Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[2.3 NG 1993r] problem z obrotami

Wszystko co znajduje się w komorze silnika.
ODPOWIEDZ
Szlif
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 167
Rejestracja: 09 paź 2012, 12:32

[2.3 NG 1993r] problem z obrotami

Post autor: Szlif » 05 lut 2013, 21:16

Skąd wychodzi wiazka do silniczka krokowego i co nim steruje? W którym miejscu mam szukać w aucie bo nie chce mi sie rozbierać wszystkiego pokolei... Nie mam napięcia i potrzebuje pociągnac do niego nową wiązke lub znaleźć przerwę w obwodzie.

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 05 lut 2013, 21:17


Szlif
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 167
Rejestracja: 09 paź 2012, 12:32

Post autor: Szlif » 05 lut 2013, 21:22

Dzięki ale to nie jest dokładnie to o co mi chodzi.

Awatar użytkownika
sagem
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3373
Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
Imię: Sebek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: sagem » 05 lut 2013, 21:25

Krokowcem steruje komp, masz go pod nogami pasażera jesli mowa o B4.

Szlif
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 167
Rejestracja: 09 paź 2012, 12:32

Post autor: Szlif » 05 lut 2013, 21:31

To jest b4 cabrio 1993r. W ke-jetronic był komputer??? Ma ktoś schemat do tego? Najprawdopodobniej musze pociągnąć nową wiazke bo te przewody które mam doprowadzone są w bardzo kiepskim stanie lekko mówiąc.

Awatar użytkownika
sagem
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3373
Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
Imię: Sebek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: sagem » 05 lut 2013, 21:36

Szlif pisze:W ke-jetronic był komputer???
Hm, to że silnik nie ma elektronicznego wtrysku, to nie znaczy że nie ma jakiegoś sterownika :-o

Weź miernik, wypnij kostkę z ECU, i sprawdź czy któryś kabel dochodzi z wtyczki pod maska do wtyczki ECU, jeśli żaden to wtedy możesz iść po kablach i szukać przerw w wiązce, jeśli coś dochodzi to przerwana wiązka odpada. Nie mam schematów do NG, na forum na pewno znajdziesz, mam co najwyżej do AAN'a.

Szlif
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 167
Rejestracja: 09 paź 2012, 12:32

Post autor: Szlif » 05 lut 2013, 21:42

Patrzyłem przy silniczku krokowym a także tuż w miescu gdzie chowa się cała wiazka.
Odizolowałem przewody zeskrobałem nieco izolacji i na tych dwóch przewodach co idą do krokowca nadal nie pojawiało się nic.
sagem pisze:Hm, to że silnik nie ma elektronicznego wtrysku, to nie znaczy że nie ma jakiegoś sterownika
W sumie racja :mrgreen:

Awatar użytkownika
sagem
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3373
Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
Imię: Sebek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: sagem » 05 lut 2013, 21:46

Szlif pisze: Patrzyłem przy silniczku krokowym a także tuż w miescu gdzie chowa się cała wiazka.
Odizolowałem przewody zeskrobałem nieco izolacji i na tych dwóch przewodach co idą do krokowca nadal nie pojawiało się nic.
Nie tak, jeden kabel po PIN 1 w kostce od krokowca pod maską, drugi kabel ( od miernika, ustaw na przewodzenie sygnału ) i szukaj w pinach kostki aż piknie, tak samo z PIN'em 2 w kostce krokowca, wtedy się upewnisz czy któryś kabel idzie do ECU, jeden na pewno musi dochodzić, drugi to pewnie jakaś masa więc nie koniecznie. Jak na żadnym pinie w kostce pod nogami pasażera nie będzie sygnału, dopiero wtedy można szukać przerwanego kabla.

Szlif
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 167
Rejestracja: 09 paź 2012, 12:32

Post autor: Szlif » 05 lut 2013, 21:57

Tym sposobem takze próbowałem. Możliwe że coś sie odłączyło przy sterowaniu w takim razie bo innej opcji nie widze. Oby tylko nic w układ nie poszło bo moze jakies zwarcie było?

Awatar użytkownika
paw1131
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 405
Rejestracja: 09 maja 2011, 12:45
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: paw1131 » 07 lut 2013, 01:00

sagem pisze:W ke-jetronic był komputer???
KE-Jetronic jest mechanicznym układem wtryskowym, którym steruje sterownik.
Złącze zaworu sterującego odłączać i podłączać tylko wtedy, gdy zapłon jest wyłączony.
Silnik krokowy jest sterowany przez komputer.

Trzeba sprawdzić, które przewody prowadzą od komputera do krokowca. Spróbuj odłączyć złącze od sterownika i dojść po kolorach przewodów.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Komora silnika”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl