VW Passat Variant B3 1,6 Turbo D RA - back on the road :)
- karolas123
- Forum Audi 80
- Posty: 1616
- Rejestracja: 26 mar 2007, 14:25
- Lokalizacja: Białystok
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
- Audi Sport
- Forum Audi 80
- Posty: 1819
- Rejestracja: 27 lis 2007, 18:23
- Lokalizacja: Okolice Ostrów Wlkp.
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
Nie tak szybko, najpierw musi być roboczowóz zrobiony niestety
Audi czeka na wiosnę, wtedy wezme się do roboty.
[ Dodano: 2013-02-07, 22:04 ]
Prace nad Passatem trwają. Okazało się, że ktoś nieźle pogrzebał w liczniku i podłączył kontrolkę ciśnienia oleju na krótko pod czujnik 0,3 bar (ten w podstawie filtra oleju) a także przełożył jeden z pinów obrotomierza w inne miejsce (w takie gdzie akurat nie ma styków w płycie głównej licznika) a drugi pin wylutował zupełnie :evil:
Poprawiłem to tak jak powinno być w oryginale, ciekawe czy kontrolka oleju będzie działać i czy obrotomierz będzie działać.
Prócz tego jakiś patenciarz zastosował do zamocowania osłony przegubu zewnętrznego opaskę trytytkę, która z powodu za słabego zaciągnięcia nie trzymała jak należy przez co osłona spadła i wszystko dookoła zostało usyfione smarem. Aby było jeszcze ciekawiej do wymiany są gumowe osłony bolcy prowadzących zacisk hamulcowy w jarzmie a także węże hamulcowe
Cóż, uroki używanych, starych samochodów :roll:
P.S. Wie ktoś może czy szyberdachy w Passacie B3 i B4 są takie same ?
Mam możliwość wziąć od znajomego szybę szyberdachu od Passata B4, czy da się to zmontować z mechanizmem od Passka B3 ?
Audi czeka na wiosnę, wtedy wezme się do roboty.
[ Dodano: 2013-02-07, 22:04 ]
Prace nad Passatem trwają. Okazało się, że ktoś nieźle pogrzebał w liczniku i podłączył kontrolkę ciśnienia oleju na krótko pod czujnik 0,3 bar (ten w podstawie filtra oleju) a także przełożył jeden z pinów obrotomierza w inne miejsce (w takie gdzie akurat nie ma styków w płycie głównej licznika) a drugi pin wylutował zupełnie :evil:
Poprawiłem to tak jak powinno być w oryginale, ciekawe czy kontrolka oleju będzie działać i czy obrotomierz będzie działać.
Prócz tego jakiś patenciarz zastosował do zamocowania osłony przegubu zewnętrznego opaskę trytytkę, która z powodu za słabego zaciągnięcia nie trzymała jak należy przez co osłona spadła i wszystko dookoła zostało usyfione smarem. Aby było jeszcze ciekawiej do wymiany są gumowe osłony bolcy prowadzących zacisk hamulcowy w jarzmie a także węże hamulcowe
Cóż, uroki używanych, starych samochodów :roll:
P.S. Wie ktoś może czy szyberdachy w Passacie B3 i B4 są takie same ?
Mam możliwość wziąć od znajomego szybę szyberdachu od Passata B4, czy da się to zmontować z mechanizmem od Passka B3 ?
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
No niestety faktycznie sztrucel :evil:
Blachy są OK, ale zawieszenie przednie powoli domaga się remontu.
Wychodzą kolejne kwiatki: pęknięta osłona prawego przegubu, pęknięta gumowa osłona na sworzniu wahacza (tym na dole), pewnie się okaże że gumowe osłony na końcówkach drążka kierowniczego też są już do wymiany
Ale tego można się było spodziewać
Blachy są OK, ale zawieszenie przednie powoli domaga się remontu.
Wychodzą kolejne kwiatki: pęknięta osłona prawego przegubu, pęknięta gumowa osłona na sworzniu wahacza (tym na dole), pewnie się okaże że gumowe osłony na końcówkach drążka kierowniczego też są już do wymiany
Ale tego można się było spodziewać
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
- trepek
- Forum Audi 80
- Posty: 5446
- Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
- Imię: Grzegorz
- Model: Inny
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.6 ABC+lpg
- Lokalizacja: Olkusz
Tak jak Tomek pisze. Jak sworzeń nie będzie chciał wyjść to kawałek drewna i młotek.
Kup sobie w motoryzacyjnym sklepie saszetkę ze smarem do przegubów, chyba 5zl kosztuje a smaru na dwa przeguby. Swój stary przegub dobrze wyczyść aby nie było w nim piachu, bo narobisz się, nasmarujesz a później piach i tak swoje zrobi.
Kup sobie w motoryzacyjnym sklepie saszetkę ze smarem do przegubów, chyba 5zl kosztuje a smaru na dwa przeguby. Swój stary przegub dobrze wyczyść aby nie było w nim piachu, bo narobisz się, nasmarujesz a później piach i tak swoje zrobi.
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt: