenie czy sonda oscyluje w zakresie od 0,2 do 1 V. Jeśli nie to umarła(do wymiany).
Używane sondy i tanie używki to szkoda kasy. Polecam oryginały boscha i kolejne 150 tys. mamy spokój.
Nie będę pisał po co te sondy są, pewnie wszyscy mają te podstawy.
Uszkodzenie czujnika tlenu powoduje, że komputer ECU podczas ustalania składu mieszanki paliwowo-powietrznej ma nieprawidłowe informacje. Skutkuje to w niektórych sytuacjach, w zależności od rodzaju uszkodzenia, do wzrostu spalania o nawet 30 procent.
W pierwszej kolejności proszę sprawdzić wygląd świec, po nim można odczytać więcej niż można sobie wyobrazić.
Używane sondy i tanie używki to szkoda kasy. Polecam oryginały boscha i kolejne 150 tys. mamy spokój.
Nie będę pisał po co te sondy są, pewnie wszyscy mają te podstawy.
Uszkodzenie czujnika tlenu powoduje, że komputer ECU podczas ustalania składu mieszanki paliwowo-powietrznej ma nieprawidłowe informacje. Skutkuje to w niektórych sytuacjach, w zależności od rodzaju uszkodzenia, do wzrostu spalania o nawet 30 procent.
W pierwszej kolejności proszę sprawdzić wygląd świec, po nim można odczytać więcej niż można sobie wyobrazić.