[80 B3 BP+LPG JV 1.8 90 KM] Kontrolki prosze o porady
[80 B3 BP+LPG JV 1.8 90 KM] Kontrolki prosze o porady
Witam ja z takim pytaniem a wlasciwie z kilkoma. Aha jestem poczatkujacy samochod mam krotko wiec prosze o wyrozumialosc. A wiec
1. Jaki akumulator kupic o jakiej mocy firmy ?
2. co zrobic z kontrolkami tzn nie swiecą (swieci tylko kontrolka recznego, kierunkow awaryjnych, kierunkowskazy i podswietlanie zegarow) a zegarek i inne od swiatel nie. Swiecila od ssania ale juz przestala od akumulatora oleju nie wiem chyba tez nie swiecą.
3. Nie wiem czy tu ale wskazowka od paliwa raz sie podnosi raz nie.
Co to moze byc co mam zrobic?
Z gory dziekuje za pomoc
1. Jaki akumulator kupic o jakiej mocy firmy ?
2. co zrobic z kontrolkami tzn nie swiecą (swieci tylko kontrolka recznego, kierunkow awaryjnych, kierunkowskazy i podswietlanie zegarow) a zegarek i inne od swiatel nie. Swiecila od ssania ale juz przestala od akumulatora oleju nie wiem chyba tez nie swiecą.
3. Nie wiem czy tu ale wskazowka od paliwa raz sie podnosi raz nie.
Co to moze byc co mam zrobic?
Z gory dziekuje za pomoc
Ostatnio zmieniony 29 sty 2013, 11:28 przez Soniak87, łącznie zmieniany 1 raz.
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Stary akumulator byl dobry normalnie palil. Teraz po tych pierwszych sniegach stal 2 dni nie palony. Ja do zapalania a samochod nie kreci pisalem juz o tym https://audi80.pl/nie-moze-zapalic-p ... htm#364727 wsadzilem inny akumulator i cos lepiej pali ale nie zawsze wsadzilem maly od una. Podlaczam stary do prostownika to wskazowka pokazuje ze laduje i w momencie leci na dol ze naladowany.
Skoro piszesz że tak ładuje to pewnie faktycznie jest podły. Jak masz miernik to naładuj go przez kilka godzin prostownikiem i zostaw naładowany w domu na noc. A rano zmierz jakie napiecie ma. Jak ma 12,5V lub powyżej to jest ok. I może w aucie masz jakiś ukryty odbiornik prądu który zrzera prąd. O sprawdzeniu aku, ladowania i pobór prądu poczytasz tu: https://audi80.pl/all-czy-to-mozliwe ... htm#259644
Popraw też w profilu oznaczenie silnika z 1,8 na PM bo tak napisaleś w tym temacie że taki masz. oznaczenie literowe wiecej mówi niż pojemnośc.
Popraw też w profilu oznaczenie silnika z 1,8 na PM bo tak napisaleś w tym temacie że taki masz. oznaczenie literowe wiecej mówi niż pojemnośc.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6
- Rejestracja: 26 sty 2009, 19:53
Odświeżam swój stary temat aby nie pisać nowego. Wie ktoś który przewód w zegarach z żółtej kostki odpowiada za podświetlenie zegarów oraz za ładowanie? Ponieważ nie wiem czemu skoro zimne luty poprawiłem w miarę możliwości bez zlewek, ścieżki również przestaje coś stykać i jadąc po naszych pięknych drogach kostka drga i momentalnie nie mam ładowania czasem podświetlania wtedy muszę rozkręcać zegary lekko ruszyć żółtą kostkę i wszystko wraca na chwilkę do normy, raz który przewód nie wiem w której kostce odpowiada za podświetlenie prawego kierunkowskazu ponieważ żarówka jest dobra ścieżki są dobre a nie podświetla?
Już odpowiadam na Twoje pytania.
Za podświetlenie zegarów odpowiada pin numer 5 w żółtej kostce(szaro-niebieski).
Za ładowanie akumulatora odpowiada pin numer 13 w żółtej kostce(niebieski).
Za prawy kierunkowskaz odpowiada pin numer 9 w żółtej kostce(czarno-biały).
Za lewy kierunkowskaz odpowiada pin numer 17 w niebieskiej kostce(czarno-zielony).
Żarówki podświetlające licznik mają masę z pinu numer 8 w żółtej kostce(brązowy).
Sprawdź, czy wejście, masa, wyjście stabilizatora napięcia w liczniku jest dobrze przylutowane do płytki drukowanej.
Za podświetlenie zegarów odpowiada pin numer 5 w żółtej kostce(szaro-niebieski).
Za ładowanie akumulatora odpowiada pin numer 13 w żółtej kostce(niebieski).
Za prawy kierunkowskaz odpowiada pin numer 9 w żółtej kostce(czarno-biały).
Za lewy kierunkowskaz odpowiada pin numer 17 w niebieskiej kostce(czarno-zielony).
Żarówki podświetlające licznik mają masę z pinu numer 8 w żółtej kostce(brązowy).
Sprawdź, czy wejście, masa, wyjście stabilizatora napięcia w liczniku jest dobrze przylutowane do płytki drukowanej.
paw1131 dzięki za odpowiedź Aktualnie podłożyłem zapałki pod żółtą kostkę i na razie wszystko gra jak się znowu zaczną problemy na pewno zerknę na to co piszesz
[ Dodano: 2013-07-13, 12:39 ]
Witam nie działa mi prawy kierunek w zegarach żarówka nie świeci mimo, że jest dobra. Bezpiecznik dobry płytka zegarów nowa więc zimnych lutów nie ma. czyszczenie impulsatora nie pomogło Wskazówka licznika dochodzi tylko do 60km i do tej prędkości nabija kilometry potem zacina wszystko.
[ Dodano: 2013-07-13, 12:39 ]
Witam nie działa mi prawy kierunek w zegarach żarówka nie świeci mimo, że jest dobra. Bezpiecznik dobry płytka zegarów nowa więc zimnych lutów nie ma. czyszczenie impulsatora nie pomogło Wskazówka licznika dochodzi tylko do 60km i do tej prędkości nabija kilometry potem zacina wszystko.