[1.9TDI 1Z] bardzo mocno szarpie na wolnych obrotach
co ma dawka do odpalania ? , bedzie wiecej jarał ,na vagu masz przedziałke od ilu do ilu można ustawic ,to nie asv ze 2,2mg moze mieć .pancurp10 pisze:mam teraz 2.6mg przy tym ustawieniu bardzo ładnie mi pali i całkiem fajnie się zbiera czy przy tym ustawieniu będzie dużo więcej jarał? i czy negatywnie na silnik to będzie miało wpływ?
bedzie wiecej jarać ,silnik wiadomo ze dostaje po d.. ale bardziej pompa siada.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Jak wszytko jest sprawne to żadnej róznicy nie ma prawa być w odpalaniu , czy to dawka 5 czy 6 mg odpala dokładnie tak samo jak przy 2 mg ...ale faktem jest że różnice w spalaniu na ori gratach i sterowniku ,czy to dawka 2 mg czy 4, jest mało zauważalna .Dawka ori to zwykle 4,4 mgbozmek pisze:To ustaw kolego dawkę 5-6 mg i zob jak będzie Ci odpalał zetorek
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Widocznie coś miałeś nie halo zapewniam cię że odczuwalnej róznicy w odpalaniu być nie powinno...od tego jest dawka startowa i przy 4-5 mg ,powinien odpalać bez problemu 8-) Fakt ,że przy zbyt małej dawce trzeba dłużej pokręcić ...ale 4mg to dawka fabryczna wiec nie ma mowy żeby gorzej przy takiej odpalał ...tyle że tak jak mówiłem ,przy założeniu że wszystko jest w 100%sprawnebozmek pisze:Miałem Munior tez dawkę 5.5 mg i palenie było inne
[ Dodano: 2012-11-26, 20:51 ]
no w to ,to akurat nie wątpię ,2 mg róznicę musi zrobićbozmek pisze:a jazda całkiem inna na dawce 2.2
Podpinam się pod temat, auto jak w opisie. Bardzo mocno mi szarpie na wolnych obrotach telepie silnikiem tak, że czuć to na całej budzie. Po otworzeniu maski silnik buja się na boki. Wcześniej miałem tak sporadycznie czasem coś tam potelepało, ale wystarczyło przygazować i problem mijał. Niedawno ogarnąłem wskaźnik temperatury i problem jest idealnie i dokładnie wtedy jak silnik osiągnie 90 stopni. Wcześniej chociażby to było 89 to nic się nie dzieje silnik pracuje tak równo, że można na mim szklankę wody postawić i nie powinno się nic wylać. W czasie jazdy telepania w każdym wypadku nie czuć. W czasie jazdy też nic nie szarpie. Pompę uszczelnianą i ustawianą miałem u Trepka zetorek trochę odżył. Odpala od strzała. Ale przed naprawą też problem raz wystąpił. Niedawno zdobyłem interfejs ale za chiny ludowe nie mogłem się połączyć z komputerem interfejs oddałem na gwarancji. Pomocy .
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
Dokładnie tak jak Dami pisze u mnie były obawy prawie identyczne jak Twoje i wynne były wtryski. A dokładniej 1;p Jest prosty sposób na sparwdzenie wrysków. Na odpalonym silniku delikatnie popuszczasz przewód od wtryskiwacza i obserwujesz.. jeśli silnik zacznie przygasac to znaczy ze jest ok, jesli natomiast nie bedzie różniczy to prawdopodobnie ten wtrysk jest uszkodzony. Tak postępujesz z kazdym wtryskiem.
Próbowałem nic z tego <osohozi> ,Krzysiek 84 pisze:Jeśli Bosch to vag 311 i w opcjach Start Baud 240 i jazda.g00di pisze:Niedawno zdobyłem interfejs ale za chiny ludowe nie mogłem się połączyć z komputerem interfejs oddałem na gwarancji. Pomocy .
To sprawdzę jak zaholuje auto do mechanika imbus mi się wkręcił w koło zębate rozrządu od wału korbowego mam nadzieję, że nic nie powykrzywiało :evil: utrapienie z tym autem czasem mi już nerwów i $ brakujeSaubeR pisze:Dokładnie tak jak Dami pisze u mnie były obawy prawie identyczne jak Twoje i wynne były wtryski. A dokładniej 1;p Jest prosty sposób na sparwdzenie wrysków. Na odpalonym silniku delikatnie popuszczasz przewód od wtryskiwacza i obserwujesz.. jeśli silnik zacznie przygasac to znaczy ze jest ok, jesli natomiast nie bedzie różniczy to prawdopodobnie ten wtrysk jest uszkodzony. Tak postępujesz z kazdym wtryskiem.
Mam jedno sprężynowe wtryski regenerować czy zmieniać na AFN albo 2 sprężynowe ? Jak lepiej ? Używane nie za bardzo mi się podobają bo nie wiadomo co się trafi.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 406
- Rejestracja: 24 mar 2012, 08:07
- Imię: Mateusz
- Model: Audi A6
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik:
- Lokalizacja: Ząbkowice Śląskie
- Kontakt: