Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 All] Odpalenie bez podłączonego licznika?

Awatar użytkownika
FranoF1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2983
Rejestracja: 10 sty 2007, 10:37
Lokalizacja: Schönbach
Kontakt:

[B4 All] Odpalenie bez podłączonego licznika?

Post autor: FranoF1 » 05 lut 2013, 20:53

Witam,

Szybkie pytanie, czy uda sie odpalić samochód bez podłączonego licznika?
Reszta rzeczy oczywiście podłączona. Jedynie brak licznika.

Ktoś próbował?

Musiałbym wiedzieć.

pozdrawiam
Krzysiek

chmiel25
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2073
Rejestracja: 29 lis 2008, 09:27
Lokalizacja: łódź

Post autor: chmiel25 » 05 lut 2013, 20:59

Jeżeli to B4 i ori zegar to bez problemu. Niektórych aut nie odpalisz.

Pozdro

Awatar użytkownika
sagem
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3373
Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
Imię: Sebek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: sagem » 05 lut 2013, 21:00

Cześć Frano..

tak, można odpalać, wiele razy tak robiłem na różnych silnikach ( AEB, AAN, AAH, ABC, ABT, NG)

Pozdrawiam.

Awatar użytkownika
FranoF1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2983
Rejestracja: 10 sty 2007, 10:37
Lokalizacja: Schönbach
Kontakt:

Post autor: FranoF1 » 05 lut 2013, 21:02

Dzięki wielkie Panowie, tak chodzi wyłącznie o B4.

Pozdrawiam, temat można zamknąć.

Awatar użytkownika
ignac112
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 740
Rejestracja: 30 cze 2012, 18:40
Lokalizacja: Mrągowo, Warm-Maz.
Kontakt:

Post autor: ignac112 » 06 lut 2013, 20:44

Chyba ładowania może nie być

Awatar użytkownika
FranoF1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2983
Rejestracja: 10 sty 2007, 10:37
Lokalizacja: Schönbach
Kontakt:

Post autor: FranoF1 » 06 lut 2013, 20:58

Ładowanie to najmniejszy problem.
Mam kłopot z brakiem iskry, silnik od tygodnia nie chce odpalić, wiązka kompletnie rozebrana, posprawdzane wszystkie wtyczki, wymieniony halla oraz bezpiecznik awt 429, nowe świece i auto nie chce zagadać, powoli ręce opadają. Zamówiony nowy sterownik, zobaczymy na dniach czy pomoże wymiana.

pozdro

Awatar użytkownika
sagem
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3373
Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
Imię: Sebek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: sagem » 06 lut 2013, 20:59

FranoF1, może trochę głupie ale sam raz się na tym potknąłem, ECU i wiązka ma masę?

Masa i plus na cewkach jest?

"Wskrzeszacz iskry" ten w puszce filtra powietrza, za przepływką, podłączony, działa? Bez niego nie będzie iskry.
Ostatnio zmieniony 06 lut 2013, 21:01 przez sagem, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
FranoF1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2983
Rejestracja: 10 sty 2007, 10:37
Lokalizacja: Schönbach
Kontakt:

Post autor: FranoF1 » 06 lut 2013, 21:01

Tak masa podpieta, czasami mam iskre na 1 cylinder od rozrządu, rozrząd ustawiony prawidłowo na znakach. Brak błedów na vagu.

Awatar użytkownika
sagem
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3373
Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
Imię: Sebek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: sagem » 06 lut 2013, 21:02

"Wskrzeszacz iskry" ten w puszce filtra powietrza, za przepływką, podłączony, działa? Bez niego nie będzie iskry.

Awatar użytkownika
FranoF1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2983
Rejestracja: 10 sty 2007, 10:37
Lokalizacja: Schönbach
Kontakt:

Post autor: FranoF1 » 06 lut 2013, 21:02

Tego czegoś co w starszych silnikach 1,8 20 vt jest na obudowie filtra powietrza, tego niema w AWT.

Awatar użytkownika
sagem
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3373
Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
Imię: Sebek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: sagem » 06 lut 2013, 21:06

Sprawdz jeszcze masę i + na kablach od cewek, jesli wszystko będzie ok to chyba już tylko ECU, jak halla sprawny i wiązka wraz z ecu jest zasilana.

Awatar użytkownika
FranoF1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2983
Rejestracja: 10 sty 2007, 10:37
Lokalizacja: Schönbach
Kontakt:

Post autor: FranoF1 » 06 lut 2013, 21:11

Cewki posprawdzane, cała wiązka, cewki nawet podmieniane z innym 20v, wszystkie sprawne.
Obrazek

Oby to było ECU, bo już powoli nadzieje trace.

Awatar użytkownika
sagem
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3373
Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
Imię: Sebek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: sagem » 06 lut 2013, 21:16

FranoF1 pisze:Oby to było ECU, bo już powoli nadzieje trace
Tu nie ma wielkiej filozofii, prąd idzie kablami na cewki, skoro ma mase, ecu ma dobry sygnał z halla, to musi dawać iskrę, zostaje jeszcze samo Ecu, coś w nim padło i nie podaje sygnału.

Zobacz jeszcze, może jakoś źle siedzą lub są złe fajki na cewkach?
Czujnik położenia zamachu jest ok?

Awatar użytkownika
FranoF1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2983
Rejestracja: 10 sty 2007, 10:37
Lokalizacja: Schönbach
Kontakt:

Post autor: FranoF1 » 06 lut 2013, 21:22

Zobacz jeszcze, może jakoś źle siedzą lub są złe fajki na cewkach?
Fajki cały czas takie jakie i przed wyciąganiem były.
sagem pisze:Czujnik położenia zamachu jest ok?
A gdzie on?

Do głowicy są tylko dwa:
z przodu, czujnik halla
z tyłu, napinacz łańcucha, czy jak to tam nazwać

Awatar użytkownika
sagem
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3373
Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
Imię: Sebek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: sagem » 06 lut 2013, 21:30

Sprawdź czujnik obrotów silnika - położenia wału, podłącz vaga i kręć rozrusznikiem, czy widzi obroty.

Czujnik połżenia wału korbowego silnika G28 - mieści sie na boku bloku silnika zaraz przed kołem zamachowym (skrzynią biegów) idzie do niego czarna płaska wtyczka

ODPOWIEDZ

Wróć do „Przełączniki zespolone, zegary, stacyjka.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl