[2.3 NG 1993r] problem z obrotami
[2.3 NG 1993r] problem z obrotami
Skąd wychodzi wiazka do silniczka krokowego i co nim steruje? W którym miejscu mam szukać w aucie bo nie chce mi sie rozbierać wszystkiego pokolei... Nie mam napięcia i potrzebuje pociągnac do niego nową wiązke lub znaleźć przerwę w obwodzie.
- Pieterb
- Forum Audi 80
- Posty: 11730
- Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Zamość
tu masz podobny temat b3-23ng-brak-wtyczki-na-wtrysku-rozruchowym-t76113.html
- sagem
- Forum Audi 80
- Posty: 3373
- Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
- Imię: Sebek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontakt:
Hm, to że silnik nie ma elektronicznego wtrysku, to nie znaczy że nie ma jakiegoś sterownika :-oSzlif pisze:W ke-jetronic był komputer???
Weź miernik, wypnij kostkę z ECU, i sprawdź czy któryś kabel dochodzi z wtyczki pod maska do wtyczki ECU, jeśli żaden to wtedy możesz iść po kablach i szukać przerw w wiązce, jeśli coś dochodzi to przerwana wiązka odpada. Nie mam schematów do NG, na forum na pewno znajdziesz, mam co najwyżej do AAN'a.
Patrzyłem przy silniczku krokowym a także tuż w miescu gdzie chowa się cała wiazka.
Odizolowałem przewody zeskrobałem nieco izolacji i na tych dwóch przewodach co idą do krokowca nadal nie pojawiało się nic.
Odizolowałem przewody zeskrobałem nieco izolacji i na tych dwóch przewodach co idą do krokowca nadal nie pojawiało się nic.
W sumie racja :mrgreen:sagem pisze:Hm, to że silnik nie ma elektronicznego wtrysku, to nie znaczy że nie ma jakiegoś sterownika
- sagem
- Forum Audi 80
- Posty: 3373
- Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
- Imię: Sebek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontakt:
Nie tak, jeden kabel po PIN 1 w kostce od krokowca pod maską, drugi kabel ( od miernika, ustaw na przewodzenie sygnału ) i szukaj w pinach kostki aż piknie, tak samo z PIN'em 2 w kostce krokowca, wtedy się upewnisz czy któryś kabel idzie do ECU, jeden na pewno musi dochodzić, drugi to pewnie jakaś masa więc nie koniecznie. Jak na żadnym pinie w kostce pod nogami pasażera nie będzie sygnału, dopiero wtedy można szukać przerwanego kabla.Szlif pisze: Patrzyłem przy silniczku krokowym a także tuż w miescu gdzie chowa się cała wiazka.
Odizolowałem przewody zeskrobałem nieco izolacji i na tych dwóch przewodach co idą do krokowca nadal nie pojawiało się nic.
KE-Jetronic jest mechanicznym układem wtryskowym, którym steruje sterownik.sagem pisze:W ke-jetronic był komputer???
Złącze zaworu sterującego odłączać i podłączać tylko wtedy, gdy zapłon jest wyłączony.
Silnik krokowy jest sterowany przez komputer.
Trzeba sprawdzić, które przewody prowadzą od komputera do krokowca. Spróbuj odłączyć złącze od sterownika i dojść po kolorach przewodów.