Chciałbym przestawić swój nowy nabytek.Nie dawno stałem się posiadaczem Golfa mk3 GTI TDI w wersji 20 Jahre.
Dobrze znany silniczek TDI afn 110 koni.Spalanie jest iście rozwalające :bajer: kolor to typowy schwarz.
Auto jest w stu procentach oryginalne brakuje tylko listwy progu.No i małe odstępstwo od ori to końcówka wydechu z 16v :banghead:
Na wyposażeniu:
-DSP Nokia
-2 x poduszka powietrzna
-el.szyby
-el.lusterka
-klimatyzacja(manualna)
-komputer pokładowy
-skórzna kierownica i rączka ręcznego
-ABS
-halogeny w zderzaku
-trzeci stop
w planach:
-znalezienie listwy
-nowy znaczek TDI -zrobione
-załozenie tempomatu-manetka już jest wystarczy podłączyć
-polerwoanie rantów ale to dopiero na zime.Poza tym dbać,dbać i jeżdzić
Foto:
zakupione nowe listwy:
Zmieniony rozrząd i uszczelka pod pokrywą zaworów i Fotka po myciu
Golf [mk3] GTI TDI 20 Jahre
Golf [mk3] GTI TDI 20 Jahre
Audi A8 D3 4.2TDI 09'
Audi 80 2.8 avant quattro
VW mk1 GTD 83'
VW Beetle Cabrio
Audi 80 b4 2.0ABT
Audi 80 2.8 avant quattro
VW mk1 GTD 83'
VW Beetle Cabrio
Audi 80 b4 2.0ABT
Piękny klasyk! Zwykle Golfy II/III kojarzą mi się z młodzieżą, która upala je do granic możliwości, poddaje je swoim pierwszym w życiu modyfikacjom (które w większości nie są ani to ładne, ani przydatne... :roll: ), ale w Twoim przypadku samym wyglądem przykuwa uwagę i to jest najważniejsze!
Takich samochodów jeździ coraz mniej - dlatego dobrze, że jest w Twoich rękach.
PS. Oba "gofry" już widziałem na c4.pl, ale jak zobaczyłem Twój temat tutaj to musiałem napisać :mrgreen:
Takich samochodów jeździ coraz mniej - dlatego dobrze, że jest w Twoich rękach.
PS. Oba "gofry" już widziałem na c4.pl, ale jak zobaczyłem Twój temat tutaj to musiałem napisać :mrgreen:
Miniekzgr ładny okaz do pełni szczęścia według mnie brakuje H1+H1 w ori smoked i na tyle HBM i na tle widział bym ori wydech z TDI silniczek będzie długo służył czego nie można niestety powiedzieć o blacharce
Bezawaryjności <ok>
Bezawaryjności <ok>
Mój zetorek - 0.216, gwint K&W, Aluett Turbo 4x8J 17", Porsche 2x8.5J 2x10J 19",RS4 4x8,5 18", 122kuca 322Nm, Bi-xenon
https://audi80.pl/audi-80-b4-19-tdi- ... t36449.htm
DIESEL MUSI DYMIĆ!!!
Seat Ibiza FR 6l 1.9TDI BLT-GTB22-235kuca/420momentu, heble prosie
Audi S4 B6
https://audi80.pl/audi-80-b4-19-tdi- ... t36449.htm
DIESEL MUSI DYMIĆ!!!
Seat Ibiza FR 6l 1.9TDI BLT-GTB22-235kuca/420momentu, heble prosie
Audi S4 B6
Dziękuje za komentarze Co do blacharki do jak już go kupiłem to miał wstawione nowe progi i cały zakonserwowany od spodu.Ja w tym roku ponownie będę go konserwował.Co do smoked to raczej tego nie będzie,bo jak wspomniałem chcę aby został w oryginale :mrgreen:
Audi A8 D3 4.2TDI 09'
Audi 80 2.8 avant quattro
VW mk1 GTD 83'
VW Beetle Cabrio
Audi 80 b4 2.0ABT
Audi 80 2.8 avant quattro
VW mk1 GTD 83'
VW Beetle Cabrio
Audi 80 b4 2.0ABT
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga