[100 C4 2.8 AAH] Podciśnienie
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Można poszukaj kogoś kto też ma AAH w C4 i poproś o zdjęcia miejsc gdzie wchodzą kable od przepływomierz i tych zaworków. Albo samo poszukaj innego podobnego auta i osobiście obadaj.
Może ktoś je wyciął albo dobrze schował aby nie było widać na pierwszy rzut oka że ich niema.
Co do obrotów na gazie to masz podłączony zawór stabilizacji biegu jałowego (nr. 6 tym foto) :?:
Może ktoś je wyciął albo dobrze schował aby nie było widać na pierwszy rzut oka że ich niema.
Co do obrotów na gazie to masz podłączony zawór stabilizacji biegu jałowego (nr. 6 tym foto) :?:
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Jedynie trzeba zdjąć osłony na silniku tą na górze i ewentualnie "czołową". Na poprzedniej stronie dałem link do strony z miejscem kod silnika: http://12v.org/engine/index.php?section=idbubel500 pisze:Szukałem i nic nie znalazłem. Trzeba zdjąć osłonę od rozrządu?PuSzEk pisze:więc wydaje mi się, że siedzi tam silnik 2.6 na osprzęcie 2.8 łącznie z przerobionym kolektorem... sprawdź kod na bloku silnika i będzie wszystko jasne
dalej nic nie rozumiesz silniki 2.6 i 2.8 sa praktycznie takie same jedynie roznia sie osprzetem czytaj kolektor dolotowy i w 2.8 jest przeplywka , 2.6 jest map sensor wbudowany w ecu silnika . najlepiej pojedz do kogos kto to rozroznia bo sam widze tego nie ogarnieszbubel500 pisze:Nic nie znalazłem i raczej nie znajdę, ale jak był rozrząd robiony to do 2.8 zamawiany