Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[b4 1Z] Prośba o analizę logów. Przeładowanie?

ahim
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8
Rejestracja: 02 lut 2013, 19:34
Lokalizacja: Katowice

Post autor: ahim » 02 lut 2013, 22:58

dobrze sprawdzę, mam jeszcze jedno pytanie. Obserwując sztangę podczas logowania nie było jej ruchu. Czy to też może być przyczyną i czy w logach można to zaobserwować.

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 02 lut 2013, 23:04

ahim pisze: Obserwując sztangę podczas logowania nie było jej ruchu. Czy to też może być przyczyną i czy w logach można to zaobserwować.
Podczas gazowania na jałowym ruchu sztangi nie będzie ,za małe ciśnienie 8-) W logach tym bardziej ,bo nie ma takiej opcji ;-) Jak byś chcciał podpatrzeć ruch sztangi ,to byś musiał tam kamerkę zainstalować i podejrzeć w czasie jazdy :mrgreen: ewentualnie podpiąć cisnienie ze sprężarki
Ostatnio zmieniony 02 lut 2013, 23:06 przez MUNIOR, łącznie zmieniany 1 raz.

ahim
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8
Rejestracja: 02 lut 2013, 19:34
Lokalizacja: Katowice

Post autor: ahim » 02 lut 2013, 23:05

masz jakieś sugestie jak ją sprawdzić, manualnie na zgaszonym silniku?

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 02 lut 2013, 23:07

ahim pisze:masz jakieś sugestie jak ją sprawdzić, manualnie na zgaszonym silniku?
ciśnienie ze spręzarki ,eleganco widac jak gruszka chodzi ,czy się nie zacina i czy trzyma ciśnienie ...ale uszkodzenie gruszki w naszych 80 tkach to raczej rzadki przypadek, ja jeszcze się w 80 tce z tym nie spotkałem ...za to wytłuczony n75 to standard ;-) i żadne czyszczenie mu nie pomoże ,jak to myślą niektórzy 8-)
Ostatnio zmieniony 02 lut 2013, 23:11 przez MUNIOR, łącznie zmieniany 1 raz.

ahim
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8
Rejestracja: 02 lut 2013, 19:34
Lokalizacja: Katowice

Post autor: ahim » 02 lut 2013, 23:11

podłączam pod WG bezpośrednio rozumiem?

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 02 lut 2013, 23:12

ahim pisze:podłączam pod WG bezpośrednio rozumiem?
No raczej :-P

ahim
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8
Rejestracja: 02 lut 2013, 19:34
Lokalizacja: Katowice

Post autor: ahim » 02 lut 2013, 23:17

w takim razie mam dwie rzeczy do sprawdzenia, po testach dam znać.
Pozdrawiam i dzięki

[ Dodano: 2014-02-13, 21:55 ]
Witam
po długim czasie usterka usunięta, winowajca to jednak N75.
MUNIOR dzieki za pomoc, ślicznotka ciągnie teraz bez zadławień.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl