bez vaga nie obejdzie sie by ustawić. Zblizajac do silnika zwiekszasz wartość a odsuwając zmniejszasz. Jak ustawisz w granicach 50-65 to bedzie dobrze.
http://www.turbo-diesel.pl/zrob_to_sam/25/
[ B4 1.9 TDi 1Z ] Zawór magnetyczny pompy
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Taaaaa....w tdi bez vaga nie ustawi ,choć można metodą prób i błedów zblizyć sie do odpowiednich wartosci ...co niektórzy męczą się na zegar ...w sumie da się i na zegar ,tylko pytanie po co się męczyć :?: 8-)Krzysiek 84 pisze:bez vaga nie obejdzie sie by ustawić. Zblizajac do silnika zwiekszasz wartość a odsuwając zmniejszasz. Jak ustawisz w granicach 50-65 to bedzie dobrze.
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
Podepnę się jak mogę. Dziś pojechałem ustawić kąt i dawkę na kompa (wymieniałem ostatnio nastawnik) ,problemem było brak mocy i ciężki poranny rozruch oraz dymienie na biało/niebiesko.
Podłączyliśmy auto a na kompie kat 20-21 odsuwaliśmy pompę w lewo i prawo a na kompie dalej ta sama wartość. Przed podpięciem sprawdziliśmy rozrząd, wszystko jest ok. I od wczoraj auto straciło moc i klepie jak T-34. Tylko pytanie czy to na pewno on. Wczoraj jak jechałem to raz miał moc i chodził cicho raz brak buta i klepie. A dziś od rana klepie i nie jedzie (podobno ten zaworek się zaciął). Wszyscy obstawiają ten czujnik niby N 108 (chyba tak się zwie). Może mnie ktoś naprowadzić czy dobrze myślę/myślimy? dziekuję
Podłączyliśmy auto a na kompie kat 20-21 odsuwaliśmy pompę w lewo i prawo a na kompie dalej ta sama wartość. Przed podpięciem sprawdziliśmy rozrząd, wszystko jest ok. I od wczoraj auto straciło moc i klepie jak T-34. Tylko pytanie czy to na pewno on. Wczoraj jak jechałem to raz miał moc i chodził cicho raz brak buta i klepie. A dziś od rana klepie i nie jedzie (podobno ten zaworek się zaciął). Wszyscy obstawiają ten czujnik niby N 108 (chyba tak się zwie). Może mnie ktoś naprowadzić czy dobrze myślę/myślimy? dziekuję
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
Może to wydać się głupie ale bezpieczniki ok , tylko ta blaszka od grzania świec żarowych (w skrzynce bezpieczników) jest przepalona. Ale do sedna dziś zacząłem wykręcać wspornik pompy i zaworek N 108. Na zaworku poległem ale zobaczyłem przy okazji ,że z kostki 3 pinowej przy pompie środkowa wsuwka jest wysunięta. I to była przyczyna jak się okazało, gdyby nie to to nie wiem jak bym miał się do tego zaworka dostać bez zwalania pompy. Oby było już dobrzeKrzysiek 84 pisze:Zaworek ten właśnie od przestawiania kąta wtrysku, sprawdz tez bezpiecznik z nasadką motor bo to może być nawet tak mała błahostka.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Praktycznie nie ma szans żeby go odkręcić ,bez zdejmowania pompy jeszcze w autach gdzie silnik poprzecznie da radę ,w audi niestety silnik i pompa wzdłużnie ...brak dobrego dostępu na przyłożenie torxa ,jedno ześlizgnięcie się klucza i po zawodach ,zostaje tylko przecinak a dokręcony fabrycznie ,czyli porządnieskoti pisze:dziś zacząłem wykręcać wspornik pompy i zaworek N 108. Na zaworku poległem