Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[100 C4 2.8 AAH] Podciśnienie

Wszystko co tyczy się silników V6
Awatar użytkownika
PuSzEk
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 502
Rejestracja: 22 sty 2011, 21:46
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: PuSzEk » 06 lut 2013, 19:09

więc wydaje mi się, że siedzi tam silnik 2.6 na osprzęcie 2.8 łącznie z przerobionym kolektorem... sprawdź kod na bloku silnika i będzie wszystko jasne ;-)

Awatar użytkownika
Multifonika
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Motostacja
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Multifonika » 06 lut 2013, 19:17

Można poszukaj kogoś kto też ma AAH w C4 i poproś o zdjęcia miejsc gdzie wchodzą kable od przepływomierz i tych zaworków. Albo samo poszukaj innego podobnego auta i osobiście obadaj.
Może ktoś je wyciął albo dobrze schował aby nie było widać na pierwszy rzut oka że ich niema.

Co do obrotów na gazie to masz podłączony zawór stabilizacji biegu jałowego (nr. 6 tym foto) :?:

bubel500
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11
Rejestracja: 02 lut 2012, 20:56

Post autor: bubel500 » 06 lut 2013, 22:13

PuSzEk pisze:więc wydaje mi się, że siedzi tam silnik 2.6 na osprzęcie 2.8 łącznie z przerobionym kolektorem... sprawdź kod na bloku silnika i będzie wszystko jasne ;-)
Szukałem i nic nie znalazłem. Trzeba zdjąć osłonę od rozrządu?

Awatar użytkownika
Multifonika
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Motostacja
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Multifonika » 06 lut 2013, 23:25

bubel500 pisze:
PuSzEk pisze:więc wydaje mi się, że siedzi tam silnik 2.6 na osprzęcie 2.8 łącznie z przerobionym kolektorem... sprawdź kod na bloku silnika i będzie wszystko jasne ;-)
Szukałem i nic nie znalazłem. Trzeba zdjąć osłonę od rozrządu?
Jedynie trzeba zdjąć osłony na silniku tą na górze i ewentualnie "czołową". Na poprzedniej stronie dałem link do strony z miejscem kod silnika: http://12v.org/engine/index.php?section=id

bubel500
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11
Rejestracja: 02 lut 2012, 20:56

Post autor: bubel500 » 07 lut 2013, 21:38

Nic nie znalazłem i raczej nie znajdę, ale jak był rozrząd robiony to do 2.8 zamawiany

Awatar użytkownika
bzibzi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 685
Rejestracja: 05 mar 2012, 09:16
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: bzibzi » 08 lut 2013, 11:53

bubel500 pisze:Nic nie znalazłem i raczej nie znajdę, ale jak był rozrząd robiony to do 2.8 zamawiany
dalej nic nie rozumiesz silniki 2.6 i 2.8 sa praktycznie takie same jedynie roznia sie osprzetem czytaj kolektor dolotowy i w 2.8 jest przeplywka , 2.6 jest map sensor wbudowany w ecu silnika . najlepiej pojedz do kogos kto to rozroznia bo sam widze tego nie ogarniesz :-P

bubel500
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11
Rejestracja: 02 lut 2012, 20:56

Post autor: bubel500 » 08 lut 2013, 22:41

Ok mam jeszcze takie pytanie: Jak wstawiłem tą przepływkę, to myślałem że ta kostka to od tego, i podłączyłem kablami i potem wyjąłem z powrotem, i od tej pory po zapaleniu mignie 3 razy kontrolka oleju na wyświetlaczu. Co zrobić?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki V6”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl