Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[1.9TDI 1Z] bardzo mocno szarpie na wolnych obrotach

Awatar użytkownika
bozmek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1107
Rejestracja: 31 sie 2010, 10:20
Lokalizacja: RBI

Post autor: bozmek » 25 lis 2012, 20:56

Kolego nic nie bd więcej jarał a będzie się ładnie zbierał <ok> ja u siebie miale zawsze na org dawkę 2-2.2 i nie palił dużo wcale a odpalał od strzału :lol:

Awatar użytkownika
VW_parts
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 302
Rejestracja: 19 mar 2011, 17:31
Lokalizacja: żychlin

Post autor: VW_parts » 26 lis 2012, 08:39

pancurp10 pisze:mam teraz 2.6mg przy tym ustawieniu bardzo ładnie mi pali i całkiem fajnie się zbiera czy przy tym ustawieniu będzie dużo więcej jarał? i czy negatywnie na silnik to będzie miało wpływ?
co ma dawka do odpalania ? , bedzie wiecej jarał ,na vagu masz przedziałke od ilu do ilu można ustawic ,to nie asv ze 2,2mg moze mieć .

bedzie wiecej jarać ,silnik wiadomo ze dostaje po d.. ale bardziej pompa siada.

Awatar użytkownika
bozmek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1107
Rejestracja: 31 sie 2010, 10:20
Lokalizacja: RBI

Post autor: bozmek » 26 lis 2012, 17:09

To ustaw kolego dawkę 5-6 mg i zob jak będzie Ci odpalał zetorek a jak masz około 2mg. mi na takiej dawce palił w granicach 5.5-6 litrów.

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 26 lis 2012, 19:52

bozmek pisze:To ustaw kolego dawkę 5-6 mg i zob jak będzie Ci odpalał zetorek
Jak wszytko jest sprawne to żadnej róznicy nie ma prawa być w odpalaniu , czy to dawka 5 czy 6 mg odpala dokładnie tak samo jak przy 2 mg ...ale faktem jest że różnice w spalaniu na ori gratach i sterowniku ,czy to dawka 2 mg czy 4, jest mało zauważalna :-P .Dawka ori to zwykle 4,4 mg

Awatar użytkownika
bozmek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1107
Rejestracja: 31 sie 2010, 10:20
Lokalizacja: RBI

Post autor: bozmek » 26 lis 2012, 20:23

Miałem Munior tez dawkę 5.5 mg i palenie było inne a jazda całkiem inna na dawce 2.2 <ok>

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 26 lis 2012, 20:50

bozmek pisze:Miałem Munior tez dawkę 5.5 mg i palenie było inne
Widocznie coś miałeś nie halo ;-) zapewniam cię że odczuwalnej róznicy w odpalaniu być nie powinno...od tego jest dawka startowa i przy 4-5 mg ,powinien odpalać bez problemu 8-) Fakt ,że przy zbyt małej dawce trzeba dłużej pokręcić ...ale 4mg to dawka fabryczna wiec nie ma mowy żeby gorzej przy takiej odpalał ...tyle że tak jak mówiłem ,przy założeniu że wszystko jest w 100%sprawne

[ Dodano: 2012-11-26, 20:51 ]
bozmek pisze:a jazda całkiem inna na dawce 2.2
no w to ,to akurat nie wątpię ;-),2 mg róznicę musi zrobić :-P

Awatar użytkownika
bozmek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1107
Rejestracja: 31 sie 2010, 10:20
Lokalizacja: RBI

Post autor: bozmek » 26 lis 2012, 20:54

No mój zetor z de zjechał z dawka 2.2 ;-) to rożnie te dawki były ustawione no o to mi właśnie chodzi ze jak większa dawka to pali po 1 obrocie tłokami :-D teraz ma afn i chipsa no to dawka 4.0 wisi <ok>

pancurp10
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 133
Rejestracja: 31 mar 2010, 08:17
Lokalizacja: Legnica

Post autor: pancurp10 » 27 lis 2012, 19:46

Ja uważam temat za zamknięty mój zetor chodzi jak należy odpala od dotknięcia rozrusznikiem. Mam dawke 2.2 zobaczymy ile będzie brał

Awatar użytkownika
VW_parts
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 302
Rejestracja: 19 mar 2011, 17:31
Lokalizacja: żychlin

Post autor: VW_parts » 28 lis 2012, 08:52

pancurp10 pisze:Ja uważam temat za zamknięty mój zetor chodzi jak należy odpala od dotknięcia rozrusznikiem. Mam dawke 2.2 zobaczymy ile będzie brał
ja klijentom nie zalecam takiej dawki do normalnej jazdy ,tak jak napisałem wyżej to nie asv ( który ma mocniejsza pompe )

g00di
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 28
Rejestracja: 30 sie 2012, 15:44

Post autor: g00di » 04 lut 2013, 10:50

Podpinam się pod temat, auto jak w opisie. Bardzo mocno mi szarpie na wolnych obrotach telepie silnikiem tak, że czuć to na całej budzie. Po otworzeniu maski silnik buja się na boki. Wcześniej miałem tak sporadycznie czasem coś tam potelepało, ale wystarczyło przygazować i problem mijał. Niedawno ogarnąłem wskaźnik temperatury i problem jest idealnie i dokładnie wtedy jak silnik osiągnie 90 stopni. Wcześniej chociażby to było 89 to nic się nie dzieje silnik pracuje tak równo, że można na mim szklankę wody postawić i nie powinno się nic wylać. W czasie jazdy telepania w każdym wypadku nie czuć. W czasie jazdy też nic nie szarpie. Pompę uszczelnianą i ustawianą miałem u Trepka zetorek trochę odżył. Odpala od strzała. Ale przed naprawą też problem raz wystąpił. Niedawno zdobyłem interfejs ale za chiny ludowe nie mogłem się połączyć z komputerem interfejs oddałem na gwarancji. Pomocy :-? .

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5478
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 04 lut 2013, 11:11

g00di pisze:Niedawno zdobyłem interfejs ale za chiny ludowe nie mogłem się połączyć z komputerem interfejs oddałem na gwarancji. Pomocy :-? .
Jeśli Bosch to vag 311 i w opcjach Start Baud 240 i jazda.

dami118
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 33
Rejestracja: 12 mar 2010, 21:08
Lokalizacja: Dąbrowa Tarnowska

Post autor: dami118 » 04 lut 2013, 12:33

Ja też tak miałem ale u mnie to był któryś wtrysk, jak silnik złapał temperaturę to na wolnych obrotach strasznie nim rzucało na boki.

Awatar użytkownika
SaubeR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 57
Rejestracja: 15 lip 2010, 19:10
Lokalizacja: Bochnia

Post autor: SaubeR » 04 lut 2013, 13:15

Dokładnie tak jak Dami pisze u mnie były obawy prawie identyczne jak Twoje i wynne były wtryski. A dokładniej 1;p Jest prosty sposób na sparwdzenie wrysków. Na odpalonym silniku delikatnie popuszczasz przewód od wtryskiwacza i obserwujesz.. jeśli silnik zacznie przygasac to znaczy ze jest ok, jesli natomiast nie bedzie różniczy to prawdopodobnie ten wtrysk jest uszkodzony. Tak postępujesz z kazdym wtryskiem.

g00di
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 28
Rejestracja: 30 sie 2012, 15:44

Post autor: g00di » 04 lut 2013, 14:22

Krzysiek 84 pisze:
g00di pisze:Niedawno zdobyłem interfejs ale za chiny ludowe nie mogłem się połączyć z komputerem interfejs oddałem na gwarancji. Pomocy :-? .
Jeśli Bosch to vag 311 i w opcjach Start Baud 240 i jazda.
Próbowałem nic z tego <osohozi> ,
SaubeR pisze:Dokładnie tak jak Dami pisze u mnie były obawy prawie identyczne jak Twoje i wynne były wtryski. A dokładniej 1;p Jest prosty sposób na sparwdzenie wrysków. Na odpalonym silniku delikatnie popuszczasz przewód od wtryskiwacza i obserwujesz.. jeśli silnik zacznie przygasac to znaczy ze jest ok, jesli natomiast nie bedzie różniczy to prawdopodobnie ten wtrysk jest uszkodzony. Tak postępujesz z kazdym wtryskiem.
To sprawdzę jak zaholuje auto do mechanika imbus mi się wkręcił w koło zębate rozrządu od wału korbowego mam nadzieję, że nic nie powykrzywiało :evil: utrapienie z tym autem czasem mi już nerwów i $ brakuje :(

Mam jedno sprężynowe wtryski regenerować czy zmieniać na AFN albo 2 sprężynowe ? Jak lepiej ? Używane nie za bardzo mi się podobają bo nie wiadomo co się trafi.

matek10912
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 406
Rejestracja: 24 mar 2012, 08:07
Imię: Mateusz
Model: Audi A6
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik:
Lokalizacja: Ząbkowice Śląskie
Kontakt:

Post autor: matek10912 » 04 lut 2013, 14:47

Jednospreznkowe to juz przezytek. Tez takie mialem i takie sam problem jak ty. Wsadzilem wirusa, przerobilem na pierburga (nie zeby sam ) i zalozylem AFN. I dziala juz od ponad roku i nic sie nie dzieje

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl