Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ B4 1.9 TDi 1Z ] Zawór magnetyczny pompy

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5478
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 03 lut 2013, 20:08

bez vaga nie obejdzie sie by ustawić. Zblizajac do silnika zwiekszasz wartość a odsuwając zmniejszasz. Jak ustawisz w granicach 50-65 to bedzie dobrze.
http://www.turbo-diesel.pl/zrob_to_sam/25/

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 03 lut 2013, 20:27

Krzysiek 84 pisze:bez vaga nie obejdzie sie by ustawić. Zblizajac do silnika zwiekszasz wartość a odsuwając zmniejszasz. Jak ustawisz w granicach 50-65 to bedzie dobrze.
Taaaaa....w tdi bez vaga nie ustawi ,choć można metodą prób i błedów zblizyć sie do odpowiednich wartosci ...co niektórzy męczą się na zegar ...w sumie da się i na zegar ,tylko pytanie po co się męczyć :?: 8-)

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5478
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 03 lut 2013, 20:47

MUNIOR pisze:w sumie da się i na zegar ,tylko pytanie po co się męczyć :?: 8-)
Właśnie. Po to jest złącze OBD by korzystac z niego ;-)

Awatar użytkownika
skoti
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2579
Rejestracja: 13 sty 2009, 12:46
Lokalizacja: PL(FMI)

Post autor: skoti » 09 lut 2013, 15:44

Podepnę się jak mogę. Dziś pojechałem ustawić kąt i dawkę na kompa (wymieniałem ostatnio nastawnik) ,problemem było brak mocy i ciężki poranny rozruch oraz dymienie na biało/niebiesko.
Podłączyliśmy auto a na kompie kat 20-21 odsuwaliśmy pompę w lewo i prawo a na kompie dalej ta sama wartość. Przed podpięciem sprawdziliśmy rozrząd, wszystko jest ok. I od wczoraj auto straciło moc i klepie jak T-34. Tylko pytanie czy to na pewno on. Wczoraj jak jechałem to raz miał moc i chodził cicho raz brak buta i klepie. A dziś od rana klepie i nie jedzie (podobno ten zaworek się zaciął). Wszyscy obstawiają ten czujnik niby N 108 (chyba tak się zwie). Może mnie ktoś naprowadzić czy dobrze myślę/myślimy? dziekuję

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5478
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 09 lut 2013, 18:05

Zaworek ten właśnie od przestawiania kąta wtrysku, sprawdz tez bezpiecznik z nasadką motor bo to może być nawet tak mała błahostka.

Awatar użytkownika
skoti
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2579
Rejestracja: 13 sty 2009, 12:46
Lokalizacja: PL(FMI)

Post autor: skoti » 12 lut 2013, 21:38

Krzysiek 84 pisze:Zaworek ten właśnie od przestawiania kąta wtrysku, sprawdz tez bezpiecznik z nasadką motor bo to może być nawet tak mała błahostka.
Może to wydać się głupie ale bezpieczniki ok , tylko ta blaszka od grzania świec żarowych (w skrzynce bezpieczników) jest przepalona. Ale do sedna dziś zacząłem wykręcać wspornik pompy i zaworek N 108. Na zaworku poległem ale zobaczyłem przy okazji ,że z kostki 3 pinowej przy pompie środkowa wsuwka jest wysunięta. I to była przyczyna jak się okazało, gdyby nie to to nie wiem jak bym miał się do tego zaworka dostać bez zwalania pompy. Oby było już dobrze ;-)

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 13 lut 2013, 08:01

skoti pisze:dziś zacząłem wykręcać wspornik pompy i zaworek N 108. Na zaworku poległem
Praktycznie nie ma szans żeby go odkręcić ,bez zdejmowania pompy jeszcze w autach gdzie silnik poprzecznie da radę ,w audi niestety silnik i pompa wzdłużnie ...brak dobrego dostępu na przyłożenie torxa ,jedno ześlizgnięcie się klucza i po zawodach ,zostaje tylko przecinak :-/ a dokręcony fabrycznie ,czyli porządnie ;-)

Awatar użytkownika
skoti
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2579
Rejestracja: 13 sty 2009, 12:46
Lokalizacja: PL(FMI)

Post autor: skoti » 13 lut 2013, 11:14

Dlatego mechanik się nie podjął ,żeby można było przyłożyć torxa pod katem prostym to ok, a potem nabić delikatnie młotkiem. A tak jak byś nie kombinował to zawsze po skosie idzie. Byłem teraz ustawić kąt na kts-ie i jest niebo a ziemia <piwo>

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 13 lut 2013, 13:01

skoti pisze:żeby można było przyłożyć torxa pod katem prostym to ok
Da się i pod prostym przyłozyć ,po odkręceniu odmy i metalowego przewodu ciśnieniowego ....i co z tego :-P ... nie mozna w tej pozycji ,wisząc nad silnikiem ,ręką siły przyłozyć ,żeby docisnąć odpowiednio torxa :-/

ODPOWIEDZ

Wróć do „Pompy wtryskowe i wtryskiwacze”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl