Dobra, dzisiaj zamarzł mi zamek w aucie i się lekko zdenerwowałem, ponieważ od jakiegoś czasu centalny reaguje kiedy chce na otwieranie z pilota więc dupa sina, z kluczyka nie otworzę ani z pilota... Długo długo było ok, od jakiegoś miesiąca centralny raz otworzy się z pilota a raz nie, zamyka się zawsze, z kluczyka otwiera się i zamyka zawsze. Gdy wcisnę guzik na pilocie to pompka zabuczy przez 1-2sek ale nie otworzy samochodu. Nie ma reguły na te zjawisko, czasem rano otworzę z pilota, po południu już nie, czasem dobrze chodzi kilka dni, a czasem nie. Dodatkowo, w momencie gdy wcisnę guzik otwarcia na pilocie to nie mogę jednocześnie przekręcić kluczyka, tak jakby pompka zasysała te siłowniczki.
Oczywiście alarm za każdym razem uzbraja i rozbraja się.
Pompkę przelutowałem raz, ale może źle, w każdym bądź razie przed przelutowaniem i po przelutowaniu nic się nie zmieniło.
[b4 all] Niefabryczny alarm, nie zawsze otwiera z pilota.
Jeśli zamyka zawsze, a jest problem z otwieraniem to od razu wykluczamy słabe baterie w pilocie. Pisałeś, że z kluczyka działa zawsze otwieranie i zamykanie.
Główny problem tkwi w złym(słabo łączy na alarmie dołożonym do sterownika zamka pneumatycznego). Posprawdzaj czy alarm i jego połączenia nie zaśniedziały i są dobrze połączone.
Czy alarm posiadał przekaźniki zintegrowane, czy dokładałem osobno przekaźniki do otwieranie i zamykania(możliwe, że styki w tym przekaźniku się poprzepalały)?
Albo podmień przekaźnik odpowiadający za otwieranie(chyba, że kupiłeś moduł złożony z przekaźników znajdujących się w jednej puszcze), albo wymień cały alarm.
Jeśli posiadasz chiński alarm to w nich zazwyczaj przekaźniki o których mówię są zintegrowane. Jeśli będziesz w stanie owy przekaźnik zamienić to byłoby super. Ale jak znam życie przekaźników takich zintegrowanych, małych nigdzie się nie dostanie.
Jak masz jeszcze jakieś pytania to pisz.
Główny problem tkwi w złym(słabo łączy na alarmie dołożonym do sterownika zamka pneumatycznego). Posprawdzaj czy alarm i jego połączenia nie zaśniedziały i są dobrze połączone.
Czy alarm posiadał przekaźniki zintegrowane, czy dokładałem osobno przekaźniki do otwieranie i zamykania(możliwe, że styki w tym przekaźniku się poprzepalały)?
Albo podmień przekaźnik odpowiadający za otwieranie(chyba, że kupiłeś moduł złożony z przekaźników znajdujących się w jednej puszcze), albo wymień cały alarm.
Jeśli posiadasz chiński alarm to w nich zazwyczaj przekaźniki o których mówię są zintegrowane. Jeśli będziesz w stanie owy przekaźnik zamienić to byłoby super. Ale jak znam życie przekaźników takich zintegrowanych, małych nigdzie się nie dostanie.
Jak masz jeszcze jakieś pytania to pisz.
Może mały zasięg jest spowodowany złym ustawieniem anteny alarm. Trzeba zadbać o to, aby nie była ona skręcona, tylko w miarę możliwości wyprostowana.ignac112 pisze:Dodam, że czasem pilot miał strasznie mały zasięg
Zasięg też zależy od naturalnych przeszkód, ale pewnie pisząc post to uwzględniłeś.
Jak znajdziesz przyczynę to napisz:)