[B4 1z] przegub wewnetrzny
Hello. Ja mam taki problem ze:
Problem mam od dluzszego czasu, do jakiegos bicia doszlo strzelanie nawet na prostym, okazalo sie ze guma zew. Poszla wiec wymiana na nowy i strzelanie ustalo. Niestety dalej nie udalo mi sie dziwnego bicia/strzelania namierzyc do dzis. Najciekawsze jest to ze caly proces strzelania rozpoczyna sie przy skrecie w prawo. Np. Spod domu jade prosta droga i jest cicho, wjazd na rondo/mocniejszy skret w prawo i juz zaczyna nawet kiedy wyprostuje kola. I tak w kolko... Z rana do pracy cisza az do zakretu. Co mu dolega?
Problem mam od dluzszego czasu, do jakiegos bicia doszlo strzelanie nawet na prostym, okazalo sie ze guma zew. Poszla wiec wymiana na nowy i strzelanie ustalo. Niestety dalej nie udalo mi sie dziwnego bicia/strzelania namierzyc do dzis. Najciekawsze jest to ze caly proces strzelania rozpoczyna sie przy skrecie w prawo. Np. Spod domu jade prosta droga i jest cicho, wjazd na rondo/mocniejszy skret w prawo i juz zaczyna nawet kiedy wyprostuje kola. I tak w kolko... Z rana do pracy cisza az do zakretu. Co mu dolega?
- andrzejsz23
- Forum Audi 80
- Posty: 700
- Rejestracja: 31 sie 2011, 23:28
- Imię: Andrzej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Ryn/Mazury (NGI)
- Kontakt:
to jeśli podczas składania nowego przegubu nie dostało się tam zadnego brudu i dobrze go nasmarowałeś to wynika na to że przegub jakiś trefny Ci dali. Może pojedź do sklepu i powiedz co i jak z tym przegubem to może go Ci wymienią na nowy i innej firmy.bendzi40 pisze:guma nie spadła, a przegub zew wymieniałem jakiś Racer jak dobrze pamietam
niestety tak sie dzieje jak sie kupuje przeguby firmy drucik
jak nie chcesz przepłacać to kup taki http://moto.allegro.pl/przegub-zewn-ruv ... 38751.html . Są nie drogie i w miarę dobre sam na takich śmigam i jest ok.
jak nie chcesz przepłacać to kup taki http://moto.allegro.pl/przegub-zewn-ruv ... 38751.html . Są nie drogie i w miarę dobre sam na takich śmigam i jest ok.
Witam
mam taki problem...po wymianie lewego wewnętrznego przegubu pojeździłem jakieś pół roku i stała się taka rzecz że 4 śruby odkręciły się a 2 się urwało. i moje pytanie: czy mogę wyciągnąć ze skrzyni kruciec (czy jak się to tam fachowo nazywa) żeby rozwiercić urwane śruby? Nic w skrzyni nie spadnie czy coś w tym stylu??
mam taki problem...po wymianie lewego wewnętrznego przegubu pojeździłem jakieś pół roku i stała się taka rzecz że 4 śruby odkręciły się a 2 się urwało. i moje pytanie: czy mogę wyciągnąć ze skrzyni kruciec (czy jak się to tam fachowo nazywa) żeby rozwiercić urwane śruby? Nic w skrzyni nie spadnie czy coś w tym stylu??
- borysekman
- Forum Audi 80
- Posty: 76
- Rejestracja: 15 sty 2012, 17:58
- Lokalizacja: Bogatynia
Wiem, że flansza na zawleczce i jest tam uszczelniacz, ale chodzi mi o to czy jak wyjmę flanszę to w skrzyni nic nie spadnie. Bo z tego co widziałem na rysunkach to wałek z wieloklinem wchodzi aż w tryb w mechanizmie różnicowym i chodzi mi konkretnie o ten tryb czy on mi nigdzie nie ucieknie jak wyjmę wałek. Może już ktoś coś takiego robił i może z własnego doświadczenia powiedzieć jak to wygląda??
- borysekman
- Forum Audi 80
- Posty: 76
- Rejestracja: 15 sty 2012, 17:58
- Lokalizacja: Bogatynia