[80/Cabrio B4 1.9 TDI 1z] dużo pali
[80/Cabrio B4 1.9 TDI 1z] dużo pali
witam wszystkich mam problem z którym nikt mi nie może pomóc moje auto paliło około 9 -10 litrów ropki okazało sie że leją wtryski kupiłem nowe orginalne wtryski do tego typu silnika i auto dalej tak dużo pali wymieniłem też filtr paliwa i powietrza auto ma dobrą dynamike jest mocne przy mocnej przygazówce przydymia na czarno ale to chyba normalne w TDI niewiem czy jest tam jakiś regulator dawki paliwa albo czy można zmniejszyć dawke pozostaje mi chyba tylko uszkodzona pompa wtryskowa która podaje zadużo paliwa do wtryskiwaczy ale może sie myle prosze o jakie kolwiek podpowiedzi czy ktoś miał podobny problem? mam jeszcze 2 autka TDI i palą około 6 litrów a 9-10 to jakieś kosmiczne spalanie dzięki za pomoc
Ostatnio zmieniony 28 sty 2007, 11:13 przez maluch, łącznie zmieniany 1 raz.
może masz jakąś nieszczelność w układzie paliwowym: podającym paliwo, albo nieszczelność lub zator w zwrotnym...
powinieneś wywalić katalizator bo zapewne jest już zapchany, sprawdź czy wtryski są dobrze dokręcone i nie leje po bloku silnika...
najważniejsze: dobrze byłoby podjechać do pompiarza, który sprawdziłby pompę, może wymaga regeneracji, albo po prostu regulacji
ewentualnie podpiąć pod VAGa, każdy błąd powinien zostać odłożony w ECU, zczytany i skasowany
Jak dojdziesz co jest przyczyną to daj znać
powinieneś wywalić katalizator bo zapewne jest już zapchany, sprawdź czy wtryski są dobrze dokręcone i nie leje po bloku silnika...
najważniejsze: dobrze byłoby podjechać do pompiarza, który sprawdziłby pompę, może wymaga regeneracji, albo po prostu regulacji
ewentualnie podpiąć pod VAGa, każdy błąd powinien zostać odłożony w ECU, zczytany i skasowany
Jak dojdziesz co jest przyczyną to daj znać
Zapnij VAGa i zrób logi
pod obciążeniem: 001, 003, 004, 008, 010, 011
na jałowych: 000 w nastawach podstawowych, 001, 004, 013
do tego: 007 rano przed odpaleniem samochodu i na jałowych po rozgrzaniu silnika, 003 na jałowych po przegazówce i na jałowych po odstaniu 5 minut (gdy komputer zamknie EGR), i wrzuc na AKP .
pod obciążeniem: 001, 003, 004, 008, 010, 011
na jałowych: 000 w nastawach podstawowych, 001, 004, 013
do tego: 007 rano przed odpaleniem samochodu i na jałowych po rozgrzaniu silnika, 003 na jałowych po przegazówce i na jałowych po odstaniu 5 minut (gdy komputer zamknie EGR), i wrzuc na AKP .
Ja mialem podobny problem, palil mi okolo 8 litrow na"setke". Pojechalem do mechanika podpial sie pod kompa. Z tego co mi mowil to zmniejszyl dawke paliwa. Nie zbyt jeszcze wiem o co chodzi ale mowil, ze mialem dawke 5.5 mg i zmniejszyl ja do okolo 4 mg. W tej chwili wdac poprawe w spalaniu i jest jakby troche zywszy.